زمان مطالعه: 1 دقیقه
اینترنت پرسرعت ADSL چیست؟

اینترنت پرسرعت ADSL چیست؟

ADSL یکی از جدیدترین و پیشرفته ترین تکنولوژی های موجود در دنیا برای اتصال به اینترنت پرسرعت می باشد. اگر می...

اینترنت پرسرعت ADSL

بیش از نیمی از کاربران اینترنت در کشورهای پیشرفته از این طریق به شبکه جهانی اینترنت متصل هستند. در این روش با نصب تجهیزات بسیار پیشرفته در مراکز مخابراتی امکان رساندن اطلاعات اینترنتی به مشترک بدون نیاز به شماره گیری و هزینه تلفن در تمام مدت 24 ساعت امکان پذیر می گردد. بدین ترتیب کاربر با پرداخت مبلغی ثابت ( بسته به سرعت مورد تقاضا) همواره از اینترنت با کیفیت و سرعت مطلوب استفاده می نماید. این روش که کم کم جایگزین روش های قبلی مانند dialup (شماره گیری با کارت اینترنت و خط تلفن ) می شود.با آسمونی همراه باشید.

مزایای اینترنت پرسرعت ADSL

اینترنت پرسرعت ADSL چیست؟
اینترنت پرسرعت ADSL چیست؟

1- افزایش سرعت: بین 2 تا 10 برابر خطوط عادی (E1- Dialup-Analog) . شما می توانید هنگام ثبت نام سرعت مورد نیاز را بخواهید.
2- عدم نیاز به شماره گیری: شما همواره با یک کلیک به شبکه متصل هستید و نیازی به شماره گیری و پشت خطوط اشغال ماندن نیست.
3- بدون اشغال شدن خط تلفن: هنگام کار با اینترنت تلفن شما آزاد بوده و به راحتی می توانید به تلفن های خود جواب دهید یا شماره گیری کنید.
4- بدون هزینه تلفن:  مطابق آنچه در بند 3 بالا گفته شد چون اصلا خط تلفن اشغال نمی شود پس هیچ هزینه تلفنی نیز به شما تعلق نمی گیرد.
5- همیشه آنلاین:  دیگر ارتباط شما به دلیل تمام شدن شارژ کارت قطع نخواهد شد. شما همواره 24 ساعته با یک کلیک بر روی شبکه جهانی هستید.
6- بدون قطعی: به دلیل ارتباط دائمی شما دیگر هیچگاه با disconnect (قطعی)  خط تلفن حین ارتباط و نیاز به اتصال مجدد مواجهه نمی شوید.
7- بدون هر گونه هزینه اضافی: مانند مالیات - آبونمان - اجاره مودم - هزینه مکالمه -عوارض  و ... شما فقط هزینه اشتراک ماهیانه را می پردازید .
8- پایداری بی نظیر:  به دلیل استفاده از خطوط فیبر نوری اینترنت ADSL نسبت به اینترنت E-1  و بیسیم  Wireless پایداری واقعا بالاتری دارد.
9- امنیت بالا: به دلیل تکنولوژی های پیشرفته رمز گذاری و اینکه اطلاعات هر مشترک فقط بر روی زوج سیم اختصاصی او منتقل می شود.

نسبت به سایر روش ها مانند اینترنت بیسیم که اطلاعات و امواج در محیط پخش می شود ADSL  از امنیت بسیار بالاتری برخوردار است.

موارد مورد نیاز برای اینترنت ADSL

1- مودم ADSL و اسپلیتر
2- یک خط تلفن سالم و بدون اشکال
3- تکمیل مدارک

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «اینترنت پرسرعت ADSL چیست؟» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره اینترنت پرسرعت ADSL چیست؟ فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.