زمان مطالعه: 3 دقیقه
5 ترفند برای اینکه مانند آمریکایی ها انگلیسی حرف بزنید!

5 ترفند برای اینکه مانند آمریکایی ها انگلیسی حرف بزنید!

یادگیری مکالمه انگلیسی بیشتر از هرچیز دیگری نیازمند تمرین و صحبت کردن است. اما آیا امکان دارد که مانند یک نیتیو انگلیسی صحبت کنیم؟

یادگیری زبان انگلیسی به یکی از ارکان اصلی زندگی تبدیل شده است و یکی از مهم ترین بخش های آن تقویت مکالمه زبان انگلیسی است. آسمونی در این مقاله بهترین روش مکالمه زبان انگلیسی را به شما معرفی می کند. با ما همراه باشید.

آیا تا بحال به آفتاب پرست ها حسادت کرده اید؟

آیا دوست نداشتید که مانند یک آفتاب پرست که به سرعت همرنگ محیطی می شود که در آن قرار می گیرد، شما هم با قرار گرفتن در محیطی جدید به همان زبان صحبت کنید؟ در واقع مانند یک آفتاب پرست، زبان پرست می شدید؟!

زندگی بسیار آسان تر می شد اگر با قرار گرفتن در یک محیط جدید، زبان، لهجه، لغات و قواعدمان دقیقا شبیه به آن محیط بشود و انگلیسی را بسیار روان صحبت کنیم. چه رویای شیرینی!

زبان انگلیسی
زبان انگلیسی

در دنیای امروز برای تقویت زبان انگلیسی باید بسیار تلاش کرد، اما یادگیری زبان انگلیسی آنقدرها هم که فکر می کنید سخت نیست. چند قانون طلایی وجود دارد که به شما کمک می کند تا بتوانید لهجه انگلیسی خود را تقویت کنید، از تلفظ تا بکارگیری لغات در مکالمات روزمره! با بکارگیری این نکات، صبر و تمرین در کوتاه ترین زمان به یک زبان پرست تبدیل می شوید.

فقط انگلیسی صحبت کنید، حتی به غلط!

هرچه بیشتر انگلیسی صحبت کنید، مهارت شما در صحبت کردن بیشتر می شود. صحبت کردن به زبان انگلیسی اعتماد به نفس شما را افزایش می دهد و در فهمیدن اشکالات به شما کمک می کند. نیازی نیست برای مکالمه به دنبال شخص دوم باشید، با خودتان صحبت کنید و یا می توانید با استفاده از سایت ها و اپلیکیشن های زبان انگلیسی با افرادی که در سراسر جهان در حال یادگیری این زبان هستند حرف بزنید. اگر اشتباه صحبت می کنید مهم نیست چراکه این مشکل به مرور زمان برطرف می شود، فقط سعی کنید به هر طریقی که شده انگلیسی حرف بزنید.

حتما تقلید کنید، اما فقط در این مورد!

فیلم و برنامه هایی را به زبان انگلیسی ببینید و به مکالمات و جملاتی که بازیگران می گویند توجه کنید و سعی کنید مانند آن ها صحبت کنید. فیلم هایی مانند friends و برنامه هایی مانند ted talk می توانند بسیار کمک کننده باشند. جمله های بازیگر و مجری را تکرار کنید و تلاش کنید تا دقیقا مانند او کلمات را ادا کنید. این کار را آنقدر تکرار کنید تا کاملا مانند آن شخص صحبت کنید. به تلفظ، حالت بیان و لحن کلمات توجه کنید. این کار باعث می شود تا حرکت لب ها، دهان و طرز بیان شما به لهجه انگلیسی نزدیک تر شود، مخصوصا در استفاده از حرف هایی که در زبان خودتان وجود ندارد.

اصطلاحات عامیانه انگلیسی را یاد بگیرید

این روز ها استفاده از اصطلاحات عامیانه زبان انگلیسی یا slang ها به طور قابل توجهی افزایش یافته است. یکی از راه های موثر در یادگیری اصطلاحات زبان انگلیسی فیلم دیدن و گوش کردن به مکالمات انگلیسی زبانان است. یادگیری اصطلاحات روزمره باعث می شود سطح زبانی شما پیشرفته تر به نظر برسد.

نکته: این اصطلاحات عموما غیررسمی هستند. پس هنگام استفاده از آن‌ها به شرایط و موقعیت خود دقت کنید.

به انگلیسی فکر کنید

این یک تمرین مهم است! به انگلیسی فکر کنید، به انگلیسی حرف بزنید و به انگلیسی برنامه ریزی کنید. حس و حال و توصیفات خود را در هر شرایطی به انگلیسی بیان کنید. وقتی در ذهن خود به هر چیزی فکر می کنید مغز شما تلاش می کند تا با آن مسئله ارتباط برقرار کند و در نتیجه باعث بهتر شدن مکالمه انگلیسی شما می شود. برای این کار می توانید داستانی را انتخاب کنید و به جزئیات آن به زبان انگلیسی فکر کنید و یا آن را برای دیگران تعریف کنید.

اخبار و فیلم ببینید تا اسپیکینگ بهتری داشته باشید

فیلم های انگلیسی هالیوودی منبع مناسبی برای یادگیری مکالمات انگلیسی کنید. اخبار ببینید و به واژه هایی که گوینده های خبر و خبرنگاران برای توضیح یک اتفاق بیان می کنند دقت کنید. به زبان بدن، اصطلاحات و واکنش های آن ها را هنگام صحبت کردن زیرنظر بگیرید. فیلم ها و اخبار تاثیر بسیار زیادی در قدرت تکلم و اسپیکینگ شما دارد.

نظر خود را درباره «5 ترفند برای اینکه مانند آمریکایی ها انگلیسی حرف بزنید!» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره 5 ترفند برای اینکه مانند آمریکایی ها انگلیسی حرف بزنید! فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.