زمان مطالعه: 2 دقیقه
بهترین هتل های تایلند

بهترین هتل های تایلند

تایلند یکی از بهترین مقاصد گردشگری در جهان است که جاذبه های گردشگری و مکان دیدنی فوق العاده دارد. اگر قصد...
بهترین هتل های تایلند
بهترین هتل های تایلند


تایلند یکی از بهترین مقاصد گردشگری در جهان است که جاذبه های گردشگری و مکان دیدنی فوق العاده دارد. اگر قصد سفر به تایلند را دارید پس به فهرستی از بهترین هتل های تایلند نیاز پیدا می کنید. آسمونی در این بخش بهترین هتل های تایلند را به شما عزیزان معرفی می کند.

بهترین هتل های تایلند

هتل ساحلی بوفوت یکی از بهترین هتل های تایلند

هتل ساحلی بوفوت یه فضای دنج و آروم داره و شمالی ترین بخش جزیره سامویی در خلیج تایلند قرار داره.. 32 ویلا و 29 اتاق دولوکس داره که به سبک تایلندی مدرن طراحی شده.. تمامی اتاقها هم به امکانات رفاهی مجهزن..

هتل لی مریدین خائو لاک یکی از بهترین هتل های تایلند

این هتل لی مریدین خائو لاک بین جنگل های قدیمی و سرسبز و در نزدیکی سواحل بکر و زیبا قرار داره.. امکاناتش شامل سه استخر، آبگرم، شش رستوران با منوهای خلاقانه، و مجموعه ای از امکانات ورزشی هستش..

هتل ساحلی مای سامویی یکی از بهترین هتل های تایلند

هتل ساحلی مای سامویی یه اقامتگاه شیک در سواحل غربی جزیره سامویی هستش.. این هتل دارای 97 اتاقه که شامل اتاقهای شیک دولوکس و ویلاهای استخر دار میشه.. سالن آبگرم هتل دوره های ماساژ درمانی داره..

هتل سری پانوا پوکت یکی از بهترین هتل های تایلند

این بوتیک هتل در بالای آبهای دریای آندامان در جنوب شرق پوکت قرار داره.. در اینجا نمای بی نظیری از کیپ پانوا و سواحل اختصاصی اونجا دیده میشه.. ویلاهای استخر دار یک خوابه و دو خوابه و همچنین سوئیت های خانوادگی داره.. امکانات رفاهی تمام ویلاها شامل استخر خصوصی، استخر آبگرم و وان در فضای باز میشه..

هتل ساحلی کویائو آیلند یکی از بهترین هتل های تایلند

هتل ساحلی کویائو آیلند در جزیره کویائو در خلیج فانگ نگا واقع شده.. این هتل دورافتاده و زیبا با سواحل زیبا، جنگل های بارانی و جزایر خالی از سکنه احاطه شده.. 23 ویلای لوکس داره که به سبک معماری سنتی تایلند طراحی شده.. تمام ویلاها رو به ساحل هستن و یه باغ اختصاصی دارن…

ویلاهای لوکس سندالوود یکی از بهترین هتل های تایلند

ویلاهای لوکس سندالوود بر روی تپه های بین باغ های سرسبز گرمسیری در جزیره سامویی قرار داره.. این ویلاها ترکیبی از طراحی شیک سنتی تایلند و مدرن هستش.. هر 40 ویلا جذابیت منحصر به فردی داره و یه بالکن دارن که میتونین از نمای بی نظیر خلیج سیام لذت ببرین..

هتل ساحلی لایانا یکی از بهترین هتل های تایلند

هتل ساحلی لایانا در سواحل غربی جزیره لانتا یای در ساحل فرایای قرار داره.. یه ساحل شنی سه کیلومتری در مقابل این هتل قرار داره و پشتش تپه های جنگلی سرسبزی وجود داره.. هتل 50 اتاق داره: اتاق های رو به باغ، بالکن دار، و اتاق های مجهز به امکانات رفاهی و تلویزون ماهواره ای..

هتل ساحلی پاریسا پوکت یکی از بهترین هتل های تایلند

هتل ساحلی پاریسا بر روی صخره بین جنگل های سرسبز با نمای بی نظیر آبهای لاجوردی، و چشم انداز زیبای دریای آندامان قرار داره.. تمام سوئیت ها و ویلاها با نمای رو به دریا و طبیعت زیبا هستن.. این هتل ساحلی تایلند در پوکت، به جاذبه های گردشگری پوکت مثل ساحل پاتونگ، ساحل کارون و غیره دسترسی داره..

هتل لانگ بیچ چالت یکی از بهترین هتل های تایلند

هتل لانگ بیچ چالت یکی از ارزانترین هتلهای ساحلی تایلند در لیست 10 هتل برتر ما هستش.. در جزیره لانتا و در نزدیکی ساحل لانگ و کلانگ قرار داره.. 15 اتاق مبله و مجهز داره که هر کدوم یه بالکن به سمت باغ دارن.. اتاق ها دارای اینترنت رایگان و تلویزون کابلی هستن..

هتل بانیان تری سامویی یکی از بهترین هتل های تایلند

هتل ساحلی بانیان تری سامویی یه سری ویلای شیک با استخر اختصاصی داره.. هر کدوم از این ویلاها به شیوه محلی ساخته شده.. پنجره های شیشه ای بزرگ و درهای کشویی به سمت دریا از ویژگی این هتله.. نمای زیبای صخره ها و سواحل شنی در امتداد خلیج لامایی در جزیره سامویی دیده میشه و تنها نیم ساعت با فرودگاه بین المللی سامویی فاصله داره..
ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «بهترین هتل های تایلند» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره بهترین هتل های تایلند فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.