زمان مطالعه: 2 دقیقه
روش قطع کردن سرویس های خدمات افزوده و پیامک های تبلیغاتی

روش قطع کردن سرویس های خدمات افزوده و پیامک های تبلیغاتی

شاید برای شما هم پیش آمده باشد کی در حین تماشای برنامه تلویزیونی یا مرور صفحات اینترنتی با محتوایی روبرو...

شاید برای شما هم پیش آمده باشد کی در حین تماشای برنامه تلویزیونی یا مرور صفحات اینترنتی با محتوایی روبرو شوید که شما را دعوت به ارسال پیامک به عددی می کند تا در  قرعه کشی شرکت داده شوید ، یا بدون قرعه کشی هدیه دریافت کنید. فناوری اگر از سیم کارت های شارژی استفاده می کنید و احساس می کنید شارژ سیم کارت شما بدون استفاده به پایان می رسد ، این پست از آسمونی به شما کمک می کند. به تازگی بعضی شرکت ها و سازمان ها با وعده ی قرعه کشی و جوایز میلیونی یا حتی 20 گیگابایت اینترنت رایگان هموطنان را ترغیب به عضویت در سرویس های خدمات مازاد یا خدمات مبتنی بر محتوا می کنند و کاربران بی آنکه بدانند این سرویس ها برای آن ها عددی یا روزانه هزینه دارد در این سرویس ها عضو می شوند.

این سازمان ها با تبلیغات گسترده و پیشنهاد جوایز ارزنده مردم را بصورت گسترده عضو می کنند و مبلغی را معمولا بصورت روزانه از حساب آن ها کم می کنند. برای مثال اگر یکی از این شرکت ها 200,000 نفر را عضو این سرویس کند و روزانه از هرکدام 500 تومان حق عضویت بگیرد ، روزانه 100 میلیون تومان برای خود درآمد ایجاد کرده است. حال اگر به وعده خود عمل کنند و مقداری از این پول را به عنوان هدیه به بعضی از کاربران بدهند باز هم مبلغ زیادی کسب می کنند. بعضی از این سرویس ها در زمان عضویت ، اعلام می کنند که هزینه ی عضویت سرویس چقدر است و به چه صورت ( عددی ، روزانه و ... ) محاسبه می شود. اما مشکل آن دسته از سرویس ها هستند که بدون اطلاع دادن به کاربران هر ماه مبلغ زیادی به عنوان حق عضویت روی دست مردم می گذارند. در این پست از آسمونی تمامی راه های قطع کردن سرویس خدمات مازاد و اضافه را برای شما جمع آوری کرده ایم.

قطع ارزش افزوده با کد دستوری

بهترین و موثر ترین راه برای قطع کردن سرویس های خدمات مازاد و پیامک های تبلیغاتی استفاده از کد دستوری زیر است:

how-to-stop-sms-services
how-to-stop-sms-services

ستاره 800 مربع

این کد دستوری در تمامی اپراتور ها قابل استفاده است و با شماره گیری این کد خدماتی از جمله قطع کردن سرویس های خدمات اضافی ، قطع کردن پیامک های تبلیغاتی و ... دریافت می کنید.  

قطع ارزش افزوده با پیامک

آسمونی : معمولا زمانیکه که از یک سامانه پیامک تبلیغاتی دریافت میکنید (برای مثال از سامانه 9090 یا 9098 یا سامانه های VAS) کافیست به همان سامانه عبارت off یا خاموش را ارسال نمایید گاهی اوقات نیز با ارسال یک پیامک خالی یا یک عدد به آن سامانه، پیامکی برای شما بر می گردد که حاوی کدهای مختلف آن سامانه است، که با توجه به راهنمایی آن میتوانید کد لغو طرح را ارسال نمایید.
ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «روش قطع کردن سرویس های خدمات افزوده و پیامک های تبلیغاتی» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره روش قطع کردن سرویس های خدمات افزوده و پیامک های تبلیغاتی فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.