زمان مطالعه: 3 دقیقه
زندگینامه هرمز سیرتی ، بازیگر

زندگینامه هرمز سیرتی ، بازیگر

بعد از چکامه چمن ماه، صدف طاهریان، رابعه اسکویی، بهارک صالح نیا، پردیس افکاری و مانی کسراییان، و رامسین...

زندگینامه هرمز سیرتی ، بازیگر
زندگینامه هرمز سیرتی ، بازیگر
بعد از چکامه چمن ماه، صدف طاهریان، رابعه اسکویی، بهارک صالح نیا، پردیس افکاری و مانی کسراییان، و رامسین کبریتی بازیگر سینما و تلویزیون ایران نیز به ترکیه مهاجرت کرده و به شبکه جم پیوست اما بعد از مدتی به ایران بازگشت، هرمز سیرتی بود. آسمونی در این بخش بیوگرافی هرمز سیرتی را برای شما عزیزان عنوان می کند.

هرمز سیرتی سال 1319 در شهر بابل متولد شد و از سال 1338 کار هنری خود را آغاز و سال 1340 به استخدام وزارت ارشاد درآمد او اولین بار سال 1365 در برنامه هشت و نیم شب به تهیه‌کنندگی اسماعیل رحیم‌زاده به مخاطبان سیما معرفی شد

پس از آن در سریال‌های باغ گیلاس، سمک عیار، راهیان و فیلم‌های قانون، نقش عشق، سازمان 4 و کارهای مختلف هنری دیگر در عرصه سینما، تئاتر و تلویزیون به ایفای نقش پرداخت. اما او همچنان در تلاش بود تا بتواند همه عرصه‌های هنری را به نوعی تجربه کند و سال 1375 با همین هدف وارد رادیو شد تا بتواند به نوعی بازیگری رادیو را هم تجربه کند

سیل حضور بازیگران در این شبکه ماهواره ای ابتدا از بازیگران نه چندان مطرح شروع شد، اما با مهاجرت رابعه اسکویی بازیگر طنز و همچنین رامسین کبریتی بازیگر ستایش وارد فاز جدید شده است که امیدواریم مسئولین با رسیدگی به مشکلات این قشر مانع از مهاجرت این هنرمندان شوند

hormoz-sirati
hormoz-sirati
دلایل «هرمز سیرتی»برای قطع همکاری با شبکه جم

چندی پیش بود که موج جدیدی با عنوان پیوستن بازیگران، کارگردانان و عوامل فنی به شبکه تلویزیونی جم در فضای مجازی پیچید. طرح اسامی نظیر چکامه چمن ماه، رابعه اسکویی، بهارک صالح نیا، پردیس افکاری، مانی کسراییان، رامسین کبریتی، بهناز سلیمانی، هرمز سیرتی، مهدی مظلومی و ... که گفته می‌شد با امکانات بسیار و دستمزد بالا به این شبکه تلویزیونی پیوسته‌اند.

پس از آن هم چند کار با حضور این افراد روی آنتن شبکه جم رفت که علی‌رغم تبلیغات گسترده‌ای که انجام داده بودند آثاری ضعیف از آب درآمدند که خیلی مورد اقبلا قرار نگرفتند.

پس از این شکست بزرگی که شبکه جم متحمل شد، تصمیم گرفت تا راه کار جدیدی اتخاذ کند و همین شد تا «سعید کریمان» مدیر شبکه‌های جم در نامه‌ای تاکید کند روند تولیدات در این شبکه از سرعت و کیفیت کافی برخوردار نبست و به دلیل ظرفیت محدود تولید، ادامه همکاری با عوامل تولید به شکل استخدام ثابت وجود ندارد و جهت جلوگیری از رسیدن به نقطه‌ای که هزینه‌های سربار مانع از انجام تولید شود، ناگزیریم با مجموع عوامل تولید به شکل پروژه‌ای همکاری کنیم!

انتشار این نامه قطعا برای کسانی که از سر سودای موقعیت بهتر به این شبکه پیوسته‌اند، خوشایند نیست و شاید همین از جمله دلایلی باشد که «هرمز سیرتی» را وادار به بازگشت کرده است. سیرتی که بیشتر از آنچه که در دنیای تصویر باشد، از جمله هنرمندان رادیو بوده، این روزها به ایران برگشته و بنا به گفته خودش دیگر قصد همکاری با شبکه جم را ندارد.

در همین زمینه «هرمز سیرتی» گفت: من قطعا به ایران برگشته‌ام و همکاری‌ام با شبکه جم به پایان رسیده و تسویه حساب کرده‌ام.

زندگینامه هرمز سیرتی ، بازیگر
زندگینامه هرمز سیرتی ، بازیگر

وی درباره دلایل بازگشتش به ایران توضیح داد: سیناپسی از یک فیلمنامه برای من فرستاده بودند که من حضورم در شبکه جم را بر مبنای آن فیلمنامه پذیرفته و موافقت کرده بودم. اما در ادامه دیدم که آنچه که به من ارائه داده بودند عوض شد و من از این موضوع و قضایا گله‌مند بودم. البته گفتند که تا یکی دو ماه آینده همه چیز به روال سابق خود برمی‌گردد ولی من دیگر موافقت نکردم و گفتم که اینطوری به من لطمه می‌خورد.

سیرتی تصریح کرد: با آمدن آقای عقیلی که داستان روی ایشان رفت، من گفتم که دیگر موافق نیستم و به کار هنری‌ام لطمه می‌خورد. ضمن اینکه 3 ماه قرارداد من با شبکه جم به پایان رسیده بود و من هم برگشتم.

وی همچنین در پاسخ به این سوال که آیا تولیدات شبکه جم و فضای آنجا در حدی بود که به خاطر آن از کشور خود بروید و مهاجرت کنید؟ گفت: اینها مواردی است که ترجیح می‌دهم بعدا به آن به طور مفصل پاسخ بگویم. این روزها در حال رفت و برگشت به دادسرای فرهنگ و رسانه و ارائه پاسخ به یکسری سوالات هستم. البته این را هم بگویم که بسیار با احترام با من برخورد کرده‌اند و تا به حال کوچکترین بی‌ادبی به من نشده است و کاملا محترمانه مورد خطاب قرار گرفته‌ام.

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «زندگینامه هرمز سیرتی ، بازیگر» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره زندگینامه هرمز سیرتی ، بازیگر فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.