زمان مطالعه: 5 دقیقه
هت تریک در نبرد استقلال و تراکتورسازی

هت تریک در نبرد استقلال و تراکتورسازی

در هفته 29 لیگ 94-93 و در شرایطی که تراکتورسازی برای قهرمانی نبرد می کرد و استقلال روز به روز از جمع مدعیان بیشتر فاصله می گرفت

در هفته 29 لیگ 94-93 و در شرایطی که تراکتورسازی برای قهرمانی نبرد می کرد و استقلال روز به روز از جمع مدعیان بیشتر فاصله می گرفت، مسابقه حساس دو تیم در تهران برگزار شد. حضور آندرانیک تیموریان که در دور رفت پیراهن استقلال را می پوشید و به دنبال اختلاف با سرمربی آبی پوشان، راهی تراکتور شد، بر حساسیت این بازی می افزود. اما آنچه مسابقه را ماندگار کرد، این بود که در بازی دو تیم استقلال و تراکتور، یک بازیکن موفق به هت تریک شد.

hat-trick-in-esteghlal-tracture-club-game
hat-trick-in-esteghlal-tracture-club-game

در این بازی حساس دو تیم با نفرات زیر به میدان آمدند:

ترکیب استقلال: محسن فروزان، امیرحسین صادقی، هرایر مگویان، هاشم بیک‌زاده (یعقوب کریمی 62)، میلاد فخرالدینی، امید ابراهیمی، جاسم کرار، بهنام برزای (خسرو حیدری 30)، محسن کریمی (آرش برهانی 45)، سجاد شهباززاده و رضا عنایتی

تراکتورسازی: حامد لک، میرهانی هاشمی (سعید آقایی 64)،‌ خالد شفیعی، دوس سانتوس، احمد کامدار (مهدی کیانی 76)، محمد ایران‌پوریان، فرید کریمی، فرشاد احمدزاده، آندرانیک تیموریان، سامان نریمان جهان و لوسیانو ادینیو (مهرداد بایرامی 63)

 در ابتدای نیمه نخست بازی برابری از سوی دو تیم دنبال می‌شد اما تراکتوری‌ها در یک صحنه و روی غافلگیر کردن استقلالی‌ها موفق شدند موقعیت خوبی را برای نریمان جهان ایجاد کنند و این بازیکن با ورود به محوطه جریمه استقلال با یک ضربه خوب، توپ را در دقیقه نهم به گل نخست بازی تبدیل کرد.

در دقیقه 27 این دیدار نریمان جهان می‌توانست تیمش را برای بار دوم به گل برساند اما شوت او از بالای دروازه استقلال به اوت