زمان مطالعه: 6 دقیقه
معرفی اپلیکیشن های برتر یادگیری زبان انگلیسی

معرفی اپلیکیشن های برتر یادگیری زبان انگلیسی

قبل از یادگیری زبان انگلیسی باید بدانید که یادگیری آن چه فوایدی دارد و انگیزه ای برای ماندن در مسیر یادگیری...

قبل از یادگیری زبان انگلیسی باید بدانید که یادگیری آن چه فوایدی دارد و انگیزه ای برای ماندن در مسیر یادگیری داشته باشید.

فضایی را ایجاد کنید که در آن زبان بخوانید نه به این دلیل که مجبور هستید بلکه به این دلیل که می خواهید. در مورد دلایلی که یادگیری این زبان برای شما بسیار مهم است ، تأمل کنید. آیا هدف خاصی دارید؟ هرچه بیشتر تمرکز داشته باشید ، سریع تر و آسان تر پیشرفت خواهید کرد.

نگویید "من نمی توانم انگلیسی صحبت کنم" یا "هرگز این کار را نمی کنم". این جملات تنها مانع پیشرفت می شود و شما را متقاعد می کنند که رویاهای شما در مورد خوب انگلیسی صحبت کردن غیرممکن است. در عوض ، بگویید "من انگلیسی یاد می گیرم و هر روز پیشرفت می کنم" ، "همیشه این کار ساده نیست ، اما ارزشش را دارد" ، "من خیلی بهتر از شش ماه پیش هستم" و عباراتی مشابه

در اینجا به نقل از مجله ایده آل تک نکات برتر در مورد چگونگی یادگیری سریع انگلیسی به شما ارائه می شود:
  1. هر مطلبی که به زبان انگلیسی به دست شما می رسد بخوانید. ادبیات کلاسیک ، روزنامه ، وب سایت ، ایمیل ، فید رسانه های اجتماعی (H3)
این کار در بهبود سریع زبان انگلیسی کمک می کند ، زیرا مشاهده مجدد واژگان آموخته شده باعث می شود که کلمات در ذهن تقویت شوند. از طرف دیگر ، یادگیری کلمات و اصطلاحات جدید برای وسعت بخشیدن به دایره واژگان بسیار ضروری است. برای این کار می توانید از اپلیکیشن های موبایل نیز استفاده کنید.
  1. به واژگان جدید توجه کنید (H3)
هر وقت کلمه یا اصطلاح جدیدی را می شنوید یا می خوانید ، آن را بنویسید.
  1. با دوستان خود انگلیسی صحبت کنید (H3)
بسیاری از مردم می گویند که آنها زبان انگلیسی را درک می کنند ، اما نمی توانند صحبت کنند. در یک دوره کلاس های مکاله آزاد ثبت نام کنید یا به صورت آنلاین در کلاس های مکالمه شرکت کنید.
  1. عضو شدن در پادکست ها یا کانال های Youtube (به انگلیسی) (H3)
در کانال های مختلف مثل طنز؟ سیاست؟ وبلاگ نویسی؟ آشپزی؟ با مباحثی که علاقه دارید عضو شوید. هنگام رانندگی یا هنگام رفتن به مدرسه یا محل کار به فیلم ها  در Kmplayer یا مکالمات گوش دهید. در ابتدا ، ممکن است لهجه های بومی دشوار باشد ، اما به زودی آنچه که گوش می دهید درک خواهید کرد.
  1. سفر به خارج کشور (H4)
راهی بهتر برای یادگیری زبان انگلیسی تحصیل در یک کشور انگلیسی زبان است. انگلیسی پرکاربردترین زبان در جهان است . می توانید محیط یادگیری ایده آل خود را بر اساس نیمکره ، آب و هوا یا شهر مورد علاقه خود انتخاب کنید. به استرالیا ، انگلیس ، ایالات متحده ، کانادا و ... فکر کنید.
  1. از دوستان خود استفاده کنید (H3)
  2. بسیار سوال کنید (H3)
در شک و تردیدهای خود نمانید. کنجکاو باشید و آنها را برطرف کنید! اگر در یک دوره ثبت نام کرده اید ، از معلم خود سوال کنید. اما اگر به تنهایی زبان یاد می گیرید ،پاسخ سوالات خود را در وبلاگ ها یا وب سایت های زبان پیدا کنید ، از دیگر زبان آموزان سؤال کنید یا از طریق انجمن ها کمک بخواهید.

