زمان مطالعه: 1 دقیقه
افزایش فالوور اینستاگرام واقعی

افزایش فالوور اینستاگرام واقعی

اگر به دنبال افزایش فالوور واقعی در اینستاگرام هستید ، اگر به دنبال فالوور ایرانی و حضور مشتری فعال در صفحه...

راه های افزایش فالوور واقعی اینستاگرام

تمام فالوور هایی که ربات برای شما جمع آوری می‌کند واقعی هستند و ربات به صورت هوشمند به شما گزارش می‌کند که این فالوور از کدام هدفی که شما برایش تنظیم کرده بودید جذب صفحه شما شده و بازده آن هدف چقدر بوده است.

ارسال پیام دایرکت به صورت اتوماتیک

می توانید ربات اینستاگرام تان را تنظیم کنید تا زمانی که یک نفر جدید صفحه ی شما را فالو کرد یک پیام دایرکت جهت تشکر و معرفی کسب و کارتان برای این فالوور جدید ارسال شود ، مشتریان ما با این کار توانسته اند فروش خود را در اینستاگرام 2 برابر کنند و فالوور های ثابت و وفادار جذب کنند!

ارسال پست زمان بندی شده بر روی اکانت اینستاگرام از روی کامپیوتر

با پورتال آسمونی می‌توانید برای 3 ماه آینده خود برای ساعت و دقایق خاصی برنامه ریزی کنید تا ربات برای شما بر روی صفحه ی تان پست ارسال کند ، شما حتی می‌توانید عکس های صفحات دیگر را نیز repost کنید. دیگر وقتی می‌خواهید مسافرت بروید نگران نخواهید بود، که فالوور هایتان شما را فراموش خواهند کرد، صفحه ی شما در نبودتان فعال خواهد بود!

خریدن فالوور اینستاگرام

در این روش سایت‌ها و فروشنده‌های فراوان و حتی پیج‌های اینستاگرامی وجود دارند، که با گرفتن مبالغی به شما فالوور می‌فروشند. اما اگر خواستید فالوور خرید کنید ، حتما از موسسات با سابقه در زمینه فروش فالوور در ارتباط باشید.
موسسات و شرکت های حرفه ای فروش فالوور ، دارای سرور اختصاصی برای شما می باشند. این شرکت پنل کابری ساده ای را در اختیار شما قرار می دهند، و امکانات خوبی را برای افزایش فالوور های اینستاگرامی به شما می دهند. 
برخی شرکت ها ابتدا پنل را جهت تست با دسترسی محدودتر در اختیار شما می گذارند، تا به خوبی به عملکرد فالوورهای اینستاگرامی اطمینان حاصل کنید و سپس خرید داشته باشید. حتما از سابقه فعالیت شرکت در زمینه فروش فالوور و داشتن نماد های معتبر اعتماد الکترونیکی با خبر شوید و با آگاهی کامل فالوور اینستاگرامی خود را خریداری کنید.

نظر خود را درباره «افزایش فالوور اینستاگرام واقعی» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره افزایش فالوور اینستاگرام واقعی فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.