زمان مطالعه: 2 دقیقه
ایلومیناتی، راز بزرگ دنیای امروز

ایلومیناتی، راز بزرگ دنیای امروز

در واقع ایلومیناتی یک سازمان پنهان و سری است که از قدرتمندترین افراد کره زمین تشکیل شده تا به طور سری بر روابط جهانی نظارت داشته باشند و می توان گفت که حیات

تقریبا همه ما به تئوری های توطئه و داستان های سری علاقه مند هستیم. ایلومیناتی در لغت به معنی روشن ضمیر است و در اصطلاح به گروهی تاریخی که در سال 1776 تایس شد اشاره دارد. در واقع ایلومیناتی یک سازمان پنهان و سری است که از قدرتمندترین افراد کره زمین تشکیل شده تا به طور سری بر روابط جهانی نظارت داشته باشند و می توان گفت که حیات ما به تصمیمات آن‌ها وابسته است. بسیاری از افراد ایلومیناتی را با فراماسون ها اشتباه می گیرند و تصور می کنند آن ها از یک فرقه هستند. ایلومیناتی ها از این مسئله به نفع خود استفاده می کنند و به این تفکر اشتباه دامن می زنند تا به مقاصد خود برسند. هنوز کسی دقیقا نمی داند که چه افرادی عضو این سازمان هستند ولی وجود چنین سازمانی حتمی است. بسیاری از سیاست مداران و هنرمندان معروف به عضویت در این سازمان متهم شده اند که در میان آنها می توان به کانیه وست، دونالد ترامپ، کیتی پری و بیانسه اشاره کرد که البته تا کنون چیزی در این باره ثابت نشده است.

امروزه ممکن است فرقه ی اصلی ایلومیناتی ها دیگر وجود نداشته باشد. پس از یافتن محل اختفای آن ها در سال 1776، قانون در مقابلشان ایستاد و باعث از بین رفتن این گروه شد اما عده ایی اعتقاد دارند که این گروه همچنان پابرجاست و به فعالیت زیرزمینی خود ادامه می دهد. درباره ساختار ایلومیناتی اطلاعات مشخصی در دسترس نیست ولی جالب ترین مورد منتشر شده این بود که ساختار جامعه آن ها از سه طبقه ی "پرورشگاه"، "جایگاه ماسونی" و "اسرار" تشکیل شده است. اغلب رویداد های کوچک و بزرگ جهان از جمله ترور جان اف کندی و حمله به برج های دوقلو و حتی شیوع جهانی ویروس کرونا توسط ایلومیناتی ها روی داده است تا به اهداف خود برسند. همچنین تمام بانک ها و تجارت های بزرگ جهان توسط ایلومیناتی ها اداره می شود و به وسیله آن بر جهان تجاری مسلط شده اند. شاید جالب باشد که بدانید تنها دو ماه پس از شکل گیری ایلومیناتی، ایالات متحده آمریکا اعلام استقلال کرد!

کلیسا فرقه ی ایلومیناتی را به دلیل ضد مذهب بودن شیطان پرست می نامد و امروزه بسیاری از افراد این فرقه را با نماد چشم جهان بین و هرم می شناسند. اغلب سازمان های سری با راز های عجیب و غریب شناخته می شوند. نظریه پردازان معتقدند که اغلب داستان هایی که در فضای اینترنت درباره ایلومیناتی گفته شده توسط خودشان ساخته می شود. آن ها این کار را برای گیج شدن مردم انجام می دهند تا به هدف خود برسند. اساسا مسئله ایی که ناشناخته باشد از جذابیت بالایی برخوردار است.بسیاری از ما دوست داریم که وجود آدم فضایی ها حقیقت داشته باشد و هیچکس نمی تواند با قطعیت در مورد چنین مفاهیمی اظهارنظر کند. تا به اینجا ایلومیناتی تنها به عنوان یک تئوری معرفی شده است اما بر اساس نتایج یک رای گیری که در سال 2013 در آمریکا به عمل آمد، 28% از آراء ماخوذ به باور داشتن به این گروه پاسخ مثبت داده بودند.

نظر خود را درباره «ایلومیناتی، راز بزرگ دنیای امروز» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره ایلومیناتی، راز بزرگ دنیای امروز فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.