زمان مطالعه: 2 دقیقه
بیوگرافی ایم یونا

بیوگرافی ایم یونا

ایم یونا خواننده و بازیگر اهل کره جنوبی است. او عضو گروه دخترانه گرلز جنریشن می‌باشد.
نام ایم یون آه
محل تولد سئول-کره جنوبی
تولد 30 مه 1990
ملیت کره ای
حرفه خواننده، بازیگر، مدل
سبک‌ها کی پاپ
وضعیت تاهل مجرد

 

ایم یونا (Im Yoon-ah) خواننده، بازیگر و مدل اهل کره جنوبی است. ایم یونا عضو گروه گرلز جنریشن می‌باشد. در ادامه با آسمونی باشید و بیوگرافی ایم یونا را ببینید.

ایم یونا بازیگر مجموعه جذاب کی 2
ایم یونا و جی چانگ ووک

درباره ایم یونا

ایم یونا متولد 30 می 1990 در سئول، کره جنوبی می باشد. او از کودکی به رقص و خوانندگی و بازیگری علاقه داشت و به کمپانی اس ام پیوست و در همان‌ جا به مدت 7 سال فعالیت کرد. بعد از مدت 7 سال به عضویت در گروه محبوب کره‌ای «نسل دختران» که متشکل از نه دختر کره‌ای بود درآمد.

او در سال 2008 با بازی در سریالی به نام «زن زشت» توانست نقش تکاملی را از خود ایفا کند و این نقش به او اجازه داد تا در سریال کره‌ای «تو سرنوشت منی» بازی کند. با بازی در این سریال او توانست 5 جایزه در زمینه سریال کره‌ای کسب کند. سریال کره‌ای «مرد سیندرلایی» که در سال 2009 ساخته شد از جمله سریال‌های هیجان انگیزی بود که یونا در آن بازی کرد و این سریال جایزه‌های متعددی را برای یونا به ارمغان آورد.

پس از آن در یک سریال عاشقانه با نام «باران عشق» ایفای نقش کرد و همانند سریال‌های قبلی 3 جایزه سریال کره‌ای را کسب کرد. در یک ژانویه 2014 خبر رسید که یونا با لی سئونگ کی رابطه دارد که این رابطه یک سال بعد در 2015 پایان یافت. یونا تحصیلات خود را در دانشگاه هنرهای زیبایی دوگنوک مخصوصا در رشته موسیقی به پایان رساند.

ایم یونا در سال 2007 تحت نظر کمپانی اس ام زندگی حرفه ای خود را آغاز و از همان ابتدا نظر مردم را به خود جلب کرد و لقب پرفروش‌ترین ایدل زن را به دست آورد. او اولین بار به عنوان نقش اول سریال تو سرنوشت منی ایفای نقش کرد که این سریال بسیار سریال موفقی بود و ریتینگ بسیار بالایی داشت. او در سریال مرد سیندرلایی و باران عشق بازی کرده‌است.

کمپانی SM در سال 2016 نخستین آهنگ سولو (تک خوانی) یونا را با کمک گروه 10 CM با نام پیاده‌رو دیوار سنگی دئوک سوگونگ منتشر کرد. همچنین یونا یکی از پارت‌های ost سریال کی2 رابا نام amzing grace خواند که عنوان پردانلودترین آهنگ متن سریال را به دست آورد.

im-yoona
بازی یونا

ایم یونا در سریال کی 2

خلاصه داستان : (جی چانگ ووک) یک مهره ی سوخته ی ارتشی که به "کی2" شهرت دارد، بادیگاردی در استخدام یکی از کاندیداهای ریاست جمهوری است. یونا در این سریال نقش دختری را دارد که از بچگی ضربه روحی شدیدی خورده است . او در این سریال بازی درخشانی را از خود به نمایش گذاشت . البته بعضی از منتقدان معتقد بودند او صحنه های اکشن و فرار را بخوبی به تماشاگر انتقال داده ولی در قسمتهای عاشقانه فیلم موفق نبوده.

im-yoona
یونا گرلز جنریشن

گالری تصاویر ایم یونا

ایم یونا بازیگر مجموعه جذاب کی 2
ایم یونا بازیگر 
ایم یونا بازیگر مجموعه جذاب کی 2
ایم یونا مدل
im-yoona
im yoona
ایم یونا بازیگر مجموعه جذاب کی 2
ایم یونا خواننده
im-yoona
مدل مو یونا

 

نظر خود را درباره «بیوگرافی ایم یونا» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره بیوگرافی ایم یونا فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.