زمان مطالعه: 1 دقیقه
چگونه فردی جذاب باشیم ؟

چگونه فردی جذاب باشیم ؟

بنام یگانه عالمتا بحال به این موضوع فکرکردید که چطور میتونید یک ادم جذاب باشید؟گاهی اوقات نکات ریزی وجود...

بنام یگانه عالم


تا بحال به این موضوع فکرکردید که چطور میتونید یک ادم جذاب باشید؟
گاهی اوقات نکات ریزی وجود دارد که با رعایت کردن آنها جذابتر خواهید شد.
همیشه لبخند داشته باشید اینکار باعث میشه همیشه انرژی داشته باشید وانرژیتان به دیگران منتقل شود واز کنارشما بودن لذت ببرند.
در هنگام صحبت کردن با دیگران دائما ازتلفن همراه خود استفاده نکنید موقع صحبت کردن به حرفهای طرف مقابل گوش دهید و گاهی در چشمانش نگاه کنید و گهگاهی با سر تایید کنید تا متوجه شود شما به حرفهایش گوش می دهید
زمانی که شخصی در مقابل شما نشسته و از خوبی ها و نکات مثبت تان می گوید، عکس العمل شما بسیار مهم است این یکی از حساس ترین لحظه هاست زیرا جوابی که شما می دهید ممکن است که شما را فردی خودخواه جلوه دهد.
اگر کسی از داستان غم انگیز زندگیش برایتان تعریف میکند به او بگویید واقعا متاسفم وامیدوارم از این به بعد زندگیت بهتر باشه.
به حرکات بدنیتان هنگام بلند شدن، نشستن یا صحبت کردن، دقت کنید. حرکات بد بدن، حس خوبی را به دیگران منتقل نمی کند ومطلب بعدی اینکه منعطف باشید.


(سارافلاحی کارشناس ارشد روانشناسی)

نظر خود را درباره «چگونه فردی جذاب باشیم ؟» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره چگونه فردی جذاب باشیم ؟ فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.