زمان مطالعه: 2 دقیقه
آشنایی با دیتاسنتر آلمانی هتزنر

آشنایی با دیتاسنتر آلمانی هتزنر

در این بخش با دیتاسنتر آلمانی هتزنر بیشتر آشنا خواهیم شد.

آشنایی با دیتاسنتر آلمانی هتزنر

به گزارش آسمونی احتمالا دیتاسنتر هتزنر Hetzner آلمان نیازی به معرفی ندارد ه باشد و نسبتا تمام همکاران و حتی وب مستران سابقه کار مستقیم یا غیر مستقیم با این دیتاسنتر آلمانی را داشته باشند . دیتاسنتر آلمانی هتزنر از نظـر کیفیت پورت وشبکه در سطح خیلی بالایی قرار دارد و پینگ قابل تایید ی هم نسبت به ایران دارد . کیفیت خوب و قابل تایید سرور های هتزنر در کنار هزینه بسیار ارزان و مناسب آن باعث شده مشتریان ایرانی فراوانـی از این دیتاسنتر خرید کنند .

هم اکنون تعداد خیلی بیشتری از هاستینگ های ایرانی از دیتاسنتر آلمانی هتزنر برای خرید سرور اختصاصی و فروش هاست بهره گیری میکنند . هتزنر زیبا تری گزینش برای فروشندگان سرور مجازی و بهره گیری جهت مجازی سازی می باشد.  سرور های اختصاصی ارزان هزینه هتزنر آلمان به شیوه 100% مدیریت نشده فروخته میشوند و دیتاسنتر هیچ گونه مسئولیتی در قبال مـوارد و خرابی های نرم افزاری تایید نمی کند . برای بهره گیری از اینگونه خدمات نرم افزاری می بایست سرور های مدیریت شده هتزنر آلمان را گزینش نمایید که مسلما گران تر خواهد بود . یکـی از بزرگ ترین عیب ات وارده به هتزنر آلمان نداشتن عرضه سرویس های آنتی دیداس و فایروال های دشوار افزاری به شیوه اختصاصی به مشتریان می باشد. چنان چه وب سایت های شما مستعد حملات سنگین داس و دی داس می باشد ، هتزنر اصلا گزینش مناسبی برای شما نمی بـاشد .

خدمات عرضه شده توسـط دیتاسنتر آلمانی هتزنر

هاست و میزبانی وب اشتراکی لینوکس یکـی از مشهـور ترین خدمات عرضه شده توسـط دیتاسنتر آلمانی هتزنر می باشد. اغلب دیتاسنتر های بزرگ و مشهـور اقدام به فروش سیستم های اشتراکی و میزبانی وب نمیکنند ولی هتزنر جزو معدود دیتاسنتر های بزرگی می باشد که هاست اشتراکی لینوکس عرضه می کند . کیفیت هاست اشتراکی لینوکس هتزنر خوب می باشد و هزینه آن هم م توسـط رو به گران می باشد. هزینه پلن های هاستینگ اشتراکی هتزنر از 1٫9 یورو تا 19 یورو می باشد.

سرور های اختصاصی مدیریت نشده بزرگ ترین قسمـت فروش و عرضه خدمات آنلاین هتزنر را به خود اختصاص داده اند . سرور های اختصاصی دیتاسنتر آلمانی هتزنر از با هزینه هایی از 49 یورو تا 299 یورو در ماه عرضه میشوند و یکـی از عیب ات آن ها هزینه ستاپ و راه اندازی اولیه نسبتا سنگین این سرور ها می باشد. در برخـی از مسائـل هزینه ستاپ و نصب اولیه یک سرور از هزینه ماهانه آن هم زیـادتر می باشد. نسبتا تمام سرور های هتزنر از حد اقل 100 گیگابایت فضای بکاپ بهره میبرند که این خود یکـی از خصوصیت ها ی بهره گیری از این دیتاسنتر می باشد. حساسیت هتزنر در مساوی اشکریپت های نال زیاد نمی بـاشد و موقعی عدم وجود شکایت دخالتی نمی کنـد . همـچنین دیتاسنتر آلمانی هتزنر به شدت در مساوی اسپم و اتک حساس بوده و موقعی مشاهده کوچکترین خطـا اقدام به فرستادن ایمیل ابیوز می کنـد . چنان چه که نیت خرید از این دیتاسنتر را دارید به شما خرید مستقیم و بدون واسطه را توصیه میکنیم . چنان چه مساله واریز دارید خواهید توانست با ما ارتباط بگیرید تا در سریع ترین وقـت ممکن سرور اختصاصی شما را در پنل فردی خودتان خریداری کنیم . هتزنر آلمان حساسیت بیشتری به نوع واریز داشته و موقعی ولید نبودن آدرس کارت اعتباری بهره گیری شده در حین خرید ، سرور اختصاصی شما هیچوقت اکتیو و فعال نخواهد شد .

نظر خود را درباره «آشنایی با دیتاسنتر آلمانی هتزنر» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره آشنایی با دیتاسنتر آلمانی هتزنر فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.