زمان مطالعه: 3 دقیقه
معرفی تیم مجارستان در یورو 2016

معرفی تیم مجارستان در یورو 2016

مجارها که از جام‌جهانی 1986 در تورنمنت‌های بزرگ حضور نداشتند، توانستند در اولین دیدارشان در یورو 2016 به مصاف رقیب قدیمی‌شان اتریش خواهند رفت.

تیم ملی مجارستان در یورو 2016

هواداران، بازیکنان و مربیان مجار از جام‌جهانی مکزیک به این سو رقابت‌های بزرگ را مستقیما تجربه نکردند اما علیرغم این ناکامی تیم فعلی برِند استورک کمبود چندانی ندارند. استورک یک مربی بسیار دقیق است که فدراسیون فوتبال مجارستان قراردادش را تا سال 2018 تمدید کرده است. این مربی آلمانی که پست مدیریت ورزشی تیم‌ملی مجارستان را نیز برعهده دارد، در این تیم جانشین پال داردای شد. او که در ابتدا مربی موقت تیم بود، پس از مدتی به عنوان مربی دائمی مجارستان انتخاب شد. استورک برای دیدار پلی‌آف مقابل نروژ رقابت‌های لیگ داخلی را به تعویق انداخت و تیمش را برای یک هفته با تمرینات شدید برای این دیدار آماده کرد. او که نشان داده از ریسک کردن ترسی ندارد، لاژلو کلاین هایسلر، هافبک جوانی که بدون باشگاه مانده بود را به تیمش دعوت کرد. او در دیدار رفت مقابل نروژ در اسلو این هافبک جوان را به میدان فرستاد و کلاین هایسلر در دقیقه 26 با شوتی دیدنی دروازه حریف را باز کرد و پس از آن به سوی نیمکت رفت تا مربی‌اش را در آغوش بگیرد.

نظرات در مورد تیم ملی مجارستان

آندراس پتور، مجری شبکه اسپورت تی وی: من همیشه می ترسیدم که در دوره اشتباهی به دنیا آمده باشم و همیشه تورنمنت های بزرگ را از دست بدهیم. واقعا باور ندارم که توانستیم به این رقابت ها برسیم. اگر بتوانیم در 3 دیدار حیاتی مرحله گروهی خوب کار کنیم، نشان داده ایم که شایسته حضوردر این رقابت ها هستیم. حتی اگر بتوانیم یک امتیاز کسب کنیم، من احساس غرورخواهم کرد و از خوشحالی روی ابرها خواهم بود. تا حالا کسی جرات نکرده که در مورد صعود از مرحله گروهی صحبت کند. دانیل هگی، نِمزتی اسپورت: من در مورد شانس مجارستان در یورو بسیار خوشبین هستم هرچند که تیم ما مطمئنا قوی ترین تیم گروهش نیست.

پرتغال و اتریش بازیکنان زیادی در تیم های معتبر اروپایی دارند و ایسلند نیز تیم خوبی است. اما ذهنیت تازه تیم مجارستان این امید را به من و هواداران مجارستان می دهد. ما بعد از 44 سال به رقابت های جام ملت ها برگشتیم بنابراین این لحظه ای تاریخی برای ماست. تساوی یک ـ یک مقابل کرواسی در ماه مارس نشان داد که بازیکنان ما از چه شخصیت فوق العاده و روحیه تیمی بالایی در داخل و خارج از زمین برخوردار است. همانطور که گفتم من بسیار خوشبین هستم و انتظار دارم که با تساوی مقابل اتریش و پیروزی مقابل ایسلند به مرحله بعد صعود کنیم؛ پس از آن باید ببینم که چه تیمی می تواند ما را متوقف کند. ایستوان هایدای از دونا مدیا: مجارستان همچنان از صعود به مرحله نهایی غرق در شادی است.

اما ما باید به واقعیت برگردیم. یک پیروزی در مرحله گروهی هم می تواند برای این صعود ما کافی باشد. همانطور که ولز از دیدار با انگلیس نمی ترسد، ما هم ترسی از رویارویی با اتریش نداریم. این بازی تاریخچه طولانی دارد. هواداران همچنان به شکست 6 ـ صفر مقابل شوروی در جام جهانی 1986 فکر می کنند اما فراموش کردند که ما در آن رقابت ها هم سه بازی انجام داده بودیم.

برند استورک مربی تیم ملی مجارستان

او بعد از پایان دوران حرفه ای اش که با قهرمانی با بورسیادورتموند در جام حذفی آلمان درسال 1989 همراه بود، دستیار یورگن روبر در هرتابرلین شد. او بود که روبر را متقاعد کرد تا پال داردای را به خدمت بگیرد؛ مردی که پیش از او هدایت تیم مجارستان را برعهده داشت. استورک که سابقه مربیگری در قزاقستان را هم دارد، بیشتر با تیم های جوانان کار کرده از جمله با تیم زیر 20 ساله های مجارستان که تابستان سال گذشته در جام جهانی حضور داشته است.

1- در آلمان ما می گوییم اگر بازیکنی به اندازه کافی خوب است پس سن و سالش هم خوب است. سن اهمیتی ندارد. 2- این بازیکنان جوان مجار می توانند به دنبا ثابت کنند که چقدر خوب هستند این بهترین فرصتی است که در اختیارشان قرار گرفته. 3- بازیکنان ما شایسته صعود بودند آنها به سختی کار کردند تا به این هدف برسند. 4- من این رقابت ها را فرصتی عالی برای قرار گرفتن فوتبال مجارستان در یک مسیر جدید می دانم. 5- ما بازیکنان زیادی داریم که در باشگاه هایشان زیاد بازی نمی کنند به آنها گفتم که بدون ترس بازی کنند و مطمئنا موفق خواهند شد.

لیست نهایی مجارستان در یورو 2016

دروازه بانانگابور کرالی، پتر گولاسکی، دنس دیبوژ مدافعان: بارناباس بسه، آتیلا فیولا، رولاند ژوهاژ، ریچارد گوژمیژ، آدام لانگ، توماس کادار، میهایلی کورکوت هافبک ها: آکاس الک، زولتان گرا، لاژلو کلینهسلر، آدام ناژی، زولتان اشتیبر، گرگو لورنژیک، آدام پینتر مهاجمان: دنیل بوده، کریستیان نمت،  بالاز ژوژاک،  نمانیا نیکولیچ، توماس پریشکین، آدام زالای

نظر خود را درباره «معرفی تیم مجارستان در یورو 2016» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره معرفی تیم مجارستان در یورو 2016 فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.