زمان مطالعه: 1 دقیقه
نمایشگاه بین المللی تجهیزات و تأسیسات بیمارستانی

نمایشگاه بین المللی تجهیزات و تأسیسات بیمارستانی

نمایشگاه بین المللی تجهیزات و تأسیسات بیمارستانی یکی از نمایشگاه هایی است که هر ساله با حضور شرکت های زیادی برگزار می شود.

نمایشگاه بین المللی تجهیزات و تأسیسات بیمارستانی یکی از نمایشگاه هایی است که هر ساله با حضور شرکت های زیادی برگزار می شود. اگر می خواهید در مورد این نمایشگاه بیشتر بدانید این بخش آسمونی را تا پایان دنبال نمایید چرا که به معرفی نمایشگاه بین المللی تجهیزات و تأسیسات بیمارستانی می پردازیم.

عنوان: نمایشگاه بین المللی تجهیزات و تأسیسات بیمارستانی

مجری نمایشگاه : شرکت سپنتاس کیش

محل برگزاری نمایشگاه : تهران - تهران - اتوبان چمران - محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران

زمان برگزاری نمایشگاه : از تاریخ 1402/10/12 تا 1402/10/15

معرفی نمایشگاه بین المللی تجهیزات و تأسیسات بیمارستانی

 نمایشگاه تجهیزات و تاسیسات بیمارستانی تهران (Hospitex) بهترین عرصه برای ارائه دستاوردهای نوین این رشته محسوب می شود. مشارکت کنندگان داخلی و خارجی که در زمینه تولید ،‌ بازرگانی و خدمات مرتبط با این حوزه فعالیت دارند، در این نمایشگاه حاضر می شوند تا در جهت تامین کیفی محصولات داخلی و دستیابی به بازارهای خارجی این رشته تلاش کنند.

نمایشگاه تجهیزات بیمارستان ایران بخش های مختلفی مانند واحدهای مهندسی بیمارستانی، تکنولوژی های جدید بیمارستان و صنایع مرتبط مانند تجهیزات ساختمانی و امکانات اورژانس، پشتیبانی و عملکرد بیمارستان ها (مانند سرویس غذا، خشکشویی، دفع زباله و بازیافت)، سیستم های هوشمند و فناوری اطلاعات بیمارستانی و غیره را فرا می خواند تا با سرمایه گذاری، طرح، ارائه و برنامه ریزی بتوانند اهمیت صنایع مرتبط را در عرصه جهانی بالا ببرند و با گذر از بازار خاور میانه، بسترهای جهانی بیشتری را هدف ارائه و بازاریابی خود قرار دهند.

همچنین، با توجه به پیشرفت های چشمگیر اخیر صنعت پزشکی ایران، شرکت های مهم خارجی نیز می توانند دستاوردهای نوین خود را در معرض نمایش متخصصین حرفه ای قرار دهند.

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «نمایشگاه بین المللی تجهیزات و تأسیسات بیمارستانی» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره نمایشگاه بین المللی تجهیزات و تأسیسات بیمارستانی فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.