زمان مطالعه: 4 دقیقه
هولدر موبایل و تبلت چه کاربردی دارد؟

هولدر موبایل و تبلت چه کاربردی دارد؟

استند یا هولدر یک وسیله جانبی برای نگه داشتن تلفن همراه و تبلت بدون استفاده از دست می باشد.

هولدر موبایل و تبلت چه کاربردی دارد؟

هولدر موبایل و تبلت چه کاربردی دارد؟
هولدر موبایل و تبلت چه کاربردی دارد؟

به گزارش آسمونی امروزه تلفن های همراه به یک ابزار جدا نشندنی از انسان ها تبدیل شده اند؛ برای گوشی های هوشمند لوازم جانبی بسیاری جهت استفاده راحت تر طراحی و ساخته شده است. استند یا همان نگهدارنده گوشی از جمله لوازم جانبی موبایل می باشد که گوشی موبایل شما را نگه داشته بدون اینکه نیازی به نگه داشتن آن با دست باشد.

تعریف استند یا نگهدارنده یا هولدر موبایل و تبلت

به گزارش آسمونی استند یا هولدر یک وسیله جانبی برای نگه داشتن تلفن همراه و تبلت بدون استفاده از دست می باشد. از این ابزار بسیار کاربردی می توان در منزل، محیط کار، و هنگام رانندگی در خودرو استفاده نمود. با استفاده از پایه نگهدارنده گوشی تلفن همراه می توانید گوشی را در زوایای مختلف تنظیم نمایید. هولدر ها انواع مختلفی دارند و هر شخص با توجه به نیاز و محیطی که قرار است از پایه نگهدارنده استفاده کند، استند مورد نیاز خود را خریداری می نماید. هولدرپایه دار دارای چسبونک برای سطوح صاف، هولدر مغناطیسی، هولدر بدون پایه و ..... از جمله انواع هولدر می باشند. از بارزترین کاربرد هولدر موبایل می توان به استفاده در خودرو برای نگه داشتن گوشی موبایل اشاره نمود، با توجه به اینکه گوشی های هوشمند دارای امکاناتی از قبیل مکان یابی می باشند این وسیله ابزار بسیار مناسبی برای نگه داشتن گوشی می باشد تا اینکه راننده با خیال راحت بدون استفاده از دست به گوشی خود تسلط داشته باشد. البته لازم به ذکر است تا حد امکان در هنگام رانندگی از گوشی تلفن همراه استفاده نکنید ولی با استفاده از این ابزار از خطر تصادف هنگام استفاده از گوشی در خودرو و حین رانندگی به اندازه قابل توجهی می کاهید.

استفاده از هولدر موبایل و تبلت در خودرو

به گزارش آسمونی هولدر و نگهدارنده گوشی در خودر دو نوع دارد: 1- اتصال به شیشه و داشبورد ماشین(با استفاده از چسب بسیار قوی) 2- اتصال به دریچه کولر

البته در برخی موارد و طراحی های جدی هولدرها به گونه ای می باشند که هم می توان بر روی سطوح صاف مانند داشبورد و شیشه جلوی اتومبیل آن را نصب کرد و هم می توان بر روی درچه کولر آن را قرار داد، بنابراین با یک تیر می توان دو نشان را زد. هولدر JXCH پایه دار از جمله نگهدارنده های گوشی در خودرو می باشد که هم قابلیت نصب بر روی شیشه و سطوح صاف و هم قابلیت نصب بر روی دریچه کولر را دارا می باشد .

holder-mobile-and-tablet
holder-mobile-and-tablet

استفاده از هولدر موبایل و تبلت در شیشه و داشبورد ماشین

به گزارش آسمونی طراحی برخی از هولدرها به گونه ای می باشد که به راحتی بر روی سطوح صاف خودرو مانند داشبورد و شیشه جلوی اتومبیل چسبانده می شوند. قدرت چسبندگی این نوع از هولدرها بسیار بالا می باشد. برخی از نگهدارنده های گوشی در ماشین دارای گیره نگهدارنده گوشی موبایل بوده و برخی به صورت مغناطیسی عمل می کنند.  بهترین و پرطرفدارترین پایه نگهدارنده گوشی پایه ای است که بر روی داشبورد و یا به شیشه جلوی اتومبیل چسابنده می شود البته به گونه ای که جلوی دید راننده را نگیرد. اکثر هولدرها دارای قابلیت تنظیم زاویه گوشی می باشند و در برخی حتی تا 360 درجه می توان گوشی را چرخاند و در زاویه دید مناسب تنظیم نمود.

