زمان مطالعه: 3 دقیقه
انواع تابلو حروف برجسته در تابلوسازی

انواع تابلو حروف برجسته در تابلوسازی

یکی از رایج ترین تابلوها، تابلو حروف برجسته در ایران میباشد. تابلو حروف برجسته تابلو های پلکسی گلاس قابل...

تابلو های پلکسی گلاس قابل اجرا بر روی انواع کامپوزیت ، سنگ ، چوب ، MDF ، PVC  و… میباشند . برش و اجرای این حروف از طریق دستگاه لیزر با دقت بسیار زیاد توسط متخصصان ما انجام می پذیرد و در کوتاه ترین زمان ممکن  نصب در محل انجام خواهد شد.تابلو حروف برجسته از  جنس پلکسی گلاس  و دور تا دور پلکسی در رنگ های متنوع قابل اجرا خواهد بود. آسمونی در این مقاله به معرفی تابلوهای حروف برجسته و انواع تابلو حروف برجسته می پردازد.

جنس حروف برجسته در تابلوسازی

تابلو حروف برجسته
تابلو حروف برجسته

جهت ساخت حروف برجسته در تابلوهای تبلیغاتی در حال حاضر از ماتریال های  زیر به صورت معمول استفاده می گردد :

  • نوارهای چلنیوم (نوع آلیاژ آلومینیوم)
  • استیل طلایی و سیلور به صورت مات و براق
  • ورق فلز
  • ورق های پلاستیک (پلکسی گلاس)
  • لترمکس
  • پی وی سی
  • مولتی استایل
  • قالب های آبکاری کروم

تنوع حروف برجسته

حروف برجسته
حروف برجسته 

ساخت بیش از 50 مدل حروف برجسته با استفاده از ماتریال و روش های نورپردازی گوناگون به صورت کلاسیک و فانتزی با الگوگیری از آخرین مدل ها و دیزاین های خارجی یکی از ابتکارات نوین و وجه تمایزات این مجموعه در هنر و صنعت تابلوسازی در ایران در مقایسه با سایر تابلوسازی ها و شرکت های تبلیغاتی به حساب می آید. به موجب این تنوع وسیع خدمات در تابلوسازی حق انتخاب بیشتری از نظر گزینش مدل و تصمیم گیری جهت میزان صرف بودجه برای خرید در اختیار مشتریان قرار خواهد گرفت.

نورپردازی حروف برجسته

جهت نورپردازی حروف برجسته از انواع لامپ و ماژول های ال ای دی LED و اسم ام ادی SMD بهره گرفته می شود.

انواع تابلوهای حروف برجسته

تابلو حروف برجسته
تابلو حروف برجسته
  • تابلوهای چلنیوم پلکسی دوبل

یکی از انواع تابلوهای حروف برجسته در ایران تابلوهای چلنیوم پلکسی دوبل میباشند. اینگونه تابلوها از جنس پلکسی گلاس و دور تا دور چلنیوم و با پلکسی اضافه در روی کار از جنس پلکسی در رنگ های متنوع قابل اجرا خواهد بود. البته رنگ مشکی معمولا برای این نوع کار کاربرد بیشتری دارد. تابلو های برجسته چلنیوم پلکسی دوبل قابل اجرا بر روی انواع کامپوزیت ، سنگ ، چوب ، MDF ، PVC و… میباشند. این تابلوها به علت داشتن حاشیه نورانی و مرکز تیره نمای خوبی هم در روز و هم در شب حتی از فواصل دورتر خواهند داشت. تابلوسازی اندیشه آفتاب سازنده انواع تابلوهای تبلیغاتی حروف برجسته چلینیوم پلکسی دوبل سفارشات شما را در تهران و سراسر کشور می پذیرد.

  • تابلوهای چلنیوم حاشیه دار

تابلوهای چلنیوم حاشیه دار از انواع حروف برجسته چلنیوم می باشد که از جنس پلکسی گلاس و دور تا دور لبه چلینیوم و حاشیه از جنس پلکسی در رنگهای متنوع قابل اجرا هستند. تابلو های برجسته چلنیوم حاشیه دار قابل اجرا بر روی انواع کامپوزیت ، سنگ ، چوب ، MDF ، PVC و… میباشند.

  • تابلوهای حروف برجسته چلنیوم ستاره ای

تابلوسازی
تابلوسازی

تابلوهای حروف برجسته چلنیوم ستاره ای از انواع تابلو حروف برجسته چلینیوم هستند. تفاوت این سبک از تابلو حروف برجسته چنلیوم با نوع معمول در نمای ستاره ای و درخشان آن است ؛ نور اس ام دی SMD داخل حروف برجسته با شکست از داخل تابلو به چشم بیننده ساطع می گردد که این برق ملایم در عین حال چشمک زن ، عابران در حال حرکت را به خود جذب کرده و جلوه ی فوق العاده ای از خود نمایان می سازد.

  • حروف برجسته پلاستیک سه بعدی وکیوم

این نوع تابلوها در واقع از جدیدترین انواع حروف برجسته پلاستیک در صنعت تابلو سازی کشور می باشد.این نوع تابلوها به دلیل نور دهی ، تنوع رنگ و مدل و همچنین شکل فانتزی که میتوان به آن داد رقابتی تنگاتنگ را با حروف برجسته چلنیوم آغاز کرده اند. ساخت حروف های برجسته سه بعدی وکیوم با دستگاه تمام اتوماتیک و نسبت به گذشته در کمترین زمان ممکن انجام می پذیرد.

  • حروف استیل
حروف استیل
حروف استیل 

یکی از اعضای  مجموعه حروفهای فلزی میباشد که از شروع ساخت تابلوهای مدرن در ایران مورد استفاده  بوده حروف برجسته استیل هم خانواده حروفهای فلزی میباشد که از اغاز ساخت تابلوهای مدرن در صنعت تابلوسازی کاربرد دارد و زیبائی بسیاری دارد علی رغم اینکه به تازگی و بعد از به بازار آمدن حروفهای جدید، مانند چلنیوم و تابلوهای کامپوزیت دیگر در تابلوسازی و حروف سازی  از حروفهای فلزی همچون مسی و برنجی و آهنی استفاده زیادی نمی شود. ولی حروف برجسته استیل بخاطر طرح و ساختهای جدیدتر و زیباتر هرگز از مد نیفتاده و هنوز بسیاری طرفدار این نوع حروف (حروف برجسته استیل و تابلو استیل) می باشند.

نظر خود را درباره «انواع تابلو حروف برجسته در تابلوسازی» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره انواع تابلو حروف برجسته در تابلوسازی فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.