زمان مطالعه: 1 دقیقه
گواهینامه IMS (سیستم مدیریت یکپارچه)

گواهینامه IMS (سیستم مدیریت یکپارچه)

سیستم مدیریت یکپارچه یعنی اینکه چند سیستم مدیریت در یک سازمان را کنارهم بگذاریم وبا هم کنترل ومدیریت کنیم....

سیستم مدیریت یکپارچه یعنی اینکه چند سیستم مدیریت در یک سازمان را کنارهم بگذاریم وبا هم کنترل ومدیریت کنیم. آسمونی در این بخش به معرفی گواهینامه IMS (سیستم مدیریت یکپارچه) می پردازد.

گواهینامه IMS (سیستم مدیریت یکپارچه)
گواهینامه IMS (سیستم مدیریت یکپارچه)



گواهینامه IMS (سیستم مدیریت یکپارچه)

با توسعه روزافزون و گرایش رو به رشد سازمان‌ها به استقرار سیستم‌های مدیریت متناسب با اهداف سازمانی و بنا به خواست مشتریان و طرف‌های ذینفع خود، منطق استقرار همزمان چند سیستم مدیریتی به صورت فراگیر مورد اقبال قرار گرفت. در پاسخگوئی به این خواست مشتریان شرکت TÜV NORD Iran الگوئی را برای ممیزی همزمان بر اساس استانداردهای مختلف سیستم مدیریت از قبیل سیستم مدیریت کیفیت ISO 9001 ، سیستم مدیریت محیط زیست ISO 14001 ، سیستم مدیریت ایمنی و بهداشت حرفه‌ای OHSAS 18001 ، سیستم مدیریت انرژی ISO 50001 و مانند آن بررسی یکپارچگی این سیستم‌ها در حین ممیزی ایجاد و ارائه نموده است. گواهینامه سیستم مدیریت یکپارچه IMS (Integrated Management System) نتیجه موفقیت مشتریان در اثبات انطباق کلیه سیستم‌های مختلف مدیریت خود با الزامات استانداردهای مرجع بر اساس مقررات موسسات اعتبار دهنده بین‌المللی است. برخی مزایای استقرار یکپارچه سیستم‌های مدیریت کیفیت ISO 9001 ، سیستم مدیریت محیط زیست ISO 14001 و سیستم مدیریت ایمنی و بهداشت حرفه‌ای OHSAS 18001 از قرار زیر است:



  • کاهش زمان استقرار و تسریع در آمادگی سیستم برای ممیزی و صدور گواهینامه
  • کاهش هزینه‌های استقرار، ممیزی و نگهداری سیستم
  • ایجاد یکنواختی در فعالیت زیرسیستم‌های مورد نیاز
  • تمرکز سازمان اداره کننده و مسئولیت‌های مستقیم اداره و بهبود سیستم‌ها
  • وجهه بهتر و نمایش استقرار حرفه‌ای‌تر سیستم مدیریت
  • کاهش تعداد اجرای ممیزی‌ها در طول سال

فرآیند اجرای ممیزی IMS مشابه اجرای سایر ممیزی‌ها است. در صورت تمایل، مشتریان از مزیت یک نوبت پیش ممیزی بهره‌مند می‌شوند. اجرای پیش ممیزی با وجود توصیه به اجرا، به صورت اختیاری و بر اساس درخواست کارفرما ارائه می‌شود. ممیزی صدور در دو مرحله و در ادامه آن فرآیند ارزیابی مستقل (Veto) و در صورت تایید، گواهینامه صادر می‌شود. ممیزی مراقبتی سالیانه به منظور اطمینان از تداوم اجرا و اثربخشی سیستم مدیریت تلفیقی به صورت سالیانه برنامه‌ریزی و اجرا می‌شود. اعتبار گواهینامههای IMS وابسته و منوط به فقط اعتبار کلیه گواهینامههای منفرد سیستم‌ مدیریت سازمان می‌باشد.

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «گواهینامه IMS (سیستم مدیریت یکپارچه)» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره گواهینامه IMS (سیستم مدیریت یکپارچه) فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.