در اینجا چند اپلیکیشن یادگیری زبان را به شما معرفی می کنیم: (H2)
  • Learn American English language for free – Drops (H3)
اپلیکیشن قطره یادگیری زبان را سرگرم کننده و بی دردسر می کند. واژگان عملی از طریق گرافیک زیبا و مینی بازی های سریع درحافظه می مانند. محدود کردن زمان تمرین به جلسات 5 دقیقه ای به نظر دیوانه کننده است اما یادگیری زبان را فوق العاده اعتیاد آور می کند . که برای یادگیری چیز جالبی است حتی در شلوغ ترین روزها 5 دقیقه زمان خواهید داشت! بنابراین هنگام بازی کردن وقت خود را تلف نمی کنید.

در این اپلیکیشن  بیش از 1700 کلمه در 99 موضوع برای همه بطور رایگان در دسترس است. هدف ما این است که مردم جهان را از طریق دانش زبان توانمند کنیم .این برنامه واقعا می تواند شما را به یادگیری زبان معتاد کند.



  • Busuu: Learn Languages - Spanish, English & More (H3)
به 90 میلیون کاربر Busuu بپیوندید وعضو انجمن Busuu شوید و تمرینهای گفتاری و نوشتاری خود را شروع کنید. حداکثر 12 زبان اصلی را از سطح مبتدی تا تسلط کامل بیاموزید. این نرم افزار را به صورت رایگان دانلود کنید.

امکانات (H4)
  1. آزمون مکان (PLACEMENT TEST) - از سطح مناسب شروع کنید
  2. گواهینامه - با آموزش مک گراهیل گواهینامه می گیرید
  3. از بومی ها کمک بگیرید - تمرینات خود را اصلاح کنید
  4. تمرین لهجه – تمرین سخنرانی
  5. دوره های تکمیلی - بیش از 150 واحد مختلف زبان
  6. گرامر- نکاتی در مورد دستور زبان برای کمک به یادگیری
  7. آفلاین بیاموزید - به اینترنت احتیاجی نیست



  • Duolingo: Learn Languages Free (H3)
انگلیسی ، اسپانیایی ، فرانسوی ، آلمانی ، ایتالیایی ، پرتغالی ، هلندی ، ایرلندی ، دانمارکی ، سوئدی ، روسی ، اوکراینی ، اسپرانتو ، لهستانی و ترکی را سریع ، سرگرم کننده و رایگان بیاموزید.

صحبت کردن ، خواندن ، گوش دادن و نوشتن را تمرین کنید. برای بهبود واژگان و دستور زبان ، بازی کنید ، به سؤالات پاسخ دهید و دروس تکمیلی را انجام دهید. با عبارات و جملات شروع کنید و هر روز کلمات جدید یاد بگیرید.

با پاسخ دادن به سؤالات روزانه ، کلمات جدید را تمرین کنید. این اپلیکیشن بهترین راه برای یادگیری خواندن ، گوش دادن ، نوشتن و صحبت کردن به زبان انگلیسی ، اسپانیایی ، فرانسوی ، آلمانی ، پرتغالی ، ایتالیایی ، هلندی ، ایرلندی ، دانمارکی ، سوئدی ، روسی ، اوکراینی ، اسپرانتو ، لهستانی یا ترکی است.



