زمان مطالعه: 1 دقیقه
جریان سرطان هرمز شجاعی مهر + بیوگرافی

جریان سرطان هرمز شجاعی مهر + بیوگرافی

هرمز شجاعی‌ مهر , متولد مهر ماه 1335در مازندران است. وی یکی از مجریان توانمند تلویزیون و گوینده رادیو نیز می باشد.

بیوگرافی هرمز شجاعی مهر

هرمز شجاعی‌ مهر , مهر ماه 1335 در بابل استان مازندران متولد شد. وی دارای لیسانس تعاون و تأمین اجتماعی می باشد. او یکی از مجریان توانمند تلویزیون، گویندهٔ رادیو و صاحب امتیاز مجلهٔ خانواده سبز است. شجاعی مهر حدود سه دهه مجری برنامهٔ روزانه و پرمخاطب " سیمای خانواده " بوده است. او اجرای برنامه‌هایی چون «سلام صبح بخیر»، «تهران ساعت 20» و «ساعت خوش» را در کارنامه خود دارد.

نام همسر هرمز شجاعی مهر , نفیسه طاهری می باشد و آنها پسر و دختری به نام امین و ندا دارند.

نحوه ورود هرمز شجاعی مهر به صدا و سیما از زبان خودش

ورود من به حرفه اجرا به دوران نوجوانی و زمانی که محصل بودم برمی‌گردد. وقتی برادرم در اداره تئاتر شهرستان بابل، گریمور و طراح دکور بود و مرا به گروه تئاتر مامتی استان مازندران معرفی کرد. کار خود را ابتدا با تئاتر آغاز کردم. بسیاری از کارگردانان در همان زمان به من می‌گفتند صدای من برای فعالیت در رادیو خوب است.اما من گفته‌هایشان را جدی نمی‌گرفتم تا این‌که سال 53 که برای تحصیل به تهران آمدم، تصمیم گرفتم به رادیو وارد شوم. در همان زمان رادیو اعلام عمومی کرد علاقه‌مندان به کار در رادیو می‌توانند در تست گویندگی شرکت کنند. قبول شدن من در تست گویندگی با جریان انقلاب مصادف شد و من آن کار را کنار گذاشتم. پس از آن به خدمت سربازی رفتم و وقتی انقلاب پیروز شد، مجدد به وسیله یکی از دوستانم به رادیو بازگشتم و حدود سال 62 بود که کار خود را به طور جدی در رادیو آغاز کردم.

عجیب ترین جایی که از من عکس گرفته شد در اتریش بود. من هر از چندگاهی برای خرید کاغذ به شهر وین در اتریش می‌روم. در یکی از این سفرها، همسر من هم همراهم بود. همسرم خواست وارد پاساژی شود، من گفتم خسته شدم شما برو من همین جا می‌ نشینم. تا او برود و بیاید من کنار پاساژ روی یک نیمکت نشستم و یک سیگار کشیدم، بعدا که به ایران آمدم، مرا خواستند و عکسی به دست من دادند که همان لحظه‌ای بود که من منتظر همسرم در کنار پاساژ نشسته بودم!

بیماری هرمز شجاعی مهر

هرمز شجاعی مهر، به دلیل بیماری در یکی از بیمارستان‌ های تهران بستری و تحت مداوا قرار گرفت که ابتدا صدا و سیما بیماری او را سرطان عنوان کرد ولی به گفته خودش عمل تیروئید بوده است.

همسر هرمز شجاعی مهر
همسر هرمز شجاعی مهر
عیادت حسینی بای از شجاعی مهر 17 شهریور 95 "

همسر هرمز شجاعی مهر
همسر هرمز شجاعی مهر

دختر هرمز شجاعی مهر

دختر هرمز شجاعی مهر
دختر هرمز شجاعی مهر

همسر هرمز شجاعی مهر

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «جریان سرطان هرمز شجاعی مهر + بیوگرافی» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره جریان سرطان هرمز شجاعی مهر + بیوگرافی فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.