زمان مطالعه: 1 دقیقه
چطور با سیر و عسل لاغر شویم ؟

چطور با سیر و عسل لاغر شویم ؟

آسمونی : اگر مصرف سیر در چهار چوب یک تغذیه‌ی سالم باشد به لاغری و خوش اندامی شما کمک زیادی می‌کند. به این...

چطور با سیر و عسل لاغر شویم ؟
چطور با سیر و عسل لاغر شویم ؟

آسمونی : اگر مصرف سیر در چهار چوب یک تغذیه‌ی سالم باشد به لاغری و خوش اندامی شما کمک زیادی می‌کند. به این علت که سیر حاوی آنتی‌اکسیدان‌هایی است که به کاهش وزن کمک می‌کنند و در عین حال خطر ابتلا به سرطان را کاهش می‌دهند. اگر قصد دارید با سیر به استقبال لاغری بروید باید در مصرف آن حد تعادل را رعایت کنید و به اندازه‌ی معقولی از آن استفاده کنید نه اینکه به زور و با بی میلی آن را وارد معده‌تان بکنید. به خاطر اینکه مصرف بیش از اندازه‌ی سیر ، مشکلاتی را هم به وجود می‌آورد .

لاغری با سیر و عسل :

به عقیده بسیاری از کارشناسان تغذیه ، یکی از گزینه ها برای لاغری، مخلوط عسل و سیر است که باعث می شود شخص در یک ماه وزن زیادی کم کند، به این ترتیب که هر روز یک فنجان از این معجون را قبل از خواب بنوشد.

برای تهیه معجون عسل و سیر یک حبه سیر را له کرده و در یک فنجان آب داغ قرار دهید ، سپس یک قاشق عسل طبیعی به آن اضافه نموده و آن را قبل از خواب میل کنید.

چند روز سیر و عسل بخوریم تا لاغر شویم؟

بسیاری از پزشکان توصیه می‌کنند معجون سیر و عسل را 7 روز ناشتا و با شکم خالی میل کنید. تمام کاری که باید انجام دهیم این است که 2 یا 3 حبه سیر‌ را خرد و با یک قاشق غذاخوری عسل مخلوط کنیم. این ترکیب به ما انرژی و سلامتیِ بیش‌تر می‌دهد. باز هم تکرار می شود که مصرف بیش از اندازه این معجون برای سلامتی مضر است .

از دیگر فواید این ترکیب :

برطرف کردن عفونت‌ها، سرماخوردگی، سرفه، تب، خراش‌ها و زخم‌ها، جلوگیری از ریزش مو و بسیاری فواید دیگر ...

به این ترتیب معجون عسل و سیر که هر کدام به تنهایی از معجزات خوراکی ها هستند می توانند ترکیب نیرومندی را با هم افزایی خواص خود ایجاد کنند و شما را در برابر فهرست بلند بالایی از بیماری ها درمان کنند. و به شما موهبت سلامتی را ارزانی دارند.
نظر خود را درباره «چطور با سیر و عسل لاغر شویم ؟» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره چطور با سیر و عسل لاغر شویم ؟ فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.