زمان مطالعه: 3 دقیقه
ورود به زمین فوتبال، چه مقدار درآمد دارد؟

ورود به زمین فوتبال، چه مقدار درآمد دارد؟

در فینال جام جهانی 2018 و زمانی که کرواسی تلاش می کرد اختلاف خود را با فرانسه کم کند، ناگهان چهار نفر با لباس متحد الشکل وارد زمین شدند. گرفتن هرچهار جیمی جامپ
کینسی ولانسکی
کینسی ولانسکی

کینسی ولانسکی

درآمدهای میلیونی جیمی جامپ فینال لیگ قهرمانان اروپا

اختصاصی آسمونی

نوشته از مهدی زارعی

  در فینال جام جهانی 2018 و زمانی که کرواسی تلاش می کرد اختلاف خود را با فرانسه کم کند، ناگهان چهار نفر با لباس متحد الشکل وارد زمین شدند. گرفتن هرچهار جیمی جامپ کار مشکلی بود و از آنجایی که توقف بازی به ضرر کرواتها بود، لوورن مدافع کرواسی به شدت عصبی شد و می خواست شخصا یکی از آن چهار نفر را تنبیه کند. حتی لازم شد داور چهارم نزد دالیچ مربی کرواسی رفته و با او صحبت کند. خیلی زود مشخص شد که زنان و مردانی که وارد زمین شدند، عضو یک گروه فمینیستی به اسم « پوسی رایِت» بودند و به خاطر مخالفت با ولادیمیر پوتین، می خواستند در مسابقه ای وارد زمین شوند که پوتین هم بازی را از نزدیک تماشا می کرد. اما همیشه چنین فلسفه ای برای ورود به زمین وجود ندارد. یک سال بعد از جام جهانی بود که در فینال فصل 19-2018 لیگ قهرمانان اروپا،  کینسی وُلانسکی 22 ساله به داخل زمین چمن ورزشگاه  واندا متروپولیتانو پرید. ولانسکی به سرعت توسط پلیس دستگیر شد و حتی 5 ساعت هم بازداشت بود. سرانجام هم قرار شد 14 هزار یورو جریمه پرداخت کند. مبلغی در ظاهر، قابل توج بود.

کینسی ولانسکی جیمی جامپ
کینسی ولانسکی جیمی جامپ

کینسی ولانسکی جیمی جامپ اما وقتی ولانسکی آزاد شد، با افتخار گفت که این حرکت، عاقلانه ترین کار زندگی اش بوده و چنان درآمدی براش داشته که اون در 30 سالگی می تواند بازنشسته شده و دیگر حتی کار هم نکند. اما چطور؟ روی لباسی که این جیمی جامپ به تن داشت، تبلیغ یک سایت بود. ویتالی نامزد دورگه روس و آمریکایی ولانسکی صفحه ای در یوتیوب داشت و برای تبلیغ این صفحه به نامزدش پیشنهاد داد که وارد زمین شود. آن هم در پربیننده ترین مسابقه ورزشی سال 2019. اما چرا خودش این کار را نکرد؟ دلیلش ساده بود. او آنقدر وارد زمین شده بود که دیگر حق ورود به استادیوم ها را نداشت. این جریمه بعد از ورود ویتالی به زمین در فینال جام جهانی 2014 برای او در نظر گرفته شده بود. ویتالی به زمین های بیس بال و سالنهای بسکتبال هم وارد شده بود و حق حضور در این اماکن هم نداشت. اما او می تونست ایده هایش رو از طریق نامزد خود، عملی کند. وقتی ولینسکی وارد زمین شد، حتی خودش هم نمی دونست چه کاری در حال انجام شدن است. فقط به هواداران لیورپولی اطرافش گفت که می خواهد این کار را بکند و حتی یکی از هواداران موبایل ولانسکی را گرفت تا از او فیلمبرداری کند. اما نیازی به این کار نبود. همه دنیا او را دیدند و همه هواداران، کنجکاو بودند سایتی که روی لباس جیمی جامپ تبلیغ شده، چه سایتی هست؟ نتیجه این بود که طی چند روز، تعداد کاربرهای سایت از 32 میلیون نفر گذشت. اتفاقی که 3.8 میلیون پوند برای سایت درآمد داشت. عددی فوق العاده زیاد در برابر جریمه ای که برای این جیمی جامپ در نظر گرفته شد.

کینسی ولانسکی در فینال جام جهانی 2018
کینسی ولانسکی در فینال جام جهانی 2018

کینسی ولانسکی در فینال جام جهانی 2018 در اینستاگرام هم اتفاق مشابهی برای ولانسکی افتاد. در حالی که تا قبل از این اتفاق 300 هزار نفر او را فالو کرده بودند، در مدتی کوتاه این تعداد از 2 میلیون نفر هم گذشت. این افزایش تعداد به قدری عجیب بود که حتی اینستاگرام مدتی حساب او را بست. اما اندکی بعد، این حساب کاربری باز شد. چون مشخص شد این اتفاق واقعا رخ داده است؛ به لطف هوادارانی که در سراسر جهان، بازی را تماشا می کردند و نسبت به این جیمی جامپ کنجکاو شدند. از طرف دیگر، پیشنهادهای کاری فراوانی از سراسر جهان به سمت او سرازیر شد. به همین خاطر وقتی یوفا اعلام کرد که او را 9600  یورو بابت تبلیغ سایت و 4400 یورو برای آمدن به وسط زمین جریمه کرد، این مبلغ نسبت به درآمدهای این کار، بیشتر به یک شوخی شبیه بود.

کینسی ولانسکی در ابوظبی
کینسی ولانسکی در ابوظبی

کینسی ولانسکی در ابوظبی وقتی ک نفر با ورود به زمین می تواند درآمدهای میلیون یورویی کسب کند و در بین هواداران به شهرت و محبوبیت برسد و در عین حال چندان جریمه ای هم درانتظارش نباشد، می توان انتظار داشت سیلی از جیمی جامپ های خلاق در آینده با ایده های جدید، به داخل میادین ورزشی هجوم بیاورند.

کینسی ولانسکی در پاریس
کینسی ولانسکی در پاریس

کینسی ولانسکی در پاریس  

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «ورود به زمین فوتبال، چه مقدار درآمد دارد؟» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره ورود به زمین فوتبال، چه مقدار درآمد دارد؟ فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.