زمان مطالعه: 1 دقیقه
تکنیک های آرایشی برای سفید تر نشان دادن دندان ها

تکنیک های آرایشی برای سفید تر نشان دادن دندان ها

در آرایش صورت تکنیک های آرایشی ای وجود دارد که با استفاده از آنها می توانید دندان های تان را سفیدتر نشان...

how-to-show-our-teeth-whiter
how-to-show-our-teeth-whiter



در آرایش صورت تکنیک های آرایشی ای وجود دارد که با استفاده از آنها می توانید دندان های تان را سفیدتر نشان داده و لبخندتان را زیباتر کنید که آسمونی در این بخش نمونه ای از این تکنیک ها را برای شما بیان می کند.

اگر لبخندتان، آنقدر که دوست دارید درخشان نیست، ما ناراحتی‌تان را درک می‌کنیم. داشتن دندانهایی که چندان سفید نیستند آزار دهنده است. خوشبختانه راه‌حل‌های سریعی وجود دارد. این ترفندهای ساده را امتحان کنید تا دندانهایتان در اسرع وقت سفیدتر بنظر برسند.

آیا تا بحال توجه کرده‌اید که چگونه یک پیراهن زرد با منعکس کردن رنگ زرد در پوستتان می‌تواند باعث شود صورتتان زرد بنظر برسد؟رژ لب‌هایی با ته رنگ زرد نیز همین کار را با دندان‌های شما می‌کنند. مارلا مالکوم، مدیر عامل شرکت Bluemercury به همین دلیل توصیه می‌کند از رنگهایی با ته رنگ آبی استفاده کنید.

اگر از رژ قرمز خوشتان نمی‌آید، از رنگ صورتی با تن آبی استفاده کنید. این رنگ‌ها باعث می‌شوند دندان‌هایتان سفیدتر و روشن‌تر بنظر برسند و اگر نمی‌توانید از رنگ رژ همیشگی‌تان دست بکشید، از برق لب‌های آبی رنگ استفاده کنید که دارای درخشش آبی ظریفی هستند و می‌توانید آنها را روی هر رژ لبی بزنید.

با آرایش لب‌هایتان را برجسته کنید

سعی کنید دور لب‌ها، یک خط لب و برق لب بزنید و از یک کانسیلر روشن، دور مرز بیرونی لب‌هایتان استفاده کنید. آنی مایو، آرایشگر و موسس Advanced Mineral Makeup می‌گوید: این کار باعث می‌شود که لب‌هایتان پر تر و دندان‌ها در تضاد با رنگ لبتان، سفیدتر بنظر برسند.

سایه چشم مناسب انتخاب کنید

تیموتی استیرنمن، دندانپزشک خانواده در All Smiles Dental در ایلینوی می‌گوید: برای آرایش چشم از سایه‌های سردتر مانند بنفش و سبز یا خط چشم آبی استفاده کنید. این سایه‌ها بر روی پلک چشم، با خطای دیدی که ایجاد می‌کنند، توجه را از زردی دندان منحرف خواهند کرد که بسیار موثر هم است.

از کرم برنزه استفاده کنید

یک ترفند عالی دیگر برای روشن کردن لبخندتان، کانتورینگ صورت با کرم برنزه است. تسا مک کالو، آرایشگر یک سالن زیبایی در بوستون می‌گوید: با ترکیب یک فونداسیون مات یا کرم برنزه در زیر استخوان گونه و پایین پل بینی با یک رنگ تیره‌تر از رنگ پوستتان، می‌توانید صورتتان را کانتور کرده و لبخندتان را زیباتر کنید.

یک مزیت دیگر: درخشش جذابی که بخاطر استفاده از کرم برنزه کننده بوجود می‌آید، دندان‌های شما را بسیار سفیدتر نشان خواهد داد.

 

برای دانستن رازهایی برای داشتن زیبا ترین چشم ها، بر روی لینک زیر کلیک کنید:

رازهایی برای داشتن زیبا ترین چشم ها
نظر خود را درباره «تکنیک های آرایشی برای سفید تر نشان دادن دندان ها» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره تکنیک های آرایشی برای سفید تر نشان دادن دندان ها فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.