زمان مطالعه: 5 دقیقه
چطور فروش خود را بالا ببریم؟

چطور فروش خود را بالا ببریم؟

چطور فروش خود را بالا ببریم؟ به گزارش آسمونی هر یک از نکات زیر، به ظاهر ساده، اما در عمل بسیار پیچیده و...

چطور فروش خود را بالا ببریم؟

چطور فروش خود را بالا ببریم؟
چطور فروش خود را بالا ببریم؟

به گزارش آسمونی هر یک از نکات زیر، به ظاهر ساده، اما در عمل بسیار پیچیده و مستلزم برنامه ریزی و مدیریت دقیق زمان، هزینه و نیروی انسانی است. بنابراین بر اساس نقاط قوت و نقاط ضعف و متناسب با شرایط کسب و کارتان، راهکارهای مناسبی را برگزینید و زیر نظر کارشناسان متخصص، آنها را تا مرحله ی نتیجه گیری قطعی پیش ببرید. امیدواریم همواره فروشی بالا و سودمند را تجربه کنید و هر روز با دستاوردهایی جدید، در مسیر پیشرفت حرکت کنید.

چطور فروش خود را بالا ببریم : محتوای درجه یک تولید کنید

اگر یک کارآفرین هستید و می‌خواهید یک کسب‌ و کار را شروع کنید، کسب­ و کار شما باید محصولاتش را معرفی کند و با استفاده از محتوای اطلاعاتی و آموزشی نشان دهد که چگونه مسائل مشتریان را حل می­کند.

چطور فروش خود را بالا ببریم : ارتباط با مشتریان

با مشتریان سابق خود که نسبت به آنها شناخت دارید و توانسته اید اطمینان نسبی آنها را جلب کنید، به صورت تلفنی یا حضوری در تماس باشید و علاوه بر اینکه برای برطرف نمودن نقاط ضعف و کمی و کاستی های گذشته تلاش می کنید، سعی کنید اطمینان آنها را بیش از پیش جلب و صمیمیت دوطرفه بین خودتان و آنها را تقویت کنید.

چطور فروش خود را بالا ببریم : تبلیغات و ارزیابی و کارایی آنها

همواره ابزارهای تبلیغاتی خود را از لحاظ کارآیی و بازدهی ارزیابی کنید و مواردی را که نتیجه بخش نیستند حذف کنید و از سوی دیگر، ابزارهای کارآمد و مؤثر را  بروز رسانی و تقویت کنید.

استفاده از ابزارهای نتیجه بخش، مساوی است با صرفه جویی در سرمایه ها و رشد درآمد و سود آوری.

چطور فروش خود را بالا ببریم : شناخت  نیازها و علایق مشتریان

به گزارش آسمونی بدون شناخت از نیازها و علایق مشتریان تان، نه در عرصه ی بازاریابی و نه در عرصه ی تبلیغات، راه به جایی نخواهید برد. ارتباطات خود را با مشتریان تان گسترش دهید و استحکام ببخشید و با شناخت بیشتر از آنها و نیازهایشان، امکان فروش و سود بالاتر را فراهم کنید.

how-to-increase-sales
how-to-increase-sales

چطور فروش خود را بالا ببریم : استفاده از هدایا و اشانتیون و تخفیفات

با استفاده از هدایا و اشانتیون های تشویق کننده و جذاب، انگیزه ی خرید بیشتر را در مشتریان فعلی تان ایجاد کنید. البته مراقب باشید که این روش، جایگزین کیفیت محصولاتتان نشود، زیرا محصولات بی کیفیت، حتی با بهترین جوایز و اشانتیون ها هم فروش قابل توجهی نخواهند داشت.

چطور فروش خود را بالا ببریم : در دسترس باشید

یکی از اشتباهات بسیاری از مدیران فروش این است که تصور میکنند باید کمیاب و دور از دسترس باشند تا نزد مشتری ارزش و اعتبار کسب کنند. برعکس! مشتریان نیاز به تأمین کننده ای دارند که در دسترس بوده و در وقت و موقعیت مناسب بتواند نیازهای آنها را تأمین کند و محصولاتش را در حداقل زمان ممکن با بهترین کیفیت در اختیارشان قرار دهد.

چطور فروش خود را بالا ببریم : کاری کنید مشتری سریعا حس خرید پیدا کرده و فرآیند فروش انجام گیرد

گاهی برای مشتری زمان مناسب خرید نیست، این وظیفه شماست که به مشتری این حس را القا کنید که خرید امروز یک فرصت است در صورت عدم خرید اولین نخواهد بود و یا فرصت را از دست خواهد داد یا محصول دیگر موجود نخواهد بود.

چطور فروش خود را بالا ببریم : مراقب باشید خودتان و تیم فروشتان درگیر مسائل حاشیه ای نشوید

تمرکز روی اهدافی که برای فروشتان ترسیم و تعیین کرده اید، رمز موفقیت شما در دستیابی به سود کلان و ایده آل است.

چطور فروش خود را بالا ببریم : کار مشتری را راه بیندازید

به گزارش آسمونی موانع درون سازمانی مانند کاغذبازی و به اصطلاح دوره چرخاندنِ مشتریان، نتیجه ای جز دل زدگی و شکل گیری افکار منفی و بدبینانه در ذهن مشتری و بی اعتماد شدن او ندارد. امروزه، موفق کسی است که بهتر، سریع تر و مؤثرتر از دیگران خدمات رسانی کند.

چطور فروش خود را بالا ببریم؟
چطور فروش خود را بالا ببریم؟

چطور فروش خود را بالا ببریم : آیا برند شما در ذهن مشتری حس اعتماد ایجاد و منجر به فروش می شود؟

یکی دیگر از مسائل مهم برای مشتری احساس اطمینان است، در واقع فیلم های پروژه های شرکت ها، عکس ها و خدمات پس از فروش را برای کسب اعتماد مشتری عرضه می کنیم.

مشتری نیاز به حس اطمینان وجود شما در کنارش در صورت وقوع مشکلی را دارد.  بسیاری از مواقع آنچه باعث از بین رفتن اعتماد مشتری می شود. نوع  اشتباه برقراری ارتباط و عدم ارائه راهکار است. هیچ کسی بار دوم محصولی را که به آن اعتماد ندارد، خریداری نمی کند و به دیگران پیشنهاد نمی دهد و شرح نقاط ضعف یک محصول یا کمپانی برای دیگر مشتریان از جانب یک مشتری قبلی بسیار مضر است.

چطور فروش خود را بالا ببریم : استفاده از تکنیک ها و راهکارهای جدید

چنانچه مدت هاست از شیوه ها و تکنیک های فروش قدیمی استفاده میکنید و از حجم فروشتان راضی نیستید، در اسرع وقت روش های منسوخ و ناکارآمد را شناسایی کنید و کنار بگذارید و روش های اصولی و مناسب با وضعیت بازار را جایگزین کنید.

چطور فروش خود را بالا ببریم : شما تنها نیستید

بسیاری از رقیبان شما سعی دارند با استفاده از نقاط ضعفی که شما به آنها بی توجه هستید، گوی سبقت را از شما بربایند. رقیبان خود را بشناسید! با نقاط قوت و ضعف خودتان هم روبرو شوید، آنها را بپذیرید و در جهت تقویت نقاط قوت و برطرف نمودن نقاط ضعفِ خود بکوشید. در مقابل، با شناسایی نقاط ضعف حریف میتوانید بهتر از همیشه از نقاط قوت خود برای پیروزی و موفقیت استفاده کنید.

چطور فروش خود را بالا ببریم : پرداخت حقوق و پورسانت تیم فروش

 فرمول پرداخت حقوق و پورسانت تیم فروش تان را بر اساس شرایط فروش به روز کنید تا تیم فروشتان انگیزه ی بیشتری برای فروش بالاتر پیدا کند. در صورتی که با تیم فروش تان هماهنگ باشید، در بلندمدت، فروش سودآورتری را تجربه خواهید کرد.

چطور فروش خود را بالا ببریم : پرداختِ بیشتر به صورت پِلکانی

حتماً برای کارمندان فروش، کارشناسان فروش، مدیران فروش و تمام کارکنانی که به هر نحو در فرآیند فروش نقش دارند، پرداختِ بیشتر به صورت پِلکانی را در نظر بگیرید. به آنها بطور دقیق بگویید که در مقابلِ چه مقدار فروش، چه مقدار درآمد خواهند داشت. در مورد اعداد و ارقام حجمِ فروش و میزانِ درآمد، به تیم فروش تان بطور شفاف اطلاع رسانی کنید. این اقدامات در بلندمدت میتوانند نقش تعیین کننده ای در بهبود عملکرد پرسنل و افزایش فروش داشته باشد.

چطور فروش خود را بالا ببریم : تفاوت سرمایه گذاری با هزینه کردن

به گزارش آسمونی همواره توجه داشته باشید که سرمایه گذاری با هزینه کردن متفاوت است. برای دستیابی به سود بیشتر، سنجیده و حرفه ای سرمایه گذاری کنید و با شناسایی هزینه های بی نتیجه، آنها را حذف یا در جهت سودآوریِ بیشتر هدایت کنید. برای هر روز، هر هفته و هر ماه از فرآیند فروش تان هدف مشخصی را تعیین و آن را با عدد بطور دقیق مشخص کنید و تمام تمهیدات و مقدمات لازم را برای تحقق این اهداف بسنجید و فراهم کنید. فروش هدفمند، فروشی سرشار از سود و بهره وری خواهد بود.

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «چطور فروش خود را بالا ببریم؟» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره چطور فروش خود را بالا ببریم؟ فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.