زمان مطالعه: 8 دقیقه
مدیریت قراردادها با نرم افزار حسابداری پیمانکاری

مدیریت قراردادها با نرم افزار حسابداری پیمانکاری

بسیاری از فعالیت‌هایی که امروزه در فضای کسب و کار با آن مواجه هستیم‌‌‌‌، ‌‌از طریق...


بسیاری از فعالیت‌هایی که امروزه در فضای کسب و کار با آن مواجه هستیم‌‌‌‌، ‌‌از طریق قراردادهای پیمانکاری مدیریت می‌شوند. اما آیا فکر می‌کنید که تنظیم این قراردادها کار ساده‌ای است؟ اگر در طول سال‌های کاری‌تان با قراردادهای تولید کالا‌‌‌‌، ‌‌ساخت و ساز‌‌‌‌، ‌‌حمل و نقل و… روبرو شده باشید پاسخ‌تان به این سوال منفی است. نرم‌افزار حسابداری پیمانکاری هوشمند نوین‌‌‌‌، ‌‌ابزاری قدرتمند برای مدیریت مالی همزمان چندین پروژه پیمانکاری است. یکی از دغدغه‌های مهم مشاغل پیمانکاری طی سال‌های اخیر‌‌‌‌، ‌‌خرید یک سیستم حسابداری پیمانکاری بوده است؛ نرم افزاری که علاوه بر سادگی می‌بایست امکان ثبت‌‌‌‌، ‌‌طبقه بندی و گزارش‌دهی برای این قبیل کسب و کارها فراهم‌ کند. برنامه حسابداری پیمانکاری هوشمندنوین‌‌‌‌، ‌‌ابزاری قدرتمند به جهت مدیریت مالی همزمان چندین پروژه پیمانکاری حتی به صورت همزمان است. بسته‌های نرم افزاری حسابداری هوشمند نوین‌‌‌‌، ‌‌ماژول‌های مالی و عملیاتی بسیاری را به صورت تخصصی برای کسب و کارهای مختلف ارائه می‌دهند. برنامه حسابداری پیمانکاری‌‌‌‌، ‌‌به طور خاص با توجه به نیازهای پیمانکاران طراحی و در بازار ارائه شده است. سیستم‌های پیمانکاری به برنامه ریزی وظایف و اهدافتان کمک می‌کند‌‌‌‌، ‌‌چشم اندازهای بهتری از آینده شغلی‎تان ایجاد می‌کند و موجب می‌شود تا کنترل بهتری بر روی هزینه‌های کسب و کار خود داشته باشید.

کاربران نرم‌افزارهای حسابداری ممکن است به دنبال بهبود هزینه‌های شغلی یا راهی برای پیش بینی بهتر تخمین‌های خود باشند. با استفاده از سیستم‌های مالی می‌توانید به جنبه‌های مختلف پیمانکاری مانند لوله‌کشی‌‌‌‌، ‌‌برق‌کاری‌‌‌‌، ‌‌رنگ و گچ‌بری‌‌‌‌، ‌‌دیزاین‌های داخلی ساختمان‌ها‌‌‌‌، ‌‌عملیات ساخت راه‌‌ها و مترو و حتی شغل‌های پیمانکاری در حوزه ساخت سایت‌‌ها و ارتقا آن‌ها‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ نیز بپردازید. همانطور که گفته شد برای انجام برخی فعالیت‌‌ها نیاز به شرکت‌های پیمانکاری داریم که به چگونگی انجام فرایندهای درخواست شده واقف باشند. این قراردادها می‌توانند رسمی باشند‌‌‌‌، ‌‌مانند قراردادی که توسط تیمی از وکلا تهیه شده باشد یا یک قرارداد غیر رسمی مانند توافق بین مشتری ‌‌و پیمانکار باشد. قراردادها توضیح می‌دهند که چگونه و در چه زمانی کار شروع و پایان می‌یابد‌‌‌‌، ‌‌طرفین چه مسئولیت هایی در قبال هم دارند‌‌‌‌، ‌‌هزینه‌های جانبی بر عهده مشتری است یا تیم پیمانکاری و اگر نتایج مورد انتظار اتفاق نیفتد‌‌‌‌، ‌‌چه دستورالعملی باید انجام شود؛ بنابراین‌‌‌‌، ‌‌قراردادها از اهمیت بالایی برخوردار هستند. عجیب است که با وجود اهمیت بالای این قراردادهای پیمانکاری‌‌‌‌، ‌‌چگونه برخی شرکت ها‌‌‌‌، ‌‌هنوز هم فرآیندهای خود را به صورت دستی و چاپی مدیریت و نگهداری می‌کنند. استفاده از نرم افزار حسابداری پیمانکاری هوشمند نوین به شما در ثبت دقیق و نگهداری مطمئن این اسناد کمک می‌کند.

3 نکته ارزشمند در نرم افزار حسابداری خدماتی

هدف اصلی مشاغل خدماتی، ارائه خدمات به صورت کامل یا جزئی است. سیستم حسابداری هوشمند نوین به منظور رفع نیازهای هر یک از مراکز خدماتی، امکان درخواست هرکدام از ماژول‌‌‌های مورد نیاز کسب و کار شما را ارائه می‌دهد. پکیج خدماتی نرم‌افزار حسابداری هوشمند نوین‌‌‌‌، ‌‌با کاربری ساده در ثبت و ذخیره سازی اطلاعات مالی‌‌‌‌، ‌‌کنترل میزان ورود و خروج نقدینگی و ...گزارش‌های دقیقی را درباره‌ عملیات مرتبط با چک‌های دریافتی و پرداختی و جنبه‌های دیگر محاسبات برای شما فراهم می‌آورد. سیستم حسابداری خدماتی ما‌‌‌‌، ‌‌ارائه گزارشات مربوط به فروش خدمات‌‌‌‌، ‌‌اطلاعات مالی منسجم و به‌ هنگام را برای شما به ارمغان می‌آورد.



عملکردها و فعالیت‌هایی که در شرکت‌ها و موسسات خدماتی صورت می‌گیرد‌‌‌‌، ‌‌علاوه بر ایجاد درآمد موجب صرف هزینه‌‌‌‌، ‌‌اموری دارایی‌‌‌‌، ‌‌ایجاد بدهی و... نیز می‌شود؛ بنابراین‌‌‌‌، ‌‌برای پیگیری‌‌‌‌، ‌‌ثبت و مدیریت حساب‌ها نیازمند یک نرم‌افزار حسابداری جامع خواهید بود. حسابداران مجموعه ها‌‌‌‌، ‌‌با استفاده از امکانات نرم‌افزار حسابداری خدماتی باید بتوانند اطلاعات مالی شرکت را به راحتی و با سرعت و دقت بالا‌‌‌‌، ‌‌ثبت و روند کارهای جاری را دنبال کنند تا در فعالیت‌های مالی شرکت وقفه‌ای ‌‌به وجود نیاید.

قابلیت‌هایی نظیر ثبت مشتریان‌‌‌‌، ‌‌کالاها‌‌‌‌، ‌‌خدمات و حساب‌‌ها در سه سطح، تهیه‌ی در لحظه‌ی صورت حساب مشتریان، ثبت اسناد حسابداری مانند درآمد‌‌‌‌، ‌‌هزینه‌‌‌‌، ‌‌پرداخت و دریافت به صورت اتوماتیک، تعیین مدل‌های گوناگون پورسانت، امکان پیوست ضمیمه‌‌ها به اسناد حسابداری، ایجاد فاکتور فروش‌‌‌‌، ‌‌مرجوعی و پیش فاکتور، ارائه گزارش فاکتورهای فروش و مرجوعی، ترازنامه منطبق با استانداردهای حسابداری و گزارشات امور مالی و حسابداری، تعیین چند قیمت برای خدمات قابل انعطاف و ... موجب می‌شود تا شرکت‌های خدمات محور همواره نیاز به یک نرم افزار حسابداری خدماتی را حس کنند.

 

مدیریت مبادلات با نرم افزار حسابداری بازرگانی

امروزه شرکت‌های بازرگانی جز ارکان اصلی اقتصاد هر کشور به حساب می‌آیند. در این صنف شغلی به دلیل گردش مالی بالا‌‌‌‌، ‌‌حسابداری‌‌‌‌، ‌‌موضوعی مهم و حیاتی تلقی می‌شود. در حسابداری بازرگانی‌‌‌‌، ‌‌مد نظر قرار دادن درآمد حاصل فروش کالاها بسیار پر اهمیت بوده و از اصول مهم حسابداری به حساب می‌آید ضمن اینکه مبادلات کالاها همیشه به واسطه پول نقد انجام نمی شود؛ بلکه بخش مهمی از خرید و فروش کالاها نیز به صورت فروش اعتباری در شرکت‌های بازرگانی انجام می‌شود. هزینه‌های شرکتی‌‌‌‌، ‌‌یکی از عوامل مهم دخیل در تعیین سود و زیان شرکت‌های بازرگانی است. در این قبیل شرکت‌ها‌‌‌‌، ‌‌هزینه‌‌ها باید به دو دسته کالاهای فروش رفته و هزینه‌های عملیاتی و بهای اجناس تقسیم گردد. عامل دوم تعیین کننده سود و زیان در شرکت‌های بازرگانی‌‌‌‌، ‌‌بهای تمام شده کالاهای به فروش رسیده اند.



شرکت‌‌ها از لحاظ نوع فعالیت به سه دستۀ خدماتی‌‌‌‌، ‌‌بازرگانی و تولیدی تقسیم می‌شوند. هر شرکتی که به خرید و فروش کالا بپردازد در شمار شرکت‌های بازرگانی قرار می‌گیرد. شرکت‌های بازرگانی شامل بازرگانی داخلی‌‌‌‌، ‌‌خارجی‌‌‌‌، ‌‌فرعی‌‌‌‌، ‌‌کسبه جزئی و دیگر شرکت‌‌ها می‌باشند. فعالیت اصلی اینگونه شرکت‌‌ها خرید انواع مواد خام‌‌‌‌، ‌‌فراورده‌ها‌‌‌‌، ‌‌کالاهای ساخته شده از تولیدکننده و یا عمده فروش و عرضەی آن به خریدار است. این گونه شرکت‌‌ها اغلب در شکل و محتوای کالاهایی که خریداری و به فروش می‌رسانند تغییری ایجاد نمی‌کنند‌‌‌‌، ‌‌بلکه کالاها را خریداری‌‌‌‌، ‌‌حمل و انبار نموده و به مشتریان تحویل می‌دهند. اینگونه گفته می‌شود که شرکت‌های بازرگانی واسطه انتقال و عرضۀ کالا از تولیدکننده به مصرف کننده هستند‌‌‌‌، ‌‌چون زمانی که کالا را از دیگران خریداری میکنند‌‌‌‌، ‌‌نقش خریدار و زمانی که آن را به سایرین می‌فروشند‌‌‌‌، ‌‌نقش فروشنده را دارند.

شما می‌توانید برای رشد و بهبود روند کاری خود از نرم افزار حسابداری بازرگانی هوشمند نوین با امکاناتی چون ارائه گزارشات سود و زیان عملیات بازرگانی‌‌‌‌‌، ‌‌امکان صدور همزمان یا غیر همزمان اسناد مالی‌‌‌‌‌، ‌‌امکان انجام عملیات بازرگانی ارزی و ریالی و ثبت اسناد مالی مرتبط به صورت خودکار‌‌‌‌، ‌‌امکان ثبت زمانبندی‌های تحویل کالا و گزارش‌های مرتبط‌‌‌‌، ‌‌ثبت فاکتور‌‌‌‌، ‌‌استعلام‌‌‌‌، ‌‌قرارداد و تعدیلات خرید و ... استفاده نمایید.

 

نرم افزارهای هوشمند نوین و بهبود مدیریت همه جانبه داده‌های مالی


در گذشته‌‌‌‌، ‌‌مدیران و حسابداران اغلب فاکتورها‌‌‌‌، ‌‌توافق نامه‌ها‌‌‌‌، ‌‌چک‌ها‌‌‌‌، ‌‌رسیدها و تمامی اسناد خود را در پوشه‌های مختلف و در کشو یا اتاقی نگهداری می‌کردند. امروزه با به روز شدن تکنولوژی و ماشینی شدن کارها این شیوه مدیریت قراردادها می‌تواند مشکلات زیادی را به همراه داشته باشد ضمن اینکه موجب سردرگمی نیز می‌گردد. حسابرسی اشتباه می‌تواند به راحتی یک کسب و کار را فلج کند و به سمت ورشکستگی سوق دهد.


مطلع بودن مدیران از بار سنگین ثبت و مدیریت قراردادها و صوتحساب‌های مالی‌‌‌‌، ‌‌و ریسکی که صرفاً مدیریت کردن نادرست اسناد به وجود می‌آورد‌‌‌‌، ‌‌موجب می‌شود که بسیاری از نهادها از سیستم‌های حسابداری خوب و دقیق برای حفظ داده‌های مالی خود استفاده کنند. سیستم‌های حسابداری اغلب به صاحبان کسب و کارها نوید صرفه جویی در زمان‌‌‌‌، ‌‌کاهش هزینه‌های اضافی‌‌‌‌، ‌‌تهیه گزارشات جامع و کاهش ریسک را می‌دهد.

در پاسخ به افزایش تقاضای نرم افزارهای حسابداری‌‌‌‌، ‌‌بسیاری از شرکت‌‌ها اقدام به تولید نرم افزارهایی جهت بهبود کار حسابداران نموده اند. امروزه صدها سیستم حسابداری وجود دارد که همه آن‌ها‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ خدماتی را ارائه می‌دهند و هر یک برای تمایز با یکدیگر رقابت می‌کنند تا اطمینان از نیازهای اصلی یک مدیر قرارداد برآورده می‌شود. هوشمند نوین‌‌‌‌، ‌‌نرم افزاری ساده و کاربرپسند در حوزه حسابداری و مدیریت مالی است و پاسخگوی نیازهای تمامی‌کسب‌وکارها اعم از کوچک‌‌‌‌، ‌‌متوسط و بزرگ خواهد بود. نرم افزار‌های جامع حسابداری هوشمندنوین با حفظ انسجام و یکپارچگی در سیستم‌های اطلاعات‌‌‌‌، ‌‌به کاربران خود این امکان را می‌دهد‌‌‌‌، ‌‌تا امور مالی خود را به سادگی سامان دهی کنند و اطلاعات مربوط به خرید و فروش و سایر موارد حوزه مالی کسب وکار خود را مدیریت نمایند.

نرم افزار حسابداری شرکتی‌‌‌‌، ‌‌بازرگانی‌‌‌‌، ‌‌تولیدی‌‌‌‌، ‌‌فروشگاهی‌‌‌‌، ‌‌پیمانکاری‌‌‌‌، ‌‌صنعتی‌‌‌‌، ‌‌خدماتی و همچنین نرم افزارهای مالی خزانه داری‌‌‌‌، ‌‌انبارداری و حقوق و دستمزد‌‌‌‌، ‌‌با بیش از سیزده هزار کاربر فعال‌‌‌‌، ‌‌نمونه‌ای از راهکار مالی مطمئن و در عین حال بسیار ساده‌ای ‌‌است که هوشمند نوین برای مدیریت و رونق کسب و کار شما ارائه نموده است.

هوشمندانه در عصر نوین حسابداری کنید!

هوشمند نوین در ابتدای فعالیت خود‌‌‌‌، ‌‌به طراحی و ساخت نرم افزارهای عمومی حسابداری پرداخته و رفته رفته با به روز شدن تکنولوژی اقدام به ارائه نرم افزارهای تخصصی‌‌‌‌، ‌‌متناسب با نیازهای مشاغل مختلف نموده است. با گذشت بیش از 30 سال از فعالیت هوشمند نوین و با توجه به نیاز مشتریان‌‌‌‌، ‌‌پکیج‌های مختلفی راه اندازی و تیم برنامه نویسی و پشتیبانی ما ارتقا یافت. ما امروز مفتخریم که بعنوان یک تیم بزرگ‌‌‌‌، ‌‌خدمات متنوعی در حوزه نرم افزارهای مالی و حسابداری به مشتریان عزیزمان ارائه نماییم.

هوشمند نوین با تکیه بر علم‌‌‌‌، ‌‌تجربه و مشتری مداری خود توانسته است‌‌‌‌، ‌‌افتخار همراهی با بیش از 13,000 کاربر و 31 شعبه فعال در سطح کشور را کسب نموده و مجموعه‌ای ‌‌از نرم افزارهای حسابداری تخصصی را در اختیار کسب و کارها قرار دهد. وجه تمایز ما‌‌‌‌، ‌‌اعتقاد ما به صداقت و شفافیتی که در ارتباط با مشتریانمان در دستور کار خود قرار داده ایم. ما مفتخریم که بعنوان یکی از قدیمی ترین شرکت‌های سازنده برنامه‌های مالی و حسابداری‌‌‌‌، ‌‌مشتریان خود را از نرم افزارهای ارائه شده در بازار راضی نگهداشته و به خوبی پشتیبانی‌های لازم را انجام دهیم. هوشمند نوین به عنوان یکی از شرکت‌های طراحی و ارائه نرم افزار حسابداری‌‌‌‌، ‌‌درک عمیق و کاملی از نیازها و ابزارهای مورد نیاز بازار در حوزه خدمات حسابداری و مالی داشته و به دنبال همکاری پایاپای با فعالان حوزه حسابداری فروش در تما‌می‌شهرها ‌می‌باشد تا با استفاده از مهارت‌های آنان بتوان طیف وسیعی از مشاغل نیازمند این نرم افزار را در‌برگیریم.

خدمت به حسابداران در حوره حسابداری

هوشمند نوین‌‌‌‌، ‌‌نرم افزاری ساده و کاربرپسند در حوزه حسابداری و مدیریت مالی است و پاسخگوی نیازهای تمامی‌کسب‌وکارها اعم از کوچک‌‌‌‌، ‌‌متوسط و بزرگ می‌باشد. نرم افزار‌های جامع حسابداری هوشمند نوین با حفظ انسجام و یکپارچگی در سیستم‌های اطلاعات‌‌‌‌، ‌‌به کاربران خود این امکان را می‌دهند‌‌‌‌، ‌‌تا امور مالی خود را به سادگی سازمان‌دهی نموده و اطلاعات مربوط به خرید و فروش و سایر موارد حوزه مالی کسب وکار خود را مدیریت نمایند. امروزه در بازار‌‌‌‌، ‌‌سیستم‌های حسابداری می‌توانند سازمان‌ها‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ و کسب وکارهای متعددی را تحت پوشش خود قرار دهند. از شرکت‌های کوچک، که در تلاشند تا معدود قراردادهای اصلی کسب و کارشان را حفظ کنند؛ تا سازمان‌ها‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ی بزرگ با پرسنل زیاد که روزانه قراردادهای بسیاری را با شرکت‌های بین المللی رد و بدل و ثبت می‌کنند؛ می‌توانند از این برنامه ها بهره کافی را ببرند.

با استفاده از نرم افزار‌های حسابداری می‌توانید وضعیت مالی کسب و کارتان را به صورت دقیق ثبت و بررسی نموده و خطا و هزینه های اضافی خود را به طور چشمگیری کاهش دهید. همچنین شما می‌توانید در سایت زومیت مقاله‌ ما را با عنوان نگاهی به رویکرد نرم افزارهای حسابداری هوشمند نوین مطالعه نمایید. راهکارهای حسابداری ارائه شده در این مقالات و مشاهده دموی رایگان هوشمند نوین که بر روی سایتمان قرار دارد، به شما در انتخاب نرم‌افزارهای تخصصی مناسب کسب و کارتان کمک بسیاری خواهد نمود. در پایان امیدواریم تا توانسته باشیم با کسب رضایت شما، با آسودگی به هدف‌های پیش رویمان در حیطه خدمت رسانی بیشتر به مشتریان عزیز بپردازیم.

 

نظر خود را درباره «مدیریت قراردادها با نرم افزار حسابداری پیمانکاری» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره مدیریت قراردادها با نرم افزار حسابداری پیمانکاری فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.