زمان مطالعه: 1 دقیقه
5 نکته کاربردی برای دکوراسیون داخلی

5 نکته کاربردی برای دکوراسیون داخلی

امروزه دکوراسیون داخلی منزل در ایران جایگاه ویژه ای پیدا کرده است و مردم به دنبال طراحی های لوکس و متفاوت برای خانه های خود می باشند.

این روز ها طراحی دکوراسیون داخلی به دغدغه مهمی برای افراد تبدیل شده است. شما با بودجه کم هم می توانید دکوراسیون خانه خود را طوری طراحی کنید که بسیار لوکس و جذاب به نظر برسد. پیشنهادهای برای طراحی داخلی سبک خاص و زیبایی به خانه شما هدیه می دهد. با آسمونی همراه باشید.

هر اتاق، یک صفحه خالی

از نقاط قوت خانه خود می توانید برای تزئین آن ایده بگیرید. جزئیات معماری مانند ستون ها، قالب های چوبی، پارکت ها، قفسه های داخلی و کاشی ها نقش مهمی را ایفا می کنند. این جزئیات فقط گران به نظر نمی رسند، آن ها گران هستند. این جزئیات را تا حد امکان برجسته کنید و همیشه تمیز و مرتب نگه دارید. برای مثال، قرار گرفتن یک تابلوی گران قیمت در کنار شومینه ایده مناسبی نیست!

به خانه خود رنگ بپاشید

کیشا جیلیان، طراح داخلی و موسس شرکت جیلیان دیزاین بر این باور است که نقاشی خانه ایده کم هزینه ای است که تفاوت بزرگی ایجاد می کند. فرقی نمی کند که از چه رنگی در دکور خانه خود استفاده کنید، به طور کلی تغییر رنگ فضای داخلی خانه احساس جدیدی به خانه می بخشد و فضای متفاوتی را برای شما ایجاد می کند.

تابلو ها را فراموش نکنید

اگر دیوار خالی در خانه تان وجود دارد سعی کنید آن را با تابلو های لوکس و زیبا پر کنید. این تابلو ها می توانند ساده و بسیار مینیمال باشند. تابلو های قدیمی برای دیزاین پذیرائی و اتاق خواب ها بسیار مناسب هستند و عکس های خانوادگی نیز برای استفاده به جای این تابلو ها تاثیر بسزایی در فضای خانه دارند. قبل از انتخاب تابلو ها، باید سایز و مکان قرارگیری آن ها را از ابتدا مشخص کنید. نیازی نیست که حتما تمام دیوار های خالی را با تابلو پر کنید. هم چنین می توانید از خلاقیت خود استفاده کنید و از هنر و نقاشی های خود برای دیزاین دیوار ها استفاده کنید.

تزئینات در دکوراسیون

افراد انتظار دارند تا با بودجه ای مناسب دیزاین عالی برای برای خانه خود طراحی کنند و خوشبختانه این امر امکان پذیر است. هزینه تزئینات دکوراسیون بسیار متفاوت است و تاثیر شگفت انگیزی در طراحی دکوراسیون خانه دارد. استفاده از مجسمه های مینیمال و گوثیک، کوسن های مینیمال و ظروف تزئینی دیزاین جالبی به خانه شما می دهد.

تزئینات منزل
تزئینات منزل

استفاده از آینه ها برای فضای بصری خانه

آینه چشمان شما را فریب می دهد که فضایی بزرگ تر از فضای واقعی در خانه وجود دارد. آینه های بزرگ فضای اتاق را منعکس می کنند و آن را بزرگتر نشان می دهند، گاهی حتی دو برابر اندازه واقعی!

نظر خود را درباره «5 نکته کاربردی برای دکوراسیون داخلی» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره 5 نکته کاربردی برای دکوراسیون داخلی فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.