زمان مطالعه: 1 دقیقه
بیوگرافی حسام منظور

بیوگرافی حسام منظور

حسام منظور بعد از پخش چند قسمت از سریال بانوی عمارت به شهرت رسید و پس از آن در فیلم و سریال‌های زیادی حضور یافت.
در این مطلب می خوانید : [بستن]

حسام منظور بازیگر سینما و تلویزیون است وی یکی از بازیگران نقش‌های اصلی سریال بانوی عمارت، بازیگر نقش ارسلان میرزا بود که برای اولین بار در تلویزیون و در یک سریال جلوی دوربین رفت. وی بعد از این سریال معروف شد. یکی از فیلم های سال 1402 حسام منظور فیلم شماره ده است. با آسمونی همراه باشید و بیوگرافی حسام منظور را ببینید.

hesam-manzour
حسام منظور

درباره حسام منظور

حسام منظور بازیگر نقش ارسلان میرزا در سریال بانوی عمارت است که یکی از چهره های فعال و شناخته شده تئاتر است. او متولد 18 آذر ماه سال 1359 در شهر تهران است. حسام منظور بازیگر و مدرس دانشگاه، تحصیلات خود را در مقطع کارشناسی ارشد کارگردانی از دانشگاه تربیت مدرس به اتمام رسانده است. او از مدرسین تئاتر در دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد است.

زندگی هنری حسام منظور

حسام منظور بازیگری حرفه‌ای تئاتر را از سال 1382 آغاز کرد و کاندیدای دریافت بهترین بازیگر مرد سال 1388 برای نمایش “مکبث” و برنده جایزه بهترین بازیگر مرد سال 1395 برای نمایش “اودیسه” شده است. او برای اولین بار در فیلم سینمایی تلفن همراه آقای رئیس جمهور و ربوده شده جلوی دوربین رفت و بازی در سریال بانوی عمارت اولین تجربه تلویزیونی این هنرمند است.

بیوگرافی حسام منظور ، بازیگر نقش ارسلان میرزا در سریال بانوی عمارت
حسام منظور ، بازیگر نقش ارسلان میرزا در سریال بانوی عمارت

حسام منظور در سریال بانوی عمارت

داستان سریال بانوی عمارت یک ملودرام عاشقانه ای از مقطع تاریخی دوره قاجار را روایت می کند که در لایه های زیرین آن به شرایط اجتماعی و سیاسی آن زمان نیز می پردازد و در این بستر به مهمترین حادثه سیاسی آن زمان یعنی ترور ناصرالدین شاه توسط میرزا رضا کرمانی هم پرداخته می‌شود.

hesam-manzour
hesam-manzour

حسام منظور بازیگر نقش ارسلان میرزای قاجار است که شیفته دختری به نام فخرالزمان با بازی مریم مومن میشود و برای به دست آوردن او هرکاری انجام میدهد. این ازدواج دوم اوست که از همسر اولش فرزند هم دارد.

hesam-manzour
hesam-manzour
ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «بیوگرافی حسام منظور» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره بیوگرافی حسام منظور فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.