زمان مطالعه: 3 دقیقه
ناهمگونی خواسته بازار کار با آموزشهای دانشگاه

ناهمگونی خواسته بازار کار با آموزشهای دانشگاه

خانه مهندسی صنایع یک فرهنگ جدید و صحیح است برای پیوند صنعت به دانشگاه. ما با شعار آموزش صنعت محور – صنعت...
ناهمگونی خواسته بازار کار با آموزشهای دانشگاه
ناهمگونی خواسته بازار کار با آموزشهای دانشگاه

خانه مهندسی صنایع یک فرهنگ جدید و صحیح است برای پیوند صنعت به دانشگاه. ما با شعار آموزش صنعت محور – صنعت آموزش محور فرهنگ آموزش های کاربردی مهندسی صنایع و مدیریت را سالیانی است که جا انداخته ایم و در پی صادرات خدمات آموزشی به نقاط دیگر جهان هستیم.

متاسفانه مدت زیادی است که سیستم نادرست آموزش در کشور مخصوصا در قسمت آموزش عالی و دانشگاه و فاصله آموزه هایی که در دانشگاه به دانشجویان داده می شود با خواسته های روز صنعت ، فاصله زیادی بین دانشجو فارغ التحصیل و نیروی کار دارای شرایط احراز در صنعت به وجود آورده است. این مساله مهم تا جایی پیش رفته است که دیگر کمتر فردی میتواند مدعی باشد که با آموزشهای دانشگاه می تواند آماده فعالیت در شرکت یا سازمانی باشد و همینطور کمتر کارفرمایی حاضر است یک دانشجو تازه فارغ التحصیل شده را استخدام نماید و برچسب بی مهارت بودن به همه دانشجویان و فارغ التحصیلان خورده است.

در این بین مسئولیت مهم یادگیری توانایی و مهارت بر دوش خود فرد است که می بایست با کارآموزی ، آموزش ، سمینار و همایش ، کارگاههای آموزشی و .... مهارتهای مورد نظر را کسب نموده و برای خود رزومه ای قابل بسازد.

خانه مهندسی صنایع به عنوان اولین و تنها آموزشگاه رشته مهندسی صنایع و مدیریت در ایران زیر نظر سازمان محترم فنی و حرفه ای می باشد که با استفاده از اساتید فعال در صنعت و با تجربه مناسب در اجرا و پیاده سازی مهارتهای مختلف مهندسی صنایع و مدیریت ، اقدام به برگزاری دوره های آموزشی ، کارگاههای مختلف ، سمینار و همایش های کاربردی می نماید.

iehouse
iehouse


ما در خانه مهندسی صنایع با تکیه بر صد ها پروژه اجرایی در صنعت ایران ، نیازهای متنوع صنعت از مهندسان صنایع را دسته بندی نموده ایم و بر اساس این دسته بندی ها راه ورود به بازار کار مهندسی صنایع و همچنین پیشرفت و تعالی در این بازار را برای همه ساده تر و دستیافتنی نموده ایم. اساتید خانه مهندسی صنایع جملگی از فعالین با تجربه و متخصص صنعت ایران انتخاب شده اند و پس از آن در پروسه توانمندسازی اساتید خانه مهندسی صنایع شرکت نموده و در حوزه خود بهترین ایران هستند. مفتخریم که توانسته ایم تیمی از بهترین اساتید مدیریت و مهندسی صنایع را در خانه مهندسی صنایع یکجا جمع نماییم تا بتوانیم جدیدترین مطالب و سرفصل های مورد انتظار صنعت را بومی سازه در ایران نموده و به صورت کاملا کاربردی آموزش دهیم.

خانه مهندسی صنایع امروز با تجربه فعالیت آموزشی از سال 1387 در ایران ، متخصص ، با تجربه ، خوشنام ، مدرن و بزرگ تر از پیش ، به مسئولیت خود می اندیشد. ما ایران را ابرقدرت جهان میخواهیم و بر این باوریم که تنها صنعت می تواند این هدف را محقق نماید و ما در خانه مهندسی صنایع ماموریتمان تربیت نیروی کار ورزیده و آموزش دیده برای سطوح مختلف کشور است.

آموزش های متنوع خانه مهندسی صنایع در دسته بندی های دوره تضمین کیفیت ، حوزه کنترل و مدیریت پروژه ، حوزه نگهداری و تعمیرات ، حوزه کنترل کیفیت ، حوزه برنامه ریزی تولید ، حوزه کنترل موجودی ، حوزه علم داده ، حوزه منابع انسانی ، حوزه فروش و بازاریابی ، نرم افزارهای کاربردی ، حوزه مالی ، حوزه مدیریت ، حوزه HSE و ... می باشد. کلیه آموزش ها به دو صورت عمومی و در سازمان برگزار می گردد. برنامه تقویم اجرایی دوره های عمومی خانه مهندسی صنایع را میتوانید در وبسایت ما مشاهده نمایید و همچنین کلیه دوره های آموزشی خانه مهندسی صنایع قابلیت اجرا در سازمان متقاضی را دارد .

همچنین آموزش ایزو 9001 به صورت مجازی به عنوان یکی از مهمترین و پرکاربردترین آموزشهای مورد نیاز هر فعال در صنعت با تدریس مهندس امیرمهدی اعتباری مدیر و موسس خانه مهندسی صنایع و گروه مهندسین مشاور نور ارائه گردیده است تا کمکی به رفاه حال افرادی که به هر دلیل امکان حضور در دوره های مجازی را ندارند شده باشد.

ناهمگونی خواسته بازار کار با آموزشهای دانشگاه
ناهمگونی خواسته بازار کار با آموزشهای دانشگاه

در انتها امیدواریم که کشورمان هر روز توسعه یافته تر شود و بتوانیم با تربیت نیروی انسانی ماهر و کارآزموده ، کشور را از این نیاز مهم بی نیاز نمائیم. اطلاعات بیشتر درباره دوره های آموزشی و سایر موضوعات را میتوانید از مشاورین ما در خانه مهندسی صنایع جویا شوید.

02166483912 - 02166483721

نظر خود را درباره «ناهمگونی خواسته بازار کار با آموزشهای دانشگاه» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره ناهمگونی خواسته بازار کار با آموزشهای دانشگاه فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.