استفاده از هولدر موبایل و تبلت در دریچه کولر (دریچه تهویه هوا)

به گزارش آسمونی برخی از هولدرها به گونه ای طراحی شده اند که بر روی دریچه کولر خودرو قابلیت نصب دارند، یعنی پایه آنها به گونه ایست که باید برای ثابت ماندن و نصب جلوی درچه کولر قرار بگیرند. عیب استفاده از این روش این است که در زمستان با روشن کردن بخاری ممکن است با تولید گرما، گوشی شما آسیب ببیند، بنابراین یا مجبور به جدا کردن استند از دریچه کولر خواید بود و یا اینکه دریچه ای که استند روی آن قرار دارد را ببندید.

استفاده از هولدر موبایل و تبلت در منزل

به گزارش آشپزی، تماشای فیلم و... اشاره نمود. به عنوان مثال برای تماشای فیلم امروزه اکثرا از تلفن همراه استفاده می نمایند و مسلما زمان زیادی حدود یک تا دو ساعت و شاید بیشتر برای این کار سپری می شود و اگر شما بخواهید گوشی را با دست نگه دارید بدون شک خسته خواهید شد. برای لذت بردن از تماشای فیلم می توانید گوشی خود را بر روی یک نگهدارنده نصب نماییدو با خیال راحت بدون نگرانی از افتادن و تکان خوردن گوشی به تماشای فیلم بپردازید  و زاویه دید گوشی را به هر سمتی که می خواهید تنظیم نماید.

هولدر موبایل و تبلت چه کاربردی دارد؟
هولدر موبایل و تبلت چه کاربردی دارد؟

هولدر مغناطیسی موبایل و تبلت

به گزارش آسمونی نگهدارنده مغناطیسی خودرو از جنس فلز ضدزنگ و آهنربا با طرح های زیبا و متنوع بوده که دارای نیروی آهنربایی بسیار قوی برای نگه داشتن تبلت و موبایل درون خودرو می باشد.این نگهدارنده دارای قابلیت چرخش 360 درجه بوده و این امکان را به راننده می دهد تا زاویه دلخواه خود را تنظیم نماید.از این محصول علاوه بر ماشین روی میز، کنار تخت خواب، آشپزخانه و ... نیز می توانید استفاده کنید. از مزایای این نگهدارنده نسبت به سایر مدل ها می توان به عدم محدودیت هولدر نسبت به اینچ و ابعاد گوشی اشاره نمود.

قابلیت های هولدر مغناطیسی موبایل و تبلت



  • چرخش 360 درجه
  • قدرت چسبندگی بسیار بالا
  • دسترسی راحت به موبایل و ایمنی بیشتر رانندگی
  • بدون نیاز به فک نگهدارنده
  • استفاده درون خودرو، روی میز، کنار تخت خواب، آشپزخانه و ...

هولدر 360 درجه آنجل Angel موبایل و تبلت

به گزارش آسمونی هولدر و نگهدارنده ANGEL دارای قابلیت چرخش 360 درجه بوده و این امکان را به راننده می دهد تا گوشی را به زاویه دلخواه خود تنظیم نمایید. جنس هولدر از پلاستیک مقاوم بوده و دهانه و کف نگهدارنده از فوم ساخته شده تا از لغزش و ایجاد خط و خش بر روی گوشی جلوگیری کند. این هولدر برای تمام گوشی های هوشمند قابل استفاده بوده و به گونه ای طراحی شده است که بر روی دریچه کولر یا تهویه هوا ماشین نصب می گردد. هولدر موبایل آنجل دارای دو نگهدارنده برای نگه داشتن گوشی و دو فک نگهدارنده در قسمت پایین برای جلوگیری از سر خوردن گوشی موبایل می باشد، بر روی فک های نگهدارنده از فوم استفاده شده است تا بر روی گوشی ایجاد خط و خش ننماید. این محصول زیبا و کاربردی را می توانید از فروشگاه موبایل مرکزی معتبرترین و بزرگترین واردکننده لوازم جانبی از چین خریداری نمایید.

ویژگی های هولدر 360 درجه آنجل Angel موبایل و تبلت



  • قابلیت چرخش 360 درجه
  • قابلیت نصب بر روی دریچه کولر یا تهویه هوا
  • ساخته شده از فوم جهت جلوگیری از لغزش و ایجاد خط و خش بر روی گوشی
  • دارای بادکش‌های بسیار قوی
نظر خود را درباره «هولدر موبایل و تبلت چه کاربردی دارد؟» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره هولدر موبایل و تبلت چه کاربردی دارد؟ فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.