زمان مطالعه: 1 دقیقه
نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی تهران

نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی تهران

نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی یکی از نمایشگاه هایی است که هر ساله با حضور شرکت های مختلف داخلی و خارجی در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی برگزار می شود.

 نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی 1401

نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی یکی از نمایشگاه هایی است که هر ساله با حضور شرکت های زیادی برگزار می شود. اگر می خواهید در مورد این نمایشگاه بیشتر بدانید این بخش آسمونی را تا پایان دنبال نمایید چرا که به نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی می پردازیم.

بیست و یکمین دوره نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی در تاریخ 25 الی 28 آبان 1400 در محل دائمی برگزاری نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار شد.

پوستر رسمی بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی 1400 (HAMeX)
پوستر رسمی بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی 1400 (HAMeX)

 

زمان برگزاری نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی 1401

  • تاریخ شمسی برگزاری نمایشگاه : 19 تا 22  آبان ماه 1401
  • تاریخ میلادی برگزاری نمایشگاه : Nov 10-13 ,2022
  • 4 روز نمایشگاه از روز سه شنبه تا جمعه
  • زمان بازدید نمایشگاه:  10صبح الی 18 عصر
  • محل برگزاری نمایشگاه: محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران

معرفی نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی

نمایشگاه لوازم خانگی تهران از 25 الی 28 آبان در شهر تهران کشور ایران برگزار می گردد.

 نمایشگاه لوازم خانگی تهران به عنوان ویترینی برای معرفی محصولات پرکیفیت لوازم خانگی ایرانی - همه ساله با حضور تولیدکنندگان داخلی و خارجی محصولات لوازم خانگی در تهران در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی برگزار می شود.

استفاده بهینه از ظرفیت سازی های سنگینی که در رشته های مختلف این صنعت انجام گرفته و کمک به ارتقاء درآمدهای ارزی و توسعه صادرات غیرنفتی کشور و توسعه بازار داخل، تقویت روحیه تولیدکنندگان وترغیب آن ها به حضوردربازارهای رقابتی وآشنایی با مسائل تجارت بین المللی و همچنین ایجاد شناخت از مقتضیات بازارهای دنیای معاصر با تأکید بر دو اهرم کاهش قیمت تمام شده و افزایش کیفیت تولید به عنوان دوعامل اصلی موفقیت صادرکنندگان از مهمترین اهداف این نمایشگاه به شمار می روند.

**بر اساس آخرین اطلاعیه منتشر شده از دبیرخانه این نمایشگاه، بیست و دومین نمایشگاه لوازم خانگی Hamex در 19 الی 22 آبان سال 1401 و در محل دائمی نمایشگاه های تهران برگزار خواهد شد.**

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی تهران» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی تهران فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.