زمان مطالعه: 2 دقیقه
معرفی سریال می خواهم زنده بمانم

معرفی سریال می خواهم زنده بمانم

شروع داستان این سریال نیز با  بازی درخشان "سحردولتشاهی"  در نقش” هما”است که می‌خواهد در جشن زادروز پدرش او را سوپرایز کند و خبر ازدواج خود را به او بدهد. اما 

اختصاصی آسمونی نقد از مرجان دلپسند

علاقه دختران  به پدران دستمایه  نوشتن داستان‌  ها و ساختن فیلم و سریال های بسیاری  شده است. به عبارتی  برای دخترها،  اولین و قدرتمندترین قهرمان زندگی  پدر است. پدری که آغوشش گرم ترین آغوش دنیاست و زیر سایه اش عمیق ترین عشق و محبت را  میتوان با روح و جان حس کرد. پدر تنها کسی است که می توانیم در مورداصلی ترین وعاشقانه ترین تصمیمات زندگی با او صحبت کنیم.سریال "میخواهم زنده بمانم" به کارگردانی "شهرام شاه حسینی"  نیز به همین موضوع پرداخته است .  این  مجموعه  درام واجتماعی یادآور دهه شصت خورشیدی و حوادث و رویدادهای آن زمان است.

معرفی سریال می خواهم زنده بمانم
معرفی سریال می خواهم زنده بمانم
شروع داستان این سریال نیز با  بازی درخشان "سحردولتشاهی"  در نقش” هما”است که می‌خواهد در جشن زادروز پدرش او را سوپرایز کند و خبر ازدواج خود را به او بدهد. اما  دستگیری پدرش و کشف محموله مواد مخدر در کامیون وی همه چیز  را به هم می‌ریزد. در قسمت دوم این سریال هم می بینیم که “هما “به همراه نامزدش "نادر" با بازی "پدرام شریفی" برای آزادی پدر وی دست به هر کاری می زنند تا اینکه به واسطه مامور ویژه و بازپرس پدرش با "امیر شایگان" با بازی" حامد بهداد" آشنا می شود. تنها وکیلی که می تواند همایون را از خطر اعدام و حکمی که انتظارش را می کشد؛ رها کند. وکیلی که با نفوذ و درایتی که دارد؛ تنها ناجی “همایون” خواهد بود. اما به دلیل  پرونده هایی که برایش رقم می‌خورد و اخذ مبالغ بالایی از موکلان خود وصرف آنهابرای حل مشکلات افرادی دیگربی شباهت به شخصیت رابین هود نیست.درسکانسی از قسمت دوم این سریال می‌توان دید که او از “هما” می‌خواهد هزینه خرید یک خانه را در قبال آزادی و نجات پدرش از مرگ به او بدهد و صرف مبلغ آن چک برای فرد دیگری نشان از این دارد که این لقب شایسته او می باشد. اما باید منتظر قسمت های بعدی این سریال و واکنش ها و اقدامات بعدی این شخصیت برای قضاوت اعمال او باشیم.

i-want-to-live
i-want-to-live

این سریال از بدو شروع خود به زیبایی توانسته است برخی از حواشی و اتفاقات دهه شصت خورشیدی را به تصویر بکشد. از مسیرجاده ای که  پلیس راه ماشین هما و نادر را جهت تفتیش رابطه این دو شخصیت نگه می دارد و از سوالاتی که از آنها می پرسد تا به صحت وسقم صحبت های آنها پی ببرد و کشف یک دستگاه ویدئو و جمع آوری نمودن کاست و نوار آهنگ های شاد خوانندگان غربی از خانه همایون و... و پوشش بانوان این سریال و تاکید مامور نیروی انتظامی بر پوشاندن موهایی که از زیر روسری بیرون آمده اند؛ همگی نشان از برخی از قوانین آن زمان دارند. مهمتر از تمام موارد گفته شده تیتراژ پایانی این سریال می باشد که به یکی از معدود موسیقی های رایج آن زمان نیز اشاره دارد. از دیگر بازیگران این سریال می توان به بابک کریمی، افسانه چهره آزاد، علی شادمان، مهران احمدی، بیژن بنفشه خواه، بهاره کیان افشار، آزاده صمدی، آناهیتا درگاهی، فرید سجاد حسینی و... اشاره نمود. حضور حامد بهداد و پدرام شریفی در دو نقش متضاد با فیلم ها و سریال های قبلی آنها از متفاوت بودن داستان این سریال دارد. این سریال را می توانید در روزهای دوشنبه در شبکه نمایش خانگی (فیلیمو) ببینید.

نظر خود را درباره «معرفی سریال می خواهم زنده بمانم» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره معرفی سریال می خواهم زنده بمانم فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.