زمان مطالعه: 7 دقیقه
بهترین قرص های لاغری گیاهی و بدون عوارض در ایران

بهترین قرص های لاغری گیاهی و بدون عوارض در ایران

امروزه راهکاره ای زیادی برای کم کردن وزن پیش روی افراد وجود دارد ، می توان گفت عده ی کثیری از کسانی که دچار...

امروزه راهکاره ای زیادی برای کم کردن وزن پیش روی افراد وجود دارد ، می توان گفت عده ی کثیری از کسانی که دچار اضافه وزن هستند تمایل دارند که به راحت ترین شیوه ی ممکن وزن خود را کم کنند ، یکی از این روش ها استفاده از قرص های لاغری است. آسمونی در این مقاله اطلاعات کاملی در مورد قرص های لاغری و همچنین طرز تهیه قرص لاغری طبیعی و گیاهی در خانه را برای شما عزیزان منتشر می کند..

در مورد مسائل پیچیده‌تر و اساسی‌تر مثل لاغر کردن، باید کمی بیشتر تحقیق کنیم وگرنه نه‌تنها مشکل‌مان حل نمی‌شود، بلکه ممکن است مشکلات جدیدی سراغ‌مان بیاید که خودمان هم از آن بی‌خبریم. اینجا با هم می‌خواهیم ببینیم که تا چه حدی در مورد لاغر‌تر شدن‌مان با قرص و دارو به راه درست می‌رویم و تا چه حدی اشتباه می‌کنیم.

بهترین قرص های لاغری گیاهی و بدون عوارض در ایران
بهترین قرص های لاغری گیاهی و بدون عوارض در ایران

 ونوستات، زنیکال، زنولیپ

عملکرد: این قرص ها چربی‌ها را به سرعت دفع می کنند. ماده موثر این قرص‌ها در بدن مهارکننده آنزیم لیپاز هستند، مانع از جذب چربی شده و دفع مستقیم آن را ممکن می‌کنند.

عوارض: این قرص حین روند دفع چربی در بدن، ویتامین‌های محلول در چربی نظیر ویتامین‌های A، E، KوD هم که برای جذب شدن در بدن به محیط چرب احتیاج دارند، دفع می‌کنند.

همچنین  میزان چربی در مدفوع فرد را هم افزایش می‌دهند و اسهال چرب ایجاد می‌کنند و ممکن است  مدفوع  به شکل غیر ارادی دفع ‌شود. ایجاد نفخ در معده یکی دیگر از عوارض ناخواسته آن است.

دوز مصرف : این دارو عوارض زیادی دارد اما  معمولا روزی سه بار و هر بار دو عدد با وعده غذای چرب تجویز می‌کنند.

قیمت: قیمت تمام‌شده این دارو به نسبت دوز مصرفی آن بسیار بالاست  درنهایت روزی 6 عدد از این قرص‌ها را باید خورد که باتوجه به قیمت حدود 25 هزار تومانی هر بلیستر آن، هفته‌ای 25 هزار تومان و ماهی 100 هزار تومان خواهد شد.

قرص چای سبز

عملکرد: مهم‌ترین ویژگی چای سبز خاصیت آنتی‌اکسیدانی آن است. این ماده آنتی‌اکسیدان بالایی دارد و متابولیسم و روند سوخت و ساز را افزایش می‌دهد.. هم دمنوش و هم قرص این خاصیت را دارا هستند اما قرص‌ها در مقایسه با دم‌نوشها، دوز بالاتری دارند.

عوارض : برای این قرص عوارض خاصی ذکر نشده است .

دوز مصرف : دوزی که از این نوع دارو تجویز می‌شود روزانه بین چهار تا شش عدد است و باید با هر وعده غذایی دو عدد از این قرص‌ها خورده شود. ادعای شرکت تولید کننده این است که با مصرف چنین دوزی، فرد می‌تواند یک تا 5/1 کیلو گرم طی یک دوره 15 روزه از وزن خود را کم کند و اثرگذاری‌شان بهتر خواهد بود.

قیمت :  هزینه تهیه این نوع قرص‌ها، برای هر بسته‌، حدود  10 تا 12 هزار تومان است.

herbal-slimming-pills
herbal-slimming-pills

گرین تی دایت (green tea diet)

عملکرد : این محصول ترکیبی از چای سبز، پیکولینات کروم، کافئین و کاتچین است. پیکولینات کروم ماده‌ای است که در بدن مقاومت به انسولین را کم می‌کند و سبب می‌شود سلول‌ها بتوانند به راحتی گلوکز موجود در خون را بسوزانند. به این ترتیب روند سوخت و ساز کربوهیدرات‌ها را در بدن کم می‌کند .کاتچین موجود در چای سبز هم سبب افزایش متابولیسم می‌شود.

عوارض : برای این قرص عوارض خاصی ذکر نشده است .

دوز مصرف : بهترین نتیجه وقتی به دست می‌آید که دو بار در روز به صورت یک ساعت قبل از وعده‌های ناهار و شام، استفاده شود.

قیمت: این قرص‌ها با قیمت بسته‌یی 31هزار و 700 تومان توزیع می‌شوند. یک بسته از این قرص‌ها برای 15 روز کافی است

ویتامین پلاس

عملکرد: از سرکه سیب قرص‌های ترکیبی تهیه شده که ازجمله معروف‌ترین آنها، ویتامین پلاس است. سرکه سیب  روند هضم و متابولیسم بدن را افزایش می‌دهد و کاهش اشتها را هم در افراد ایجاد می‌کند، درنتیجه مصرف سرکه سیب چربی‌ها می‌سوزن. این قرص، حاوی سرکه سیب، لسیتین، ویتامین‌های گروه B و کلپ است. کلپ، حاوی ید است و می‌تواند روی فعالیت غده تیروئید اثر مثبت بگذارد.

عوارض: در صورت مصرف خارج از دستور پزشک مشکلات گوارشی و متابولیک را در پی دارد .

دوز مصرف: مصرف 6 قرص در روز همراه با غذا و طی سه وعده صبحانه و ناهار و شام

قیمت: قرص‌های ویتاتین پلاس در قوطی‌های 100 عددی با قیمت 23هزار تومان عرضه می‌شوند

ریداکتیل

عملکرد: سیبوترامین، ریداکیتل و مریداکتیل همه درواقع از یک خانواده‌اند. این قرص‌ها از طریق کاهش اشتها عمل می‌کنند. اثربخشی این  ریداکتیل در افراد مختلف، فرق می‌کند. در بعضی افراد، مصرف این قرص اشتها را واقعا کم می‌کند و در بعضی افراد اصلا تاثیر قابل توجهی ندارد.

عوارض : این قرص حدود سال 2010 در ایالات‌متحده به‌دلیل گزارش بروز خونریزی داخل مغزی، ممنوع و کنار گذاشته شد.

دوز مصرف : به هیچ وچه مصرف این گروه از دارو پیشنهاد نمی شود .

قیمت : چنین دارویی در حال حاضر مورد تایید نیست ولی متاسفانه برخی افراد باز هم سرخود این قرص را از خارج کشور تهیه و مصرف می‌کنند.

بهترین قرص های لاغری گیاهی و بدون عوارض در ایران
بهترین قرص های لاغری گیاهی و بدون عوارض در ایران

ال کارنیتین (L CARNITIN)

عملکرد : ماده موثره آن شبه‌ویتامینی است که در بدن به شکل طبیعی ساخته می‌شود. البته در کل بدن نیازی به وارد کردن آن ندارد و بیشتر برای افرادی تجویز می‌شود که کمبود این اسید آمینه را در بدن نشان می‌دهند. این ماده با تسهیل ورود اسید‌های چرب به سلول‌های عضلانی، سبب چربی‌سوزی می‌شود.

بهترین قرص های لاغری گیاهی

عوارض: مصرف خارج از دستور پزشک عوارض گوارشی و متابولیک را در پی دارد .

دوز مصرفی: این دارو معمولا در دوز‌های خاصی همراه با ورزش تجویز می‌شود. با توجه شرایط بدنی و میزان چاقی هر فرد دوز مصرف متفاوت است .

قیمت :  60 عدد از این کپسول، قیمتی برابر 26دلار دارد.

پودر‌های فیبر و فایبر کلییرها

عملکرد : این مدل ترکیبات اول اشتها را کاهش می‌دهند و دوم اینکه روند دفع را افزایش می‌دهند. این پودر‌ها باید در آب یا هر نوشیدنی غیرشیرین دیگری حل شده و به‌صورت شربت خورده شوند.

عوراض: در صورت مصرف خارج از دوز مپیشنهادی یا دستور پزشک عوارض گوارشی گزارش شده است .

دوز مصرف: توصیه می‌شود یک قاشق چای‌خوری از آن در یک لیوان آب حل شود و روزی حداقل یک لیوان مصرف شود .

قیمت: این پودر‌ها در بسته‌های 358 یا 368 گرمی تهیه شده و در بازار وجود دارند. به دلیل تعدد شرکت های تولید و توزیع کننده قیمت دقیقی از این محصول در بازار موجود نیست

اسلیم فول – اسلیم مکس- اسلیم کوئیک

عملکرد : ماده موثره این نوع داروها، از گروه افدرین‌هاست که جزء داروهای محرک هستند و کاهش اشتها را به‌دنبال دارند. اسلیم فول ترکیباتی از چای سبز، سرکه سیب و جلبک‌های دریایی در آنها استفاده می‌شود و برای بیماری‌های قلبی- عروقی و کاهش وزن تجویز می‌شود. مکانیسم آن کاهش جذب مواد غذایی در روده و افزایش دفع است. همراه با این قرص هم، متخصص تغذیه ممکن است برحسب شرایط بدنی بیمار، مولتی ویتامین تجویز کند.

عوارض: عوارض خاصی برای این دارو گزارش نشده است .

دوز مصرف: به‌طور معمول دو عدد در روز یکی، دو ساعت بعد از صبحانه و یک تا سه ساعت بعد از ناهار، توصیه می‌شود.

قیمت:  60 عدد کپسول اسلیم فول، قیمتی حدود 30هزار تومان دارد.

آلگومد

عملکرد: ترکیبی که این روزها به‌شدت بین مصرف‌کنندگان محصولات لاغری رواج پیدا کرده ترکیبی گیاهی با نام آلگومد است. این محصول به‌طور مستقیم روی کاهش وزن اثر ندارد بلکه بر پایه میزان فیبر بالایی که دارد، می‌تواند روی لاغر شدن موثر باشد. آلگومد محصولی است غنی از اسید‌های آمینه که از یک نوع جلبک به نام Colora Volgaris تهیه می‌شود. این ترکیب هم شامل املاح معدنی است و هم آنتی‌اکسیدان‌های مفیدی را در بر دارد و با داشتن طیف وسیعی از ویتامین‌ها، یک ترکیب منحصر به فرد برای حفظ سلامت عمومی بدن است.

عوارض:  این محصول باتوجه به طبیعی بودنش حداقل تاکنون، هیچ نوع عارضه‌ای در بر نداشته است.»

دوز مصرف: مصرف این قرص‌ها به‌منظور کاهش وزن 6 عدد در روز است و توصیه شده برای کسب بیشترین اثر آن، بهتر است یک ربع قبل از هر وعده غذایی استفاده شود. در هر صورت حتی مصرف بیشتر آن هم باتوجه به طبیعی بودنش برای بدن زیان‌آور نیست.

قیمت:  این قرص در بسته های 100 عددی عرضه می شود که با قیمتی 60 تا 90 هزار تومان بسته به کشور سازنده قابل تهیه است.

herbal-slimming-pills
herbal-slimming-pills

 6-ABS+

عملکرد : ترکیبی از چای سبز و اسید لینولئیک است. چای سبز متابولیسم را افزایش می‌دهد و اسید لینولئیک چربی‌ها را می‌سوزاند. سازندگان این نوع کپسول‌ها ادعا می‌کنند که این ترکیب در کاهش چربی‌های ناحیه شکمی موثرتر است. طبق نظر هانیه جباریان متخصص تغذیه، این مسئله تا حدودی با واقعیت فاصله دارد، ضمن اینکه از آن هم برای کاهش وزن و هم برای ثابت نگه داشتن وزن استفاده می‌شود.

عوارض: عوارض خاصی برای مصرف این قرص ذکر نشده است .

دوز مصرف : معمولا پیشنهاد مصرف برای کسانی که کاهش وزن را مدنظر دارند، 6 کپسول در روز همراه با سه وعده غذایی است و کسانی که قرار است وزن‌شان را ثابت نگه دارند، مجاز هستند که یک کپسول را با هر وعده غذایی مصرف کنند.

قیمت : می‌توانید بسته‌های شامل 90 عدد قرص را با قیمت 63هزار و 500تومان تهیه کنید

طرز تهیه یک نوع قرص لاغری بسیار قوی در خانه

تعجب نکنید، شما خودتان می توانید قرص لاغری بسازید.

برای اینکار، کافی است یک قاشق زردچوبه، یک قاشق زنجبیل، یک قاشق زیره که نوع آن فرقی نمی کند سیاه یا سبز باشدو یک قاشق دارچین را با هم در ظرفی کوچک مخلوط کنید .

در صورتیکه یبوست دارید یک قاشق پودر سنا هم به این مواد خشک اضافه کنید.حالا این مخلوط را با یک قاشق عسل به صورت یک خمیر آماده کنید و از آن به اندازه یک نخود برداشته ، در دست گرد کنید و به شکل قرص درست کرده و کنار بگذارید تا خشک شود.

حالا یک یا دو قرص را در روز مصرف کرده و تا رسیدن به وزن مطلوب ادامه دهید.

این قرص طبیعی، سوخت و ساز و متابولیسم بدن را افزایش داده و موجب کاهش وزن شما می شود.

نظر خود را درباره «بهترین قرص های لاغری گیاهی و بدون عوارض در ایران» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره بهترین قرص های لاغری گیاهی و بدون عوارض در ایران فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.