  • Hello English: Learn English (H3)
آموزش زبان انگلیسی و گرامر از زبان های هندی ، اندونزیایی ، تایلندی ، عربی ، مالایی ، اردو ، مالایی ، بنگلادشی بنگالی ، بنگالی ، پنجابی ، تلوگو ، تامیل ، کانادایی ، مراتی ، گجراتی ، اوریا ، آسامی ، مالایایی ، چینی ، پرتغالی ، ترکی و نپالی . دوره رایگان یادگیری انگلیسی که توسط بیش از 50 میلیون زبان آموز برای ساخت مکالمه انگلیسی ، دستور زبان و واژگان انجام می شود.
  1. به صورت آفلاین کار می کنند
  2. بازی های تعاملی: در خواندن ، ترجمه ، هجی ها ، دستور زبان ، واژگان دارد.
  3. سؤالات مربوط به دستور زبان و ترجمه را از معلمان بپرسید.
  4. با استفاده از اخبار و فیلم های روزانه تمرین کنید: با آخرین اخبار ، مقالات ، کلیپ های صوتی و تصویری و کتاب های الکترونیکی بیاموزید آشنا شوید.
  5. مکالمات روزمره را با صحبت کردن در برنامه انجام دهید
  6. مهارت های انگلیسی خود را با گفتگو بهبود بخشید.
  7. 10،000 واژه جدید را یاد بگیرید و تلفظ آنها را بشنوید.
  8. بازی با دوستان: بازی ها و آزمونهای چند نفره برای تمرین انگلیسی با زبان آموزان در سراسر جهان
  9. رباتهای چت: انگلیسی را با رباتهای چت یاد بگیرید
  10. رتبه خود را بشناسید: برنده سکه شوید و از رتبه جهانی و شهر خود مطلع شوید.
مهارت های صحبت کردن در انگلیسی ، نوشتن ، خواندن و درک مطلب و مهارت گوش دادن را بهبود بخشید و با اعتماد به نفس انگلیسی صحبت کنید!



  • HelloTalk — Chat, Speak & Learn Foreign Languages (H3)
HelloTalk ، اولین انجمن تبادل زبان و فرهنگ جهانی ، شما را به افراد بومی زبانهای دیگر (انگلیسی ، ژاپنی ، کره ای ، اسپانیایی ، فرانسوی ، چینی ماندارین ، کانتونی ، کانتونی ، پرتغالی ، آلمانی ، ایتالیایی ، روسی ، عربی و 100 مورد دیگر متصل می کند) ، رایگان!
  1. پیدا کردن افرادی که نیازهای مشابه دارند
  2. زبان را با پیام های متنی / صوتی تمرین کنید
  3. تماس صوتی و تصویری رایگان برای تمرین بهتر
  4. مهارتهای گوش دادن و صحبت کردن
  5. لحظه ها را با اعضای دیگر به اشتراک بگذارید و لایک و نظر دریافت کنید
  6. یادگیری ویژگی های خاص: ترجمه ، اصلاح گرامر ، متن به صدا ، و تشخیص صدا برای بهبود مهارت های نوشتاری / صحبت کردن
هنگامی که با افرادی واقعی زبان را یاد می گیرید ، چیزی بیش از یک زبان خواهید آموخت. شما در معرض یک فرهنگ متفاوت و یک روش جدید برای دیدن جهان قرار خواهید گرفت. در HelloTalk ، با افراد واقعی ارتباط برقرار می کنید که ممکن است فرهنگ چینی را برای شما توضیح دهند حتی دوستانی در کشور خود پیدا کنید. با فرهنگ های متنوع آشنا شوید و قبل از سفر / تحصیل / مهاجرت به کشور خارجی برای شوک فرهنگی آماده شوید.

به جای اینکه به دنبال یک برنامه ترجمه باشید ، می توانید به معنای واقعی کلمه با هر زبان و منطقه ای از جهان و با افراد بومی صحبت کنید.

این اپلیکیشن  برای Android به شما امکان یادگیری و بهبود مهارت های زبانی از واژگان گرفته تا دستور زبان و حتی تصحیح اشتباهات کوچک املایی را می دهد.

زبانهای موجود برای یادگیری در HelloTalk: انگلیسی ، چینی ساده شده ، سنتی چینی ، ژاپنی ، کره ای ، اسپانیایی ، فرانسوی ، آلمانی ، روسی و عربی می باشد که به صورت رایگان می توانید دانلود کنید.

 
نظر خود را درباره «معرفی اپلیکیشن های برتر یادگیری زبان انگلیسی» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره معرفی اپلیکیشن های برتر یادگیری زبان انگلیسی فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.