زمان مطالعه: 1 دقیقه
نحوه برخورد در خواستگاری

نحوه برخورد در خواستگاری

زبان بدن، زبان قدرتمندی است و گویای همه چیز است سعی کنید محکم و با اراده بایستید، خم نشوید و قوز نکنید. با صدایی رسا صحبت کنید کم گو باشید ولی گزیده گو، دست به
نحوه برخورد در خواستگاری
نحوه برخورد در خواستگاری

برای اولین برخورد با خواستگارتان به چند نکته که در زیر به آن اشاره شده توجه کنید: اگر قرار است با فردی دیدار کنید که برای ازدواج به شما پیشنهاد شده باید خود را برای یک ملاقات تعیین کننده آماده کنید. اولین ها همیشه در یاد آدم می ماند و به همین خاطر در موقعیت های مختلف اولین برخورد ونوع رفتاروگفتاروحتی رنگ لباس ونوع لباس اهمیت زیادی دارد. البته این مسائل همیشه اهمیت دارد ولی در برخورد اول بیشتر چون زمینه فکری طرف مقابل درمورد ما شکل میگیرد و هرگز از یاد و خاطر فراموش نمیگردد در اولین دیدار هرکسی موفق نیست. عده ای نمی توانند اولین برخوردها را مدیریت کنند در نتیجه، آنها گاهی بیشتر از آنچه واقعیت دارد مضطرب، گیج و دستپاچه بنظر می رسند و همین می تواند موجب عدم موفقیت در دیدار اول گردد. اما چه کار باید بکنید تا اولین دیدار شما آخرین دیدارتان نباشد و یا ذهنیت خوبی ازخودمان به جا بگذاریم؟ اعتماد به نفس رمز موفقیت : فردی اجتماعی و خوش مشرب باشید تا تاثیر خوبی بر طرف مقابل گذارید اگر چنین ویژگی هایی را در خودتان تقویت کنید، طرف مقابل راحت تر با شما صحبت می کند و این نشان می دهد که پذیرای صحبت کردن هستید. لبخند زدن رافراموش نکنید: هر چهره ای با یک لبخند ملایم زیباتر می شود، بنابراین اگر می خواهید در نگاه اول تاثیرگذار باشید و چهره خوبی از شما در ذهن دیگران شکل بگیرد، لبخند را فراموش نکنید. سعی کنید که بعد از یک لبخند به سرعت چهره ای عبوس و جدی به خودتان نگیرید و لبخندهای مصنوعی سرد نزنید و کاری نکنید که طرف تصور کند لبخند شما روی اجبار بوده است. اجازه دهید دیگران هم صحبت کنند و فقط شما متکلم و نباشید.  پشت سرهم و بدون وقفه حرف نزنید این ویژگی در اولین برخورد نامناسب وخسته کننده است زبان بدن : زبان بدن، زبان قدرتمندی است و گویای همه چیز است سعی کنید محکم و با اراده بایستید، خم نشوید و قوز نکنید. با صدایی رسا صحبت کنید کم گو باشید ولی گزیده گو، دست به سینه ننشینید، این حالت نشان می دهد که برای طرف مقابل گارد گرفته اید.   نوشته خانم سارا فلاحی (کارشناس ارشد روانشناسی)

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «نحوه برخورد در خواستگاری» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره نحوه برخورد در خواستگاری فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.