زمان مطالعه: 1 دقیقه
هر آنچه که باید درباره IGTV شبکه اجتماعی اینستاگرام بدانید

هر آنچه که باید درباره IGTV شبکه اجتماعی اینستاگرام بدانید

به گزارش آسمونی، اگر بخواهیم به یکی از پرطرفدارترین شبکه های اجتماعی اشاره کنیم بی شک اینستاگرام این روزها...

آشنایی با IGTV

در حقیقت IGTV براساس اینستاگرام توسعه یافته اما اجازه ضبط ویدئو طولانی تری رقم می زند. تا پیش از این اینستاگرام تنها آپلود ویدئو 1 دقیقه ای را به افراد اجازه می داد اما با پلتفرم IGTV می توان تا بیش از 1 ساعت ویدئو در این شبکه آپلود کرد. این مدت زمان برای افرادی که دارای تعداد فالوورهای بالایی هستند به بیش از 1 ساعت رسید. هدف اینستاگرام با IGTV ارائه سرویس شبکه ای بوده تا افراد بتوانند تجربه بهتری داشته باشند. به گفته کوین سیستروم مدیرعامل اینستاگرام افراد با رو به رو شدن این شبکه تصور یک شبکه تلویزیونی را خواهند داشت.

ویدئوها در IGTV‌  براساس علاقمندی ها و فالوورهای شما به نمایش درمی آید.

نحوه آپلود ویدئو IGTV‌

پس از آن که به تماشا ویدئو دوستان و آشنایان پرداختید شاید مایل باشید خود نیز ویدئویی به اشتراک بگذارید که این امر به سادگی ممکن می شود. جهت آپلود ویدئو بایستی روی آواتار خود که در سمت راست نوار جستجو قرار گرفته، ضربه بزنید. البته IGTV  درخواست ایجاد کانالی از شما خواهد داشت و درباره برخی اطلاعات کانال نیز پرسش هایی می کند و به اظهار نظر می پردازد. با این حساب آپلود ویدئو امری ساده بوده و در این پلتفرم دشواری نخواهد داشت. این نکته حائز اهمیت است که نمی توانید شاهد پخش زنده در IGTV باشید بنابراین تلاش نکنید به تصویربرداری زنده بپردازید یا آن که ویدئوهای زنده ای را تماشا کنید.

رفع محدودیت ها IGTV

برای ورود به IGTV‌ یا باید وارد آیکون تی وی بالا برنامه اینستاگرام شوید یا آن که از برنامه مستقل بهره گیرید. هنگام وارد شدن به برنامه همانند تلویزیون با صفحه برفکی رو به رو می شوید و سپس می توانید ویدئو موردنظر خود را تماشا نمایید. IGTV یک پلتفرم مستقل برای اینستگرام محسوب شده که می توان انتظارات کاربران را برآورده سازد. پلتفرم موردبحث یک برنامه جالب توجه بوده که اینستاگرام آن را به کار انداخته است. در حال بسیاری از ویژگی های اینستاگرام برگرفته از اسنپ چت است اما این برنامه توانسته عملکرد بهتری داشته و ویژگی های جالب توجه ای را دردسترس کاربران خود قرار دهد. دیگر برنامه ویدئویی که اینستاگرام آن را هدف قرار داده، یوتیوب است. با تمامی این ویژگی های برنامه IGTV شاید رقیب محسوب شود اما ویژگی های قابل قبول آن تجربه کاربری خوبی را به عنوان یک شبکه اشتراک گذاری ویدئو به کاربران ارائه می دهد.

نظر خود را درباره «هر آنچه که باید درباره IGTV شبکه اجتماعی اینستاگرام بدانید» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره هر آنچه که باید درباره IGTV شبکه اجتماعی اینستاگرام بدانید فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.