زمان مطالعه: 1 دقیقه
سریال کره ای زندگی خصوصی او (2019)

سریال کره ای زندگی خصوصی او (2019)

سونگ دوک جدای حرفه اش به یک خواننده ی عضو گروه اقیانوس سفید به اسم شیان علاقمند است. به جز دو تا از دوستانش کسی این موضوع را نمی داند.
در این مطلب می خوانید : [بستن]

سریال زندگی خصوصی او (her private life) یکی از سریال های جذاب و دیدنی شبکه tvN کره جنوبی است. بازیگر سریال زندگی خصوصی او پارک مین یونگ است.

زندگی خصوصی او-her private life
پوستر زندگی خصوصی او

 "زندگی خصوصی او" می خواهد بگوید فرقی ندارد در چه سن و سالی هستی یا در چه موقعیت شغلی، تو می توانی به علایقت بدون اینکه کسی متوجه شود بپردازی و از آن لذت ببری.

سریال کره ای زندگی خصوصی او (2019) + معرفی بازیگران
سریال کره ای زندگی خصوصی او (2019) + معرفی بازیگران

درباره زندگی خصوصی او

سریال زندگی خصوصی او در ژانر درام، رمانتیک و کمدی است. این سریال از 10 آوریل 2019 آغاز و تا 30 می ادامه داشت. کارگردان آن Hong Jong Chan است. بازیگران اصلی آن کیم جه ووک (یکی از بازیگران سریال معروف صدا) و پارک مین یونگ هستند. 97 درصد مردم از این سریال رضایت داشتند.

داستان زندگی خصوصی او
داستان زندگی خصوصی او

داستان زندگی خصوصی او

"زندگی خصوصی او" داستان شخصی به نام "سونگ دوک می" است. او در یک گالری هنری کار می کند و در کارش بسیار جدی است. سونگ دوک جدای حرفه اش به یک خواننده ی عضو گروه اقیانوس سفید به اسم شیان علاقمند است. به جز دو تا از دوستانش کسی این موضوع را نمی داند. زیرا خجالت می کشد شاید خانواده و همکارانش او را مسخره کنند. سونگ دوک برای این خواننده سایتی درست کرده و لحظه به لحظه اتفاقات زندگی او را در آن درج می کند. او به طور مخفیانه به کنسرت های این گروه می رود. عکاسی می کند و آهنگ های آنها را در سایت قرار می دهد و ... تا اینکه تصمیم می گیرد برای تولدش یک هدیه گرانقیمت که یک تابلو نقاشی است بگیرد. او در حراجی این تابلو معروف نقاشی، با شخصی به نام "رایان گلد" برخورد می کند و ماجراهایی در زندگی هر دوی اینها رخ می دهد و ...

کیم جه ووک در نقش رایان گلد
کیم جه ووک در نقش رایان گلد
پارک مین یونگ در نقش سونگ دوک می
پارک مین یونگ در نقش سونگ دوک می
jung jaewon در نقش خواننده شیان
jung jaewon در نقش خواننده شیان
Ahn Bo‑hyun در نقش Nam Eun‑gi
Ahn Bo‑hyun در نقش Nam Eun‑gi
تصاویر کیم جه ووک
تصاویر کیم جه ووک
her-private-life-tv-series
her-private-life-tv-series
نظر خود را درباره «سریال کره ای زندگی خصوصی او (2019)» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره سریال کره ای زندگی خصوصی او (2019) فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.