زمان مطالعه: 1 دقیقه
روسیه چطور میزبان جام جهانی شد ؟

روسیه چطور میزبان جام جهانی شد ؟

همانطور که می دانید کشور روسیه میزبان جام جهانی سال 2018 است. اما روسیه چگونه میزبان جام جهانی شد ؟ آسمونی در...

همانطور که می دانید کشور روسیه میزبان جام جهانی سال 2018 است. اما روسیه چگونه میزبان جام جهانی شد ؟ آسمونی در این بخش در همین مورد صحبت می کند.

روسیه چطور میزبان جام جهانی شد ؟
روسیه چطور میزبان جام جهانی شد ؟

روسیه چگونه میزبان جام جهانی شد ؟

آسمونی : برای اولین بار در تاریخ کشور روسیه،  2 دسامبر 2010 فدراسیون فوتبال جهانی فیفا ، روسیه را به عنوان میزبان جام جهانی فوتبال انتخاب و معرفی نمود. این بازیها از 14 ژوئن 2018 شروع و تا 15 جولای؛ معادل 24 خرداد لغایت 24 تیرماه امسال (97) ادامه دارد. 32 تیم در این رقابت شرکت خواهند کرد. روسیه ( بدون مسابقات مقدماتی و بعنوان میزبان )  بهمراه 13 تیم از اروپا، پنج تیم از آفریقا، و ده تیم از آسیا و آمریکای جنوبی و سه تیم از آمریکای شمالی.

مسابقات در چه شهرهایی برگزار می شود؟

مسابقات جام جهانی فوتبال در 11 شهر کشور روسیه برگزار خواهد شد:

آسمونی : مسکو (این شهر بازی افتتاحیه و فینال جام را میزبانی خواهد کرد)

  • سن پترزبورگ
  • یکاترینبورگ
  • کازان
  • سامارا
  • ولگوگراد
  • نیژنی نووگورود
  • سارانسک
  • روستوف آن دان
  • کالینینگراد
  • سوچی

نماد رسمی بازیها چیست؟

آسمونی : در اکتبر 2014، فیفا از نام تجاری جام جهانی و نماد رسمی آن رونمایی کرد. نماد رسمی متشکل از جایزه اصلی به شکل نمادین؛ همراه با پس زمینه ای شامل نمادهای کشور روسیه طراحی شده است.

سمبل جام جهانی 2018 روسیه چیست؟

آسمونی : سمبل بازیها، گرگی به نام زابی کاوا ( Zabivaka ) است که توسط دانشجویی با نام ایکاترینا بچارووا طراحی شده و از طریق رای گیری اینترنتی انتخاب شد. حدود 15 هزار داوطلب در فرایند مدیریت و انتخاب میزبان جام جهانی فوتبال 2018 فیفا و جام کنفدراسیون ها شرکت کرده اند. در جام جهانی 2018 روسیه برای هر شهر میزبان یک نماینده انتخاب شده – افراد معروف که در آن شهرها متولد شده اند یا به نحوی با آنها مرتبط هستند بعنوان نماینده معرفی شدند. سفیران جام جهانی قصد دارند، ورزش و سبک زندگی سالم را ترویج دهند. به جز تماشای مسابقات فوتبال، فیفا برنامه های سرگرمی دیگری با نام FIFA Fan Fests هم ترتیب داده تا تماشاچیان از حضور در این کشور لذت ببرند. همچنین مکانهایی در نظر گرفته شده برای افرادی که نمی توانند به ورزشگاهها بیایند. این بهترین راه برای برقراری امنیت و راحتی تماشای بازیها بصورت زنده بین بهترین تیم های جهان است.

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «روسیه چطور میزبان جام جهانی شد ؟» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره روسیه چطور میزبان جام جهانی شد ؟ فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.