زمان مطالعه: 1 دقیقه
چطور در 8 هفته ظاهر و باطن زیباتری داشته باشیم

چطور در 8 هفته ظاهر و باطن زیباتری داشته باشیم

راه‌های زیادی برای بازیابی جوانی وجود دارد. شما می‌توانید کیفیت روزگار جوانی‌تان را در کمتر از 8 هفته...

راه‌های زیادی برای بازیابی جوانی وجود دارد. شما می‌توانید کیفیت روزگار جوانی‌تان را در کمتر از 8 هفته برگردانید.

howtobebeautifulandyounglonger(1)
howtobebeautifulandyounglonger(1)

یک ثانیه به گذشته فکر کنید. به اینکه دوست داشتید پیری تان چه شکلی باشد؟ وقتی جوان بودید، نمی‌توانستید برای داشتن یک آپارتمان مستقل صبر کنید. در 20 سالگی، به اعتماد به نفس همتایان بزرگ‌ترتان غبطه می‌خوردید و در 30 سالگی، در فکر این بودید که روزی فارغ از تمام مشغله‌ها از زندگی‌تان لذت خواهید برد. حالا بزرگ شده‌اید. سن و سال شما به سرعت بالا رفته و تغییراتی در بدن‌تان ایجاد شده است. شاید می‌پرسید آن همه انرژی کجا رفت؟ چه بلایی سر خوش‌بینی‌تان آمده است؟ دیگر خبری از حس و حال قدیمی نیست.
اما راه‌های زیادی برای بازیابی جوانی وجود دارد. شما می‌توانید کیفیت روزگار جوانی‌تان را در کمتر از 8 هفته برگردانید.
تحقیقات نشان می‌دهد که اعمال چند تغییر مثبت در رژیم غذایی و عادات روزانه می‌تواند شما را به ایام جوانی برگرداند. یکی از چیزهایی که باید به آن توجه کنید، تلومرها هستند. تلومرها ایانه فیزیکی کروموزم‌های خطی هستند. هر اندازه که طول این پایانه‌ها بیشتر باشد، کمتر احتمال دارد دچار بیماری‌های قلبی عروقی، چاقی، دیابت، دمانس و بسیاری از انواع سرطان‌ها شوید. طول تلومرها به طور طبیعی با بالا رفتن سن کاهش می‌یابد، اما مطالعات نشان داده‌اند که امکان محدود کردن روند کاهش طول تلومرها وجود دارد. رژیم غذایی و سبک زندگی نقش به‌سزایی در حفظ طول تلومرها دارند.
برای شروع این 8 نکته را در نظر بگیرید:
1. غذای سالم و سبزیجات بخورید
بشقاب‌تان را با انواع سبزیجات پر کنید:‌ یک رژیم غذایی حاوی آنتی اکسیدان که با التهاب مبارزه می‌کنند، مفید خواهد بود. بر اساس تحقیقات محققان دانشگاه هاروارد، اگر رژیم غذایی با سبک زندگی سالم، ترگ سیگار و ورزش منظم همراه شود، طول تلومرها افزایش خواهد یافت. به علاوه، یک رژیم غذایی گیاهی در مقایسه با یک رژیم غذایی گوشتی، فیبر و آنتی اکسیدان بیشتری تامین می‌کند.
غذاهای ارگانیک بخورید: بررسی‌های مجله انگلیسی تغذیه نشان می‌دهد که خوردن پوست کمک می‌کنند. اما SPF از پوست شما صرفا در برابر UVB محافظت می‌کند. بنابراین از وجود ترکیبات مسدودکننده UVA نیز در محصول مورد نظرتان اطمینان حاصل کنید. آووبنزون، اکامسول، دی اکسید تیتانیوم و اکسید روی از جمله رایج‌ترین ترکیبات محافظ در برابر UVB هستند.

منبع: msn

نظر خود را درباره «چطور در 8 هفته ظاهر و باطن زیباتری داشته باشیم» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره چطور در 8 هفته ظاهر و باطن زیباتری داشته باشیم فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.