زمان مطالعه: 1 دقیقه
نمایشگاه بین المللی تاسیسات ساختمان و سیستمهای سرمایشی و گرمایشی

نمایشگاه بین المللی تاسیسات ساختمان و سیستمهای سرمایشی و گرمایشی

نمایشگاه بین المللی تاسیسات ساختمان و سیستمهای سرمایشی و گرمایشی یکی از نمایشگاه هایی است که هر ساله با حضور شرکت های زیادی برگزار می شود.

نمایشگاه بین المللی تاسیسات ساختمان و سیستمهای سرمایشی و گرمایشی یکی از نمایشگاه هایی است که هر ساله با حضور شرکت های زیادی برگزار می شود. اگر می خواهید در مورد این نمایشگاه بیشتر بدانید این بخش آسمونی را تا پایان دنبال نمایید چرا که به معرفی نمایشگاه بین المللی تاسیسات ساختمان و سیستمهای سرمایشی و گرمایشی می پردازیم.

عنوان: نمایشگاه بین المللی تاسیسات ساختمان و سیستمهای سرمایشی و گرمایشی

مجری نمایشگاه : شرکت نمانگر

محل برگزاری نمایشگاه : تهران - تهران - اتوبان چمران - محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران

زمان برگزاری نمایشگاه : 1402/07/13 الی 1402/07/16

آسمونی : نمایشگاه تاسیسات و سیستم های سرمایشی و گرمایشی تهران (IRAN HVAC&R) فرصت بسیار ارزشمندی را برای صاحبان صنایع مرتبط فراهم می آورد تا توانمندی ها، محصولات و دستاوردهای خود را در سطع وسیعی عرضه نمایند. نمایشگاه تاسیسات و سیستم های سرمایشی و گرمایشی تهران سالانه با حضور جمع کثیری از شرکت های صنعتی داخلی و بین المللی برگزار می گردد.

این نمایشگاه طی سال های گذشته به عنوان بزرگترین رویداد تاسیسات در خاورمیانه، همواره با استقبال بی نظیر صاحبان صنایع مواجه بوده و در سال گذشته با حضور 507 شرکت صنعتی از 30 کشور جهان در فضایی به مساحت 30547 متر مربع برگزار شده است.

شرکت های صنعتی در این نمایشگاه محصولات، قابلیت های فنی و نوآوری های خود را به بازدیدکنندگان عرضه می نمایند و از تعامل با دست اندرکاران صنعت تاسیسات و فرصت های تجاری موجود بهره می گیرند. نمایشگاه سیستم های سرمایشی و گرمایشی در این رویداد بزرگ صنعت تاسیسات و سیستم های گرمایشی و سرمایشی، میزبان شما بوده و فرصت های تجاری ارزشمندی را برای شما خلق خواهد نمود.

نظر خود را درباره «نمایشگاه بین المللی تاسیسات ساختمان و سیستمهای سرمایشی و گرمایشی» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره نمایشگاه بین المللی تاسیسات ساختمان و سیستمهای سرمایشی و گرمایشی فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.