زمان مطالعه: 2 دقیقه
افزایش بازدید یا سین پست های تلگرام

افزایش بازدید یا سین پست های تلگرام

آیا می دانید چطور می توان به هدف افزایش بازدید یا سین پست های تلگرام دست یافت؟ آیا ترفند افزایش بازدید یا...

روش های افزایش بازدید در تلگرام

 آیا می دانید چطور می توان به هدف افزایش بازدید یا سین پست های تلگرام دست یافت؟ آیا ترفند افزایش بازدید یا سین پست های تلگرام را می دانید؟ اگر می خواهید با ترفندهای افزایش بازدید یا سین پست های تلگرام آشنا شوید و آن ها را به کار ببندید این بخش آسمونی را حتما مطالعه نمایید چرا که آموزش افزایش بازدید یا سین پست های تلگرام را برای شما عزیزان منتشر می کنیم.

آموزش  افزایش بازدیدپست های تلگرام

در کافه بازار یا اینترنت سرچ کنید “گروه یاب تلگرام”، برنامه هایی را به شما پیشنهاد می دهد که در همه آنها لینک سوپر گروه های تلگرام قرار دارد.
بعد از اینکه برنامه ها را دانلود و نصب کردید، سعی کنید در سوپر گروه ها عضو شوید، فقط بهتر است که پشت سر هم در تعداد زیادی گروه عضو نشوید و یک وقفه ای ایجاد کنید.
در مرحله آخر هم تنها کاری که باید انجام دهید این است که پست های کانالتان را در سوپر گروهها فوروارد کنید.
با ارسال پستهایتان به سوپر گروهها، تعداد بازدید پست های کانالتان خیلی عالی افزایش پیدا میکند.

افزایش بازدید پست های تلگرام با استفاده از ربات ها

 افزایش بازدید یا سین پست های تلگرام با استفاده از ربات های viewrobot@ و bazdidgirbot@
یکی از چالش ها و دغدغه های هر مدیر کانالی در تلگرام , میزان بازدید و دیده شدن مطالب کانال می باشد.حتما شما نیز در فضای مجازی با مطابی نظیر خرید ممبر , عضو , بازدید , فابوور و… روبرو شده اید.خدماتی که این گونه وبسایت ها ارائه می دهند علاوه بر گران بودن و دریافت مبالغ سنگین , معمولا اعتباری نداشته و موقتی هستند که اصطلاحا به آنها فالوور فیک , ممبر فیک و … گفته می شود.در این مطلب آسمونی با آموزش افزایش بازدید پست های کانال تلگرام بصورت کاملا عملی , بوسیله کاربران حقیقی و ایرانی در خدمت شما عزیزان هستیم.viewrobot@ و bazdidgitrbot@ اولین رباتهای افزایش بازدید پست های تلگرام میباشند که درآن کاربران میتوانند بازدید پست های کانال خود را بالا ببرند؛ چالش ها را برنده شوند، و تبلیغات خود را به صورت رایگان پخش کنند.

کار با ربات های تلگرام

نحوه استفاده از خدمات این رباتها به گونه ای است که شما در ازای مشاهده مطالب دیگر اعضای ربات , سکه دریافت میکنید.سپس بوسیله این سکه ها می توانید بصورت کاملا رایگان , مطالب خود را در ربات به اشتراک گذاشته و برای خود تبلیغ کرده و بازدیدکننده جذب کنید.به ازای هر پستی که مشاهده میکنید به شما 1 سکه داده خواهد شد و برای انتشار هر پست نیاز به 25 سکه میباشد.در ضمن شما می توانید برای زودتر به نتیجه رسیدن سکه بخرید
ابتدا ربات را از طریق لینک روبرو اضافه کنید. viewrobot ——-  bazdidgitrbot
پس از اضافه کردن ربات در صفحه نخست گزینه شروع را انتخاب کنید.سپس در صفحه نمایش داده شده برروی جمع آوری سکه کلیک کنید.  

نظر خود را درباره «افزایش بازدید یا سین پست های تلگرام» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره افزایش بازدید یا سین پست های تلگرام فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.