زمان مطالعه: 1 دقیقه
تبلت جدید Huawei با نام MatePad Pro

تبلت جدید Huawei با نام MatePad Pro

کمپانی هوآوی هنوز هیچ اطلاعاتی در مورد تبلت جدید خود با نام Huawei MatePad Pro به طور رسمی منتشر نکرده است.

آشنایی با تبلت جدید Huawei  MatePad Pro

کمپانی هوآوی هنوز هیچ اطلاعاتی در مورد تبلت جدید خود با نام Huawei MatePad Pro به طور رسمی منتشر نکرده است. اما با توجه به تصاویر منتشر شده می دانیم این تبلت دارای یک صفحه نمایش با پانچ موجود در صفحه است و حاشیه های باریکی کنار این صفحه نمایش دارد.

Huawei MatePad Pro
Huawei MatePad Pro

Huawei MatePad Pro این تبلت دارای یک قلم هوشمند است و همچنین از کیبورد مغناطیسی پشتیبانی می کند. در پشت این تبلت نیز یک ستاپ دوربین 2 تایی تعبیه شده است، به همراه فلش LED. بر اساس شایعات منتشر شده Huawei MatePad Pro دارای چیپست Kirin 990 SoC است. این چیپست به همراه یک رم 8 گیگابایتی عرضه می شود. 4 رنگ مختلف به عنوان گزینه رنگی عرضه شده شده اند سفید، سیاه، سبز، نارنجی. این تبلت به همراه یک شارژر 40 واتی عرضه خواهد شد تا چند روز دیگر به طور رسمی معرفی می شود.

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «تبلت جدید Huawei با نام MatePad Pro» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره تبلت جدید Huawei با نام MatePad Pro فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.