زمان مطالعه: 1 دقیقه
چگونه عکس های اینستاگرام را ذخیره کنیم؟

چگونه عکس های اینستاگرام را ذخیره کنیم؟

در این بخش با نحوه ذخیره عکس ها در اینستاگرام در خدمت شما هستیم.

امروزه با فراگیری از استفاده از انواع و اقسام شبکه های اجتماعی، بسیاری از افراد به دنبال راهنما و ترفندهایی برای استفاده از آن ها هستند. یکی از شبکه های احتماعی بسیار پرطرفدار، اینستاگرام است که قابلیت ذخیره عکس ها بدون از بین رفتن کیفیت آن را ندارد و همه کاربران ممکن است تا به حال برایشان پیش آمده باشند که بخواهند عکسی را با همان کیفیت اصلی سیو یا ذخیره کنند.با آسمونی همراه باشید.

ذخیره‌ی عکس‌ها در هارد درایو ویندوز
اگر می‌خواهید عکس مورد نظرتان را از طریق ویندوز و در داخل هارد درایو ذخیره کنید ٬ کار بسیار ساده‌ای را در پیش دارید. در ابتدا باید وارد صفحه‌ی مربوط به عکس مورد نظر شوید. اگر عکس مربوطه توسط یکی از کسانی که دنبال می‌کنید که نیازی به اینکار نیست. اول از همه باید بر روی عکس مورد نظر کلیک راست کنید و گزینه‌ی Inspected Element را انتخاب کنید.این گزینه‌ در تمامی مرورگرها و در نسخه‌های جدیدترشان وجود دارد.پس از این کار وارد صفحه‌ای مطابق تصویر پایین می‌شوید. در این صفحه لینک مربوط به عکس قرار دارد. با کلیک بر روی این لینک می‌توانید به راحتی عکس مورد نظر را دانلود کنید.برای ذخیره‌ی عکس‌های خودتان در گوشی فقط کافیست به بخش تنظیمات رفته و گزینه‌ی Save Original Photo را فعال کنید تا تمام عکس‌هایتان به صورت اتوماتیک در یک آلبوم ذخیره شوند.

ذخیره‌ی عکس‌هایتان بدون آپلود آنها در اینستاگرام
اینستاگرام دارای فیلترها و قابلیت‌های ویرایش خوبی است که شاید بعضی‌ها فقط بخواهند از آن‌ها استفاده کنند و علاقه‌ای به اشتراک گذاشتن عکس‌هایشان ندارند. برای اینکار ابتدا باید گزینه‌ی ذکر شده در قسمت قبل (Save original photos) را فعال کنید. سپس عکس خود را انتخاب و ویرایش‌های لازم را در آن ایجاد کنید. سپس حالت Airplaine mode را فعال کنید و به برنامه برگردید. سپس گزینه‌ی آپلود را انتخاب کنید.طبیعتا عکس مورد نظرتان آپلود نمی‌شود اما در گالری شما ذخیره خواهد شد. سپس می‌توانید آپلود را کنسل کنید و حالت پرواز را غیرفعال نمایید.

ذخیره عکس‌های اینستاگرام  دیگران در گوشی
اما اگر می‌خواهید عسک‌های کاربران دیگر را در گوشی خود بدون کمک کامپیوتر ذخیره کنید ٬ باید از اپلیکیشن‌های خاصی استفاده کنید. این اپلیکیشن‌های بسیار زیاد و کاربردی هستند و با نصب آنها بر روی گوشیتان می‌توانید تمام عکس‌های اینستاگرام را ذخیره کنید. پیشنهاد ما به کاربران اندرویدی برنامه‌ی instasaver است و برای کاربران ios برنامه‌ی Instagrab می باشند.

نظر خود را درباره «چگونه عکس های اینستاگرام را ذخیره کنیم؟» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره چگونه عکس های اینستاگرام را ذخیره کنیم؟ فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.