زمان مطالعه: 5 دقیقه
تور اندونزی

تور اندونزی

اگر قصد سفر به اندونزی با تور را دارید این بخش آسمونی را تا پایان مطالعه نمایید چرا که راهنمای تور اندونزی...
تور اندونزی
تور اندونزی


اگر قصد سفر به اندونزی با تور را دارید این بخش آسمونی را تا پایان مطالعه نمایید چرا که راهنمای تور اندونزی ، اطلاعات تور اندونزی ، جاذبه های تور اندونزی ، مکان های تور اندونزی و ... را برای شما عزیزان شرح می دهیم.

کشور اندونزی سرزمینی پهناور تشکیل شده از تعداد زیادی جزیره است که در هر گوشه ی آن می توان تجربه ی شگفت انگیزی داشت. از سواحل شنی بی نهایت زیبا گرفته تا آتشفشان های جزیره ی بالی تا پایتخت این کشور زیبا یعنی جاکارتای پر جنب و جوش، برای هر سلیقه ای، جاذبه ای دارد.

جدای از این ها، طبیعت زیبای بالی را هم نباید نادیده گرفت، طبیعتی که میزبان گونه های جانوزی مختلفی است که یکی از حیرت انگیزترین آنها، اژدهای کومودو است. در کنار همه ی این ها، اندونزی کشور ارزانی است و اقامتگاه های شیک و مقرون به صرفه ای دارد و برای افرادی که به سفر ارزان اهمیت می دهند، یک مقصد گردشگری محبوب است.

indonesia-tour
indonesia-tour


دانستنی های ضروری اندونزی

اختلاف ساعت با تهران: 3 ساعت و نیم جلوتر از تهران زبان رسمی کشور: اندونزیایی واحد پول: روپیه اندونزی فرودگاه های بین المللی اندونزی: فرودگاه سلطان آجی محمد سلیمان- فرودگاه سلطان اسکندر مودا- فرودگاه حسین ساسترانگارا- فرودگاه آنگوراه رای- فرودگاه سوئکارنو هتا- فرودگاه سلطان حسین الدین- فرودگاه سام رتولنگی- فرودگاه لومبک- فرودگاه پولونیا- فرودگاه مینانگکابو- فرودگاه سلطان محمود بدرالدین دوم- فرودگاه سلطان سیاریف قسیم دوم- فرودگاه اچماد یانی- فرودگاه یواندا- فرودگاه ساماریندا- فرودگاه ادیسوسیپتو و فرودگاه ادیسومارمو.

آب و هوای اندونزی و بهترین زمان سفر به اندونزی

تغییرات آب و هوایی در اندونزی بر خلاف کشورهای دیگر، بر اثر بارش باران است نه فشار یا دمای هوا. اندونی آب و هوای گرم و استوایی و رطوبت بسیار بالایی بین 70 تا 90 درصد دارد. بهترین زمان سفر به اندونزی، در فصل خشک سال و بین ماه های ژوئن تا سپتامبر است.

تور اندونزی
تور اندونزی


هزینه اقامت تور اندونزی

اگر بخواهید دریک هاستل اقامت کنید، باد برای یک شب اقامت حدود 120 هزار روپیه بپردازید، قیمت، هر چه از شهرهای بزرگ دور شوید، پایین تر می آید چون اقامت در این کشور به طور کلی ارزان است، خیلی کمپینگ در آن رواج ندارد مگر افرادی که بخواهند به طبیعت بروند و شب را در آن سپری کنند.

اقامت در ارزانترین هتل از شبی 200 هزار روپیه شروع می شود و به نسبت قیمت و امکانات هتل، بیشتر و بیشتر می شود. اگر بخواهید در یک هتل معروف زنجیره ای بمانید باید برای هر شب 400 هزار روپیه بپردازید.

غذا و هزینه های خورد خوراک در اندونزی

در اندونزی، مانند تایلند، غذای خیابانی رواج زیادی دارد و با کمتر از 10 هزار روپیه می توان یک غذای خوب خیابانی میل کرد. برای صرف غذا در یک رستوارن ارزان، از 14 هزار روپیه قیمت ها شروع می شوند و اگر بخواهید در یک رستوران خوب غذا میل کنید، حدود 80 هزار روپیه برایتان آب می خورد.

البته که می توانید در این کشور، غذای غربی هم میل کنید اما گران تر از غذاهای معمول محلی هستند. ما پیشنهاد می کنیم غذای محلی اندونزی را حتما امتحان کنید چرا که پر از عطر و رنگ است و به دلیل دارا بودن بیشتر از 10 هزار جزیره در خود، بسیار متنوع است.

ماسی گورنگ یکی از مشهورترین غذاهای این کشور و نوعی برنج سرخ شده یا نیمه پخته است که با گوشت مرغ و میگو، تخم مرغ، موسیر، تمبر هندی، فلفل تند و ادویه های مخصوص طبخ می شود و از آنجا که بسیار لذیذ است به هر کجای کشور بروید می توانید یکی از آنها را سفارش بدهید.

indonesia-tour
indonesia-tour


هزینه حمل و نقل اندونزی

در صورت سفر بین جزیره ها تقریبا 7000 روپیه باید بپردازید و اگر بخواهید با اتوبوس آن را انجام دهید، تقریبا حدود 70 هزار روپیه می شود. پرواز با هواپیما هم به مقاصد مختلف از این کشور ارزان است. مثلا سفر به سنگاپور با هواپیما فقط 250 هزار روپیه هزینه دارد یا اگر بخواهید به استرالیا سفر کنید، می توانید با 500 هزار روپیه، بلیط را خریداری کنید.

جاذبه های گردشگری تور اندونزی

اندونزی جاذبه های گردشگری بسیار زیادی دارد طوری که به جرات می توان گفت در نقطه نقطه ی آن، چیزی برای دیدن وجود دارد اما مکان هایی در این کشور وجود دارند که هر گردشگری در سفر به اندونزی نباید آنها را از دست بدهد که عبارتند از:

جزیره بالی اندونزی: مشهورترین جزیره ی اندونزی با مناظری رویایی و نفس گیر که البته کمی هم نسبت به جزایر دیگر این کشور، گران تر است. در بالی می توانید از عبادتگاه های مختلف دیدن کنید و یکی از بهترین موج سواری ها دنیا را در این کشور تجربه کنید. به دیدن رقص های محلی در آن بروید و از جاذبه های فرهنگی و سنتی بسیار زیاد آن لذت ببرید. در بالی، ابود، جنگل میمیون ها را بازدید کنید.

جزایر گیلی اندونزی: بهشت روی زمین همینجاست: جزایر گیلی. جزیره ای که در آن عبور ماشین ممنوع است و بهشت علاقه مندان به ورزش های آبی محسوب می شود. در این جزیره با لاک پشت های دریایی شنا کنید یا از امکانات کامل غواصی آن بهره ببرید. کلاس های آزاد یوگا هم از آن دست تجربه هایی است که در گیلی نباید از دست بدهید.

تور اندونزی
تور اندونزی


جاکارتا اندونزی: شهری شلوغ و پر جنب و جوش با بیشتر از 10 میلیون نفر جمعیت، پر از کافه، رستوران های محلی، بناهای مختلف تاریخی و معماری های شگفت انگیز.

تانا تراجا اندونزی: با بازدید از این منطقه و دیدن فرهنگ غنی اندونزی، و خانه های قایق مانند آن، به زمان سفر کنید و از مهمان نوازی اهالی مهربان و صمیمی آن در کنار غذاهای محلی لذیذ و روستاهای بکر و طبیعت جنگلی بی نظیر، لذت ببرید. بورنئو: تنوع گونه های جانوری و محیط زیستی در بورنئو واقعا جالب توجه است و جدای از آن، قبایل و گروه های قومی زیادی در دل طبیعت بکر آن زندگی می کنند که دیدار با آنها می تواند خاطره انگیزترین تجربه تان در سفر باشد.

دریاچه ی توبا اندونزی: دریاچه ای حیرت انگیز که در دهانه ی آتش فشان واقع شده است و قدمت آن به حدود 70 هزار سال پیش می رسد. این دریاچه فوق العاده عمیق است و عمقی 450 متری دارد و شنا و قایق سواری روی آب و ماهیگیری در آن، فعالیت هایی است که در آن می توانید داشته باشید.

کوه کراکاتوآ اندونزی: سفر به اندونزی بدون بازدید از معروف ترین کوه آتش فشانی آن یعنی کراکاتوآ، کامل نمی شود. فوران این کوه در سال 1883، خسارات چبران ناپذیر و وحشتناکی بر جای گذاشته و خاکسترهای آن، تا 1800 کیلومتر آن طرف تر بصورت باران بر زمین فرو ریخت. علاوه بر این، توده های ابر داغ در جزایر اطراف، باعث کشته شدن 36 هزار و چهارصد و هفده نفر شد. این فوران باعث تغییر جدی در اقلیم و آب و هوای دنیا شد و باعث شد متوسط دمای جهانی، 1٫25 درجه س سلسیوس بیشتر شود.

پارک ملی برومو اندونزی: که زیباترین طلوع خورشید دنیا را می توان در آن دید و قوم Tengger در آن زندگی می کنند و ورودی 220 هزار روپیه ای دارد.

indonesia-tour
indonesia-tour


جاذبه های کمتر شناخته شده اما بسیار دیدنی اندونزی عبارتند از:
  • بوروبودور (مجموعه ی عبادتگاه دوست داشتنی اندونزی با قدمتی قرن نهمی که در فهرست میراث جهانی یونسکو قرار دارد)
  • پارک ملی دریایی بوناکن- یوگیاکارتا (اصلی ترین شهر توریستی جاکارتا)
  • جزیره سوماترا اندونزی
  • روستای کالیبارو (یکی از بهترین جاها برای لمس زندگی روستایی در اندونزی با طبیعت فوق العاده و مزارع مختلف)
  • باغ گیاهشناسی بوگور
ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «تور اندونزی» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره تور اندونزی فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.