زمان مطالعه: 1 دقیقه
بهترین شرکت های طراحی اینفوگرافیک در تهران

بهترین شرکت های طراحی اینفوگرافیک در تهران

در سال های اخیر اینفوگرافیک به طور چشم گیری گسترش یافته است و به صورت وسیع برای انتقال مطالب به مخاطب به کار...
در سال های اخیر اینفوگرافیک به طور چشم گیری گسترش یافته است و به صورت وسیع برای انتقال مطالب به مخاطب به کار گرفته شده است.اینفوگرافیک با ساده سازی موضوعات و مسائل پیچیده و تبدیل آن ها به فرم ساده، به کلی دنیای ارتباط با مخاطب را تغییر داده است. ظاهر ساده و در عین حال زیبای اینفوگرافیک باعث جذب طرفداران بسیاری شده است.
اینفوگرافیک ‌ها یا گرافیک‌های اطلاع رسان نمایشگران تصویری اطلاعات و داده‌ها هستند. این نگاره‌ها در جاهایی که نیاز به توضیح ساده و یا سریع داده‌ها است، استفاده می‌شوند.

استفاده از گرافیک‌های اطلاع رسان باعث می‌شود بیننده با نگاهی کوتاه حجم قابل توجهی از اطلاعات را که شکل نوشتاری آن ممکن است مقاله بلند بالایی را تشکیل دهد، به سادگی از طریق بصری دریافت کند و حتی آن را به خاطر بسپارد.

اولین اینفوگرافیک ها را می توان در نگاره های داخل آغار انسان های نخستین یافت. با گذشت زمان و پیشرفت بشر، اینفوگرافیک ها جنبه علمی تر و کاربردی تری به خود گرفتند. به گونه ای که اواخر سال 1400 میلادی لئوناردو داوینچی برای بیان ایده ها و تشریح مسائل علمی خود از اینفوگرافیک استفاده نمود.
یکی از نخستین اینفوگرافیک های مدرن و کاربردی، در کتاب اطلس سیاسی و تجاری ویلیام سیلوستر مورد استفاده قرارگرفت. این کتاب توسط هیستوگرام‌ها و چارت‌های میله‌ای، اقتصاد انگلستان قرن 18 را توضیح داده بود.

دلایل محبوبیت اینفوگرافی چیست؟

اینفوگرافی مزیت‌هایی دارد که باعث استقبال زیاد از این روش در ارائه‌ی مفاهیم شده است. یکی از نقاط قوت اینفوگرافی قابلیت انتشار ساده و گرفتن تعداد زیادی بازدید، کامنت‌ و لینک‌ است. مزیت دیگر این است که براساس تحقیقات، فرایند انتقال داده‌های دیداری در مغز، به‌طور تقریبی شصت‌هزار برابر سریع‌تر از داده‌های متنی است. ازاین‌رو سرعت یادگیری و ذخیره‌ی اطلاعات، در روش اینفوگرافی بهتر از وقتی است که از شیوه‌ی نوشتاری استفاده می‌شود و همین عامل سبب شده که به‌جای استفاده از شیوه‌ی نوشتاری، امروزه بیشتر از این روش استفاده شود. نتیجه‌ی مطالعه‌ی دیگری نیز نشان داده است: استفاده از شیوه‌های دیداری در متقاعدکردن مخاطب، 43 درصد مؤثرتر از وقتی است که تنها بر نوشته‌ تکیه می‌شود. در کنار مزیت‌های یاد شده، طراحی خوب بسیاری از اینفوگرافی‌ها با موضوعات مهیج و پرمخاطب نیز به محبوبیت این روش افزوده‌ است.
 
بهترین شرکت های طراحی اینفوگرافیک در تهران
بهترین شرکت های طراحی اینفوگرافیک در تهران
 

انواع اینفوگرافیک

 

Information Infographic یا اینفوگرافیک اطلاعات محور

Timeline Infographic اینفوگرافیک زمان محور

Charts Infographic اینفوگرافیک نموداری

Process Infographic اینفوگرافیک پردازشی

Comparison Infographic اینفوگرافیک مقایسه ای

Resume Infographic اینفوگرافیک رزومه

 

کاربرد اینفوگرافیک(Infographic):

  • برقراری ارتباط یک پیام بامخاطب
  • ارائه‌­ی میزان زیادی از اطلاعات بهم فشرده و فهم راحت آن­‌ها
  • آنالیز داده­‌ها طبق سفارش برای یافتن رابطه­‌های علت و معلولی
  • تعیین کردن مسیر در مانیتور­ها با پارامتر­های دقیق
ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «بهترین شرکت های طراحی اینفوگرافیک در تهران» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره بهترین شرکت های طراحی اینفوگرافیک در تهران فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.