زمان مطالعه: 1 دقیقه
گوشی هوشمند Huawei nova 6

گوشی هوشمند Huawei nova 6

هوآوی به  دنبال یک آپدیت در دنیای گوشی های هوشمند است، طبق گزارشات رسیده ایم کمپانی قصد دارد تا nova 6 5G را...

آشنایی با گوشی هوشمند Huawei nova 6

هوآوی به  دنبال یک آپدیت در دنیای گوشی های هوشمند است، طبق گزارشات رسیده ایم کمپانی قصد دارد تا nova 6 5G را ارائه دهد. در خانواده سری گوشی های هوشمند Huawei nova 5، شش گوشی هوشمند وجود دارد پس در این گروه هم احتمالاً نسخه های مختلفی وجود داشته باشد. تصویر زیر اولین تصویر منتشر شده از nova 6 5G است.

هوآوی NOVA6
هوآوی NOVA6

Huawei nova 6 5G از این تصویر می توان فهمید که این گوشی هوشمند همانند nova 5s دوربین سلفی به شکل punch hole دارد. این قطعه که این بار به شکل قرص است خبر از استفاده از دوربین دوگانه می دهد. به احتمال قوی یک واحد ToF در پشت این گوشی کنار 3 دوربین معمولی وجود دارد اما متاسافانه هنوز جزئیات بیشتری از این دوربین ها منتشر نشده است. nova 5s از نمایشگر OLED بر خوردار بود اما به نظر می رسد با توجه به دکمه بزرگ کنار این گوشی صفحه نمایش آن LCD باشد. این دقیقاً مانند حسگر اثر انگشت nova 5T است.

نظر خود را درباره «گوشی هوشمند Huawei nova 6» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره گوشی هوشمند Huawei nova 6 فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.