زمان مطالعه: 1 دقیقه
فیلم موجودات آسمانی

فیلم موجودات آسمانی

فیلم موجودات آسمانی یکی از فیلم های خارجی محصول کشور نیوزلند است. بازیگران اصلی فیلم موجودات آسمانی، ملانی...

فیلم موجودات آسمانی یکی از فیلم های خارجی محصول کشور نیوزلند است. بازیگران اصلی فیلم موجودات آسمانی، ملانی لینسکی و کیت وینسلت هستند. آسمونی در این بخش به معرفی فیلم موجودات آسمانی Heavenly Creatures 1994 می پردازد.

فیلم موجودات آسمانی Heavenly Creatures 1994

بازیگران فیلم موجودات آسمانی

ملانی لینسکی

کیت وینسلت

فیلم موجودات آسمانی
فیلم موجودات آسمانی

عوامل فیلم موجودات آسمانی

کارگردان : پیتر جکسون

تهیه‌کننده : جیم بوث

نویسنده : فرن والش

موسیقی : پیتر داسنت

تدوین : جیمی سلکرک

توزیع‌کننده : میراماکس

تاریخ‌های انتشار : 1994

مدت زمان : 109 دقیقه

کشور :  نیوزیلند

زبان : انگلیسی

heavenly-creatures
heavenly-creatures

موجودات آسمانی فیلمی محصول سال 1994 است. بعد از به شهرت رسیدن پیتر جکسون در زمینه تبدیل داستان به تصویر تمام نگاه‌ها به فیلم جدید او که یک شانس برایش تلقی می‌شد بود.

فیلمی که دراصل از یک داستان واقعی الگوبرداری شده‌است یعنی پارکر هولم جنایتکار و جنایتی که با دو دختر نوجوان که یکی از آنها دخترش بود در شهر کرایست چرچ در سال 1953 انجام داد.

همکار جکسون، فرن والش او را ترغیب به ساختن فیلمی از روی این واقعه کرد. از جکسون نقل شده‌است که این فیلم را فقط بخاطر علاقه والش به این داستان ساخته‌است. همزمان با شهرت یافتن فیلم جدید جکسون رسانه‌های نیوزلند نیز شروع به تجسس در زندگی ژولیت هولم یعنی یکی از همان دو دختر نوجوان شدند. نویسنده‌ای که در حال حاضر کتاب‌های خود را با نام آن پری به چاپ می‌رساند.

جکسون در این فیلم از بازیگرانی همچون ملانی لینسکی در نقش پارکر و کیت وینسلت در نقش هولم استفاده کرد. این فیلم نامزد جوایز اسکار در بخش فیلمنامه شد و همچنین جز 10 اثر برتر سال از نگاه تایم، گاردین، قاصد صبح سیدنی و قاصد نیوزیلند شد.

موفقیت مخلوقات آسمانی موجب جلب توجه شرکت میراماکس به کارهای پیتر جکسون و در نتیجه نمایش گسترده فیلم در آمریکا و امضای قرارداد به عنوان اولین همکاری بین آنها شد.

نظر خود را درباره «فیلم موجودات آسمانی» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره فیلم موجودات آسمانی فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.