زمان مطالعه: 2 دقیقه
کابینت هایگلاس

کابینت هایگلاس

کابینت هایگلاس بهترین انتخاب برای خانه های مدرن است.

کابینت هایگلاس می توان گونه ای متفاوت از ام دی اف ها دانست. این نوع از کابینت ها بسیار شیک و زیبا هستند، سطح براق آن ها می تواند چشم هر کسی را به خودش خیره کند و البته تنوع رنگی بالای آن ها نیز از ویژگی هایی است که باید به آن اضافه کرد. از آنجا که کابینت یکی از اجزای ضروری خانه هاست و روزانه پاکسازی می شود، سهولت در تمیز کردن آن بسیار مهم است. آسمونی در این بخش به معرفی کابینت های گلاس و همچنین مدل های جدید این کابینت را به شما عزیزان معرفی می کند.

کابینت هایگلاس

کابینت هایگلاس
کابینت هایگلاس

هایگلاس نوعی MDF است با این تفاوت که روی سطح آن یک لایه روکش پلکسی گلاس پوشانده شده است. اما خود پلاکسی گلاس نوعی پلاستیک است که ظاهری بسیار شفاف و شیشه مانند دارد و جنس آن طوری است که از شیشه سبک تر اما مقاوم تر است و با رنگ ها و طرح های بسیار متنوع در سرتاسر جهان تولید می شوند. کابینت آشپزخانه هایگلاس علاوه بر نمای لوکس و شیکی که به آشپزخانه های مدرن می دهند خود به دلیل خاصیت منعکس کنندگی و براق بودن بنوعی منبع نور در آشپزخانه بشمار می روند.

نکته بسیار مهم هنگام استفاده از کابینت های هایگلاس، نورگیر بودن آشپزخانه است، استفاده از نور طبیعی در طول روز برای روشن کردن آشپزخانه با استفاده از خاصیت صیقلی و بازتابی کابینت های لوکس تاثیر بسیار زیادی بر زیبایی آشپزخانه ها می گذارد و بنوعی آنرا منحصر بفرد می کند. یکی دیگر از عناصری که در هنگام خرید کابینت های گلاس باید به آنها توجه بشود دستگیره کابینت ها و کشوهای کابینت های هایگلاس هستند که در جلوه و تعریف سبک دکوراسیون آشپزخانه تاثیر بسیار زیادی می گذارند.

highglass-cabinet
highglass-cabinet

معمولا دستگیره های براقی که شکلی ساده و ظریف دارند به خوبی می توانند سبک مدرن را برای آشپزخانه شما تعریف کنند و به مقدار زیادی جلوه مدرن کابینت آشپزخانه هایگلاس و بدون فریم را تکمیل کنند. برای تاثیر گذاری بیشتر کابینت های های گلاس استفاده از دستگیره های فلزی براق و کشیده در کشوهای کابینت می تواند با تاکید بر خطوط افقی آشپزخانه جلوه زیبا و شیکی را به آن بدهد.

کابینت هایگلاس
کابینت هایگلاس

مزیت دیگری که استفاده از کابینت هایگلاس برای آشپزخانه به همراه می آورد سادگی آنهاست. شاخصه ایی که در حقیقت امضایی برای تایید سبک مدرن محسوب می شود. کابینت های کلاس به دلیل سطح براق، صاف و صیقلی که دارند نوعی بافت ساده را در نمای کلی آشپزخانه بوجود می آورد که خود بر هرچه مدرن بودن این مکان تاکید می کند چراکه همانطور که می دانید یکی از ویژگی های اصلی طراحی های مدرن کمیته گرایی و سادگی در بافت های محیط است.

مزایا و معایب کابینت هایگلاس

کابینت هایگلاس
کابینت هایگلاس

شایعاتی وجود دارد در مورد این که هایگلاس خش برمی دارد که البته حقیقت ندارد. قیمت mdf هایگلاس از mdf معمولی بالاتر است. درخشندگی برجسته ترین خصوصیت هایگلاس است و همین مشخصه باعث شده است در بازار محصولات چوبی یک سرو گردن در درجه بالاتری قرار بگیرد.

مزایا:

  • انعکاس نور
  • تنوع رنگ
  • مقرون به صرفه
  • امکان تغییر درب و یراق آلات
  • تمیز کردن آسان
  • دوام و طول عمر بالا
  • وزن سبک
  • عایق حرارت و رطوبت
  • ضد گرد و غبار

معایب:

  • مقاومت کم در برابر خط و خش
  • لکه و اثر انگشت

highglass-cabinet
highglass-cabinet
کابینت هایگلاس
کابینت هایگلاس
highglass-cabinet
highglass-cabinet
کابینت هایگلاس
کابینت هایگلاس
highglass-cabinet
highglass-cabinet
نظر خود را درباره «کابینت هایگلاس» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره کابینت هایگلاس فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.