زمان مطالعه: 1 دقیقه
در جلسه خواستگاری چگونه رفتار کنیم؟

در جلسه خواستگاری چگونه رفتار کنیم؟

زمانیکه میخواهید درجلسه خواستگاری صحبت کنید فاصله مناسب، داشته باشید زیراهم‌احساس راحتی داشته باشید وهم تسلط بر شرایط جهت نشستن مهم است

بنام یگانه عالم

زمانیکه میخواهید درجلسه خواستگاری صحبت کنید فاصله مناسب، داشته باشید زیراهم‌احساس راحتی داشته باشید وهم تسلط بر شرایط جهت نشستن مهم است.خوب است اگر صندلی ها فاصله یا جهت مناسبی ندارد، آنها را تنظیم کنید و در گفتارتان متانت داشته باشید خوب گوش کنید وخوب صحبت کنید.
دقت لازم را به عمل آورید تا مطالب گفته شده را بهتر بتوانید به خاطر بسپارید ومتناسب با صحبت های طرف مقابل واکنش بیانی مناسب ازخود نشان دهید مانند (بله درست میفرمایید ) دقت کنیدکوتاه و رسا صحبت کنید و اصل مطلب را بگویید سعی کنید از کلمات سخت استفاده نکنید ساده آغاز کنید.

بهتر است به عنوان اولین سۆال از فرد مقابل بخواهید خودش را کامل معرفی کند. خوب است بدانید او بر نکاتی تکیه خواهد کرد که برایش مهم است. خودتان نیز متقابلاً خلاصه ای از زندگیتان را مطرح نمایید.مثل معرفی کامل نام و نام خانوادگی، شغل، سن، شغل پدر و مادر، میزان تحصیلات هر یک از آنها، وضعیت اشتغال وتحصیلی و سنی دیگر افراد خانواده، و این که شما در چه خانواده ای و با چه شرایطی بزرگ شدید،شرایط اقتصادی و اینکه  کدام یک از اعضا خانوادتان ازدواج کرده اند کدامیک در قید حیات هستند و مسائلی از این قبیل...

دروغ نگویید اما لازم نیست هرچیز ریزی را هم بگویید و از زیاده گویی بپرهیزید.
صداقت در گفتارتان داشته باشید.
دقت داشته باشید که جوابها و نوع برخورد شما نشان دهنده نوع شخصیت و دیدگاه های شماست و نیز نشان دهنده میزان رشد فکری و عقلی میباشد.
(سارافلاحی-کارشناس اشد روانشناسی)

نظر خود را درباره «در جلسه خواستگاری چگونه رفتار کنیم؟» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره در جلسه خواستگاری چگونه رفتار کنیم؟ فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.