زمان مطالعه: 1 دقیقه
هرتیک روشن

هرتیک روشن

هرتیک همیشه بازیگر هالیوودی رابرت دنیرو را ستایش می کرده است. او عاشق غذاهای چینی است و بهترین مکان برای مسافرت، لندن را انتخاب می کند .

هرتیک روشن-hrithik roshan هرتیک روشن یکی از بازیگران معروف بالیوود است . هریتیک 10 ژانویه 1974 در بمبئی به دنیا آمد . نام مادرش پینکی خانا و نام پدرش هم راکش روشن می باشد که پدر هریتیک یک هنر پیشه قدیمی بود و در حال حاضر کارگردان و تهیه کننده است . سوناینا نام خواهر بزرگتر هریتیک است . تحصیلات هریتیک در زمینه تجارت می باشد .

راکش پدر هریتیک اوضاع خوبی در فیلم سازی نداشت و پس از از دست دان تمام سرمایه اش از اینکار دست کشید . هریتیک به سینما و حضورش در فیلم های بالیوود بسیار علاقمند بود و بالاخره توانست به وسیله پدرش و سرمایه گذاری او ، در اولین فیلم به نام " کاهونایپارهه " بازی کند . این اولین فیلم هریتیک و معرفی او به دنیای بالیوود بود . پسری با چشمان سبز و قدی بلند در حدود 180 و هیکلی ورزیده نظر همه را جلب کرد . هریتیک روشن در 20 دسامبر 2000 و در اوج موفقیت تصمیم به ازدواج گرفت . همسرش سوزان خان دختر سانجی خان، خواهر زاید خان و دخترعموی فردین خان بود . او و سوزان پنج سال بود که یکدیگر را می شناختند و به هم علاقه داشتند . ثمره این ازدواج دو پسر است . رهان که مارچ 2006 به دنیا آمد و ریحان که می 2008 متولد شد . ولی همیشه دنیای بازیگران حاشیه هایی هم دارد و آن جدایی بعد از 17 سال زندگی عاشقانه و داشتن دو پسر رحان و ریحان بود . هیچوقت هیچکدامشان علت اختلاف را بازگو نکردند ولی مدتی میشد که آنها جدای از هم زندگی میکردند و بالاخره این هریتیک بود که رسما اعلام کرد قصد جدایی دارند. هرتیک همیشه بازیگر هالیوودی رابرت دنیرو را ستایش می کرده است. او عاشق غذاهای چینی است و بهترین مکان برای مسافرت، لندن را انتخاب می کند . در ضمن به رنگهای سفید ، سبز و قهوه ای هم علاقه دارد .

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «هرتیک روشن» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره هرتیک روشن فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.