زمان مطالعه: 3 دقیقه
بیوگرافی هروه رنار

بیوگرافی هروه رنار

هروه (اروه) رنار ، فوتبالیست و سرمربی فرانسوی ، متولد 30 سپتامبر 1968 می باشد . مهمترین باشگاه های دوران بازیگری او تیم فوتبال کن می باشد.

آشنایی با هروه رنار

نام هروه
نام خانوادگی رنار
متولد فرانسه
سال تولد 30 سپتامبر 1968
شغل فوتبالیست، سرمربی

هروه (اروه) رنار ، فوتبالیست و سرمربی فرانسوی ، متولد 30 سپتامبر 1968 می باشد . مهمترین باشگاه های دوران بازیگری او تیم فوتبال کن می باشد. وی به عنوان سرمربی سابقه قهرمانی در جام ملت های آسیا 2012 و 2015 را در کارنامه دارد .

زندگی شخصی رنار

هروه رنارد چند سالی هست از همسر خود جدا شده و در کنار دختر 21 ساله خود زندگی می‌کند.هروه رنارد بیشتر اوقات فراغت خود را در پاریس می‌گذراند، او طرفدار پروپاقرص PSG است و زمانی که در فرانسه حضور داشته باشد یکی از تماشاگران ویژه حاضر در جایگاه VIP پارک‌دوپرنس می باشد.

افتخارات هروه رنار

hevre-renard

صعود به مرحله نهایی جام ملت های آفریقا با تیم زامبیا به عنوان دستیار
هروه رنار ، برای اولین بار به عنوان دستیار کلود لروی پا به عرصه مربی گری گذاشت . در سال 2008 هروه رنار به عنوان دستیار به تیم زامبیا پیوست و این تیم در آن زمان موفق شد به مرحله نهایی جام ملت های آفریقا برسد اما پایان همکاری این مربی با سران فدراسیون زامبیا باعث شد تا این مربی به تیم های نظیر آنگولا و تیم باشگاهی الجزایر منتقل شود .

قهرمانی با زامبیا
هروه رنار بعد از مربی گری تیم الجزایر بار دیگر این بار با عنوان سرمربی زامبیا به این تیم برگشت تا در سال 2012 اولین قهرمانی خود را در کمال ناباوری با این تیم کسب کند . قهرمانی هروه رنار با تیم ملی زامبیا آن هم در اولین تجربه مهم سرمربی گری اتفاقی نیست که برای هر سرمربی بیافتد به همین دلیل او را به شخصیتی مهم در آفریقا تبدیل کرد .

هدایت سوشو
بعد از پایان همکاری رنار با تیم ملی زامبیا ، این سرمربی به عنوان هدایت گر و سرمربی تیم سوشو به لوشامپیونه رفت . اما درگیری و جنجال های ایجاد شده در لیگ فرانسه توسط این سرمربی ، با محرومیت طولانی مدت مواجه و از هدایت این تیم برکنار شد .

سرمربی گری ساحل عاجhevre-renardهروه رنار بعد از خروج از تیم سوشو ، بعد از چند ماه به تیم ساحل عاج پیوست . سابقه خوب این سرمربی در سال 2012 توسط تیم زامبیا او را به یکی از مهم ترین و مشهور ترین سرمربیان در آفریقا تبدیل کرده بود و تیم ساحل عاج نیز قدر این فرصت را دانست و به امید قهرمانی در سال 2015 با این سرمربی قرارداد امضا کرد . هروه رنار نیز در سال 2015 به همراه تیم ساحل عاج موفق شد تا برای بار دوم جام ملت های آفریقا را بدست آورد تا شهرتش را بیش از پیش اضافه کند . علاوه بر این تیم ساحل عاج تحت رهبری رنار تمامی رکورد های متنوع موجود را تغییر داد و رکورد ها را به نام خود ثبت کرد تا توجه سران مراکش را به سوی خود جلب کند .

پیوستن به مراکش
پیوستن هروه رنار به تیم مراکش و حضور مراکش در جام جهانی 2018 برای پنجمین بار در تاریخ این کشور ، رنار را بار دیگر بر سر زبان ها انداخت . نتایج مناسبی که در بازی های مقدماتی گرفت و حضور در جام جهانی اتفاقات خوبی را برای این سرمربی رقم زد . در جام جهانی 2018 علارغم اینکه تیم مراکش در گروه B به رتبه چهارمی بسنده کرد اما بازی های بسیار عالی از خود به نمایش گذاشت. 

سرمربیگری در عربستان
بعد از سال ها کار کردن در فوتبال آفریقا و کسب افتخارات بزرگ اوضاع برای هروه رنار روی نیمکت مراکش خوب پیش نرفت به خصوص در جام ملت های آفریقا 2019 که تیم پرستاره او در همان یک چهارم نهایی از بازی ها کنار رفت تا پرونده همکاری او با شیرهای اطلس به پایان برسد. رنار که گزینه هدایت ایران هم بود سرانجام سر از ریاض درآورد و اعلام کرد از صعود به جام جهانی 2022 با سعودی ها اطمینان دارد.

داستان سرمربیگری هروه رنار در تیم ملی ایران

بعد از رفتن کارلوس کیروش رنار با پیشنهاد تیم ملی فوتبال ایران همراه بود که او در مورد این پیشنهاد اعلام کرد بله با فدراسیون فوتبال ایران مذاکراتی داشتم و مدیران فدراسیون در این مسئله جدی بودند.اما مشکلی که وجود داشت من در آن زمان با توجه به قراردادی که به تیم ملی مراکش داشتم نمی‌توانستم در تاریخ مدنظر ایران هدایت این تیم را قبول کنم و در آن زمان ایران برای انتخاب سرمربی عجله داشت و همین مسئله باعث شد مذاکرات بین دو طرف متوقف شود. رنار ابراز امیدواری کرد روزی سرمربی تیم ملی فوتبال ایران شود.

نظر خود را درباره «بیوگرافی هروه رنار» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره بیوگرافی هروه رنار فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.