زمان مطالعه: 1 دقیقه
وداع تکان دهنده اینیستای پابرهنه با نوکمپ! (عکس)

وداع تکان دهنده اینیستای پابرهنه با نوکمپ! (عکس)

آندرس اینیستا پس از آخرین دیدارش برای بارسلونا و در مراسم قهرمانی، سخنرانی احساسی برای هواداران انجام داد.

 خداحافطی اینیستا در نیوکمپ

به گزارش آسمونی ، قهرمان لالیگا شب گذشته مقابل رئال سوسیداد به میدان رفت و موفق شد با نتیجه 1-0 حریف را شکست دهد و آخرین بازی فصل را با پیروزی پشت سر بگذارد. علاوه بر اینکه پس از این دیدار جشن قهرمانی بارسا برگزار شد، اینیستا نیز از بارسلونا خداحافظی کرد. او که احتمالا راهی ژاپن خواهد شد، سخنرانی احساسی برای هواداران بارسا انجام داد. او گفت:" امروز، روز سختی برای من بود ولی 22 سال استثنایی را پشت سر گذاشتم.

برایم باعث افتخار است که از این پیراهن دفاع کرده ام و نماینده اش بودم، برای من، این تیم، بهترین تیم جهان است. از همه هواداران تشکر می‌کنم، از تک تک آنها. دلم برای همه تان تنگ خواهد شد. از هواداران تشکر می‌کنم، برای تمام عشقی که به من هدیه کردید، از حمایت‌هایتان زمانی که یک پسربچه بودم و حالا که مرد شده ام و تیم را ترک می‌کنم. شما را همیشه در قلبم نگه خواهم داشت. در پایان باید بگویم این هفته باعث شد نتوانم حرف خاصی بزنم. به پیش بارسا، به پیش کاتالونیا، به پیش فوئنتلبیا (زادگاه اینیستا)."

عکس های خداحافظی اینیستا در نیوکمپ

نظر خود را درباره «وداع تکان دهنده اینیستای پابرهنه با نوکمپ! (عکس)» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره وداع تکان دهنده اینیستای پابرهنه با نوکمپ! (عکس) فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.