زمان مطالعه: 1 دقیقه
دکوراسیون داخلی ، تابلو ها به صف!

دکوراسیون داخلی ، تابلو ها به صف!

آیا پیش آمده که در خانه بنشینید و موقع نوشیدن چای عصر به این فکر بیوفتید که برای بار هزارم تابلو های خانه را جابجا کنید؟ آیا از آن دسته هستید که هیچگاه از جای

مهم نیست که چقدر خرج یک تابلو دیواری کرده باشید، آسمونی معتقد است که اگر نقاشی کودک 2 ساله تان را در جای مناسب و اصولی آویزان کنید با نقاشی های پیکاسو برابری خواهد کرد!

تنها لازم است نکات زیر را رعایت کنید:

1- هیچوقت هیچ تابلوی نقاشی ای را در ارتفاع نصب نکنید. این اشتباهی است که اکثر مردم، خصوصاً ما ایرانی ها مرتکب میشویم. کارشناسان دکوراسیون داخلی معتقدند که بهترین ارتفاع برای آویختن یک تابلو جایی حدود 155 تا 160 سانتی متر بالاتر از سطح زمین است. (این تنها در صورتی است که هیچ میز و مبل و صندلی و وسیله ای روی زمین و زیر آن تابلو نباشد.)

دکوراسیون داخلی
دکوراسیون داخلی

2- اگر بالای شومینه (یا دیگر لوازم خانه) تابلویی آویزان میکنید، مطمئن شوید که فضای زیادی میان تابلو و شومینه خالی نمی ماند. اگر فاصله قاب تابلو با بالای شومینه یا میز یا هرآنچه زیر تابلو روی زمین قرار گرفته زیاد است، آن را کم کنید. یا اینکه با وسایل تزیینی دیگری مانند ساعت رومیزی یا شکلات خوری پر کنید.

دکوراسیون داخلی
دکوراسیون داخلی
دکوراسیون داخلی
دکوراسیون داخلی

3- اگر طبق الگویی خاص میخواهید تابلو ها را به دیوار یک سالن آویزان کنید، این الگو و فواصل را حتما روی زمین نیز لحاظ کنید. یا اینکه در صورتی که تمام دیوار ها را مانند عکس زیر با تابلو میپوشانید، در دیگر قسمت های خانه کمی منظم تر چیدمان منزل را انجام دهید.

چیدمان منزل
چیدمان منزل

4- به یاد داشته باشید آویختن تابلو ها از دو نقطه میتواند کمک کند که هیچوقت کج و نامتوازن نشوند. کافیست به جای یک میخ، از دو میخ در دو طرف قاب استفاده کنید!

5- اگر تعداد تابلوهایتان زیاد است بهتر این است که فواصل تابلو ها را از هم رعایت کنید. رعایت هماهنگی محیط خارجی همه تابلو ها با هم را فراموش کنید.

دکوراسیون داخلی
دکوراسیون داخلی

در آخر نکته ای که در مورد آویختن تابلو های زینتی و وسایل دکوری دیگر بیش از همه اهمیت دارد، این است که اندازه ی تابلو ها را با حاشیه ای که روی دیوار اطرافشان میسازند به خوبی بسنجید. به طور مثال در تصویر زیر شیوه ی صحیح آویختن تابلو نشان داده شده:

دکوراسیون داخلی ، تابلو ها به صف!
دکوراسیون داخلی ، تابلو ها به صف!
ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «دکوراسیون داخلی ، تابلو ها به صف!» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره دکوراسیون داخلی ، تابلو ها به صف! فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.