زمان مطالعه: 2 دقیقه
هتریک در سینمای ایران

هتریک در سینمای ایران

هت‌تریک فیلمی به کارگردانی و تهیه ‌کنندگی مجید مطلبی، یکی از درخشان ترین فیلم های جشنواره جهانی فیلم فجر است و جایزه بهترین فیلم‌نامه برای رامتین لوافی و بهتری

امروز در آسمونی به معرفی فیلم سینمایی هت تریک با بازی بازیگر محبوب این روزها، امیر جدیدی می پردازیم.

هت‌تریک فیلمی به کارگردانی و تهیه ‌کنندگی مجید مطلبی، یکی از درخشان ترین فیلم های جشنواره فیلم فجر است و جایزه بهترین فیلم‌نامه برای رامتین لوافی و بهترین بازیگر زن برای ماهور الوند را از آن خود کرده است. این فیلم  محصول سال 1395 است و در 24 بهمن 1397 در سینماهای ایران بر روی پرده رفته است و بازیگران محبوبی مانند امیر جدیدی ، پریناز ایزدیار ، صابر ابر و ماهور الوند در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند.

«هت‌ تریک» شخصیت ها را در مهمانی به بینندگان معرفی می کند و با گردش دوربین در همان فضای شلوغ مهمانی کاراکترهای اصلی را معرفی می‌کند. لیدا به همراه همسرش فرزاد و پسرخاله‌اش کیوان و دوست جدیدش رها در حال ترک مهمانی هستند. لیدا به فرزاد و تلفن‌های یواشکی او مشکوک است و رفتارهای مرموز و خونسردانه ی فرزاد باعث عصبانیت لیدا شده است. این فیلم با فضایی آرام و دلچسب آغاز می شود که اگر تجربه دیدن فیلم های اصغر فرهادی را داشته باشید می دانید که در ادامه ی این فضا حادثه ایی در کمین است. به طور کلی «هت‌ تریک»، فیلم عجیب ‌وغریبی نیست و کل داستان در یک ساختمان اتفاق می افتد که جزئیات موجود در فیلم، به خصوص در نیمه دوم فیلم، آن را بسیار تحسین برانگیز می کند. فضای هتریک کاملا رئال است و این به مخاطب کمک می کند تا در نقش ها غرق شود و با شخصیت ها همزاد پنداری کند. صابر ابر به عنوان بازیگر مطرح این روز های تئاتر یکی از رئالیستی ترین بازی هایش را در این فیلم ارائه داده است. بازی امیر جدیدی هم در نقش فرزاد بسیار درخشان است و رفتار های او بیننده را بارها می خنداند، هرچند بی مسئولیتی او باعث عصبانیت همسرش می شود. شخصیت فرزاد به طور کامل یک ضد قهرمان است و بیننده با تمام بی مسئولیتی ها، بی خیالی ها و بی فکری هایش او را دئست دارد و این تحسین برانگیز ترین نکات مثبت این فیلم است. پریناز ایزدیار و ماهور الوند نیز در سرتاسر این فیلم دلهره و نگرانی را به بیننده منتقل می کنند.

در پایان «هت‌ تریک» دقت و ظرافت کارگردان در پرداخت جزئیات را منعکس می‌کند. این فیلم از خط داستانی یکسانی پیروی نمی کند و افت‌ و خیزهای زیادی را نشان می دهد، البته این فیلمنامه ظریف و دقیق با ترکیب بازیگرانی که در کنار هم یکی از بهترین تیم‌های بازیگری سال گذشته سینمای ایران هستند به واقعیت پیوست. ﺍﯾﻦ ﺍﺛﺮ ﻣﺪﺗﯽ ﭘﯿﺶ ﻧﯿﺰ ﺩﺭ ﺟﺸﻨﻮﺍﺭﻩ ﻓﯿﻠﻢ ﺷﺎﻧﮕﻬﺎﯼ ﺑﻪ ﻧﻤﺎﯾﺶ ﺩﺭ ﺁﻣﺪ.

 

اکران فیلم سینمایی هتریک

برای دانلود این فیلم روی لینک زیر کلیک کنید:

DOWNLOAD

 

 

نظر خود را درباره «هتریک در سینمای ایران» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره هتریک در سینمای ایران فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.