زمان مطالعه: 3 دقیقه
بهترین روش بسته بندی لوازم خانه

بهترین روش بسته بندی لوازم خانه

هنگان اسباب کشی و تغییر منزل و محل کار یکی از مهمترین بخش های اثاث کشی ، بسته بندی لوازم خانه است که باید با...

هنگان اسباب کشی و تغییر منزل و محل کار یکی از مهمترین بخش های اثاث کشی ، بسته بندی لوازم خانه است که باید با دقت زیادی انجام شود. آسمونی در این بخش در مورد بهترین روش بسته بندی لوازم خانه صحبت می کند.

بهترین روش بسته بندی لوازم خانه
بهترین روش بسته بندی لوازم خانه



بهترین روش بسته بندی لوازم خانه

در قدم اول وسایلی که برای بسته‌بندی نیاز دارید مثل کارت، چسب، ماژیک و... را تهیه کنید. برای شروع بسته‌بندی بهتر است از آشپزخانه آغاز کنید و به نوبت سراغ بقیه قسمت‌های خانه بروید. ظرف های شکستی و ظریف را نیز زودتر از همه بسته بندی کنید. وسایل بزرگ خانه اگر کارتن دارند، آنها را حتما در کارتن قرار دهید تا از ضربه خوردن و صدمه دیدن در امان بمانند.

در زمان بسته بندی لوازم خانه وسایل اضافی را با خود نبرید

به گزارش آسمونی قبل از شروع بسته‌بندی به اطراف نگاه کنید و وسایلی را که نیاز ندارید شناسایی کنید. اگر سالم هستند برای فروش بگذارید، حتی می‌توانید در صورت عدم نیاز مالی آن‌ها را اهدا کنید. درصورتیکه سالم نیستند حتما راهی برای سر به نیست کردن آنها پیدا کنید. اگر این لوازم قابل بازیافت هستند، می‌توانید با شهرداری تماس بگیرید که برای بردن آنها اقدام کنند.

home-supplies-packing
home-supplies-packing

در زمان بسته بندی لوازم خانه از کارتن استفاده کنید

برای بسته‌بندی بهتر است از کارتن و جعبه استفاده کنید. زیرا فضای کم‌تری اشغال می‌کنند و حمل و نقل آن‌ها آسان تر است. روی هر جعبه اسم محل متعلق به آن را بنویسید مثلا آشپزخانه یا اتاق خواب، همچنین فراموش نکنید محتویات داخل جعبه را نیز ذکر کنید تا در زمان چیدمان به راحتی بتوانید وسایل مورد نظرتان را پیدا کنید. برای بسته بندی ظروف شکستنی از جعبه‌های کوچک استفاده کنید تا امکان پاره شدن کارتن به حداقل برسد. اطراف جعبه را با حوله بپوشانید و ظروف شکستنی را در روزنامه یا حوله بپیچید و در جعبه قرار دهید. فراموش نکنید روی جعبه ها عبارت "شکستنی" را بنویسید تا در زمان حمل و نقل امکان آسیب یا شکستن به صفر برسد.

در زمان بسته بندی لوازم خانه وسایل مرتبط با هم را در یک بسته بندی قرار دهید

وسایل منزل را دسته بندی کنید. مثلا وسایل شخصی، کتاب‌ها، وسایل تزئینی، مبلمان و وسایل برقی. لوازم کوچکی را که مرتبط با هم هستند در جعبه‌های جداگانه قرار دهید. با این روش در زمان کمتری می‌توانید به وسایل موردنیازتان دسترسی داشه باشید. می‌توانید از کاغذ بسته‌بندی برای پیچیدن وسایل استفاده کنید و در جعبه قرار دهید. برای بسته بندی وسایل بزرگ‌تر بهتر است در صورت امکان آن‌ها را به قطعات کوچکتر تقسیم کنید.

در زمان بسته بندی لوازم خانه از یک متخصص بسته بندی وسایل کمک بگیرید

به گزارش آسمونی اگر فرصت کافی برای بسته بندی و جمع و جور کردن اسباب و اثاثیه منزلتان در اختیار ندارید بهتر است از متخصصان بسته‌بندی کمک بگیرید. همچنین برای بسته‌بندی لوازمی مثل یخچال و فریزر و مبلمان کمک متخصصان بسته بندی می‌تواند آسیب‌های احتمالی را به صفر برساند.

بهترین روش بسته بندی لوازم خانه
بهترین روش بسته بندی لوازم خانه

در زمان بسته بندی لوازم خانه از شرکت های باربری کمک بگیرید

برای حمل و نقل اسباب و اثاثیه منزل از شرکت های باربری و اسباب کشی کمک بگیرید. بهتر است وسایل بزرگ‌تر را اول از همه به ماشین باربری منتقل کنید و جعبه‌های کوچک‌تر را در مرحله بعدی منتقل کنید. متخصصان این حوزه با استفاده از تجربه و مهارت کافی می‌توانند به شما اطمینان دهند که وسایل شما در سلامت کامل به مقصد برسند. همچنین بیمه بودن این شرکت ها کمک می کند در صورت آسیب دیدن وسایل، هزینه های آن جبران شود.

شرکت های باربری چه کمکی در زمینه بسته بندی لوازم خانه و اسباب‌کشی منزل می‌تواند به ما کنند؟

اغلب شرکت های باربری دارای اپلیکیشن خدماتی هستند که از نظافت منزل گرفته تا خدمات حمل و نقل و اسباب کشی را به شما ارائه می کند. بسیاری از افراد خودشان برای بسته‌بندی و اسباب کشی اقدام می‌کنند، اما هستند افرادی که زمان و و وقت کافی برای بسته‌بندی در اختیار ندارند. متخصصان شرکت های باربری می‌توانند از همان ابتدا با برنامه‌ریزی و بسته‌بندی اصولی به بهترین نحو و در کم‌ترین زمان ممکن شما را برای اسباب‌کشی آماده کنند. همچنین درصورت نیاز به نیروی کمکی برای حمل بار و جابه‌جایی وسایل به مکان جدید می‌توانید روی کمک شرکت های باربری حساب کنید و مطمئن باشید وسایل شما بدون آسیب به مقصد خواهند رسید.

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «بهترین روش بسته بندی لوازم خانه» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره بهترین روش بسته بندی لوازم خانه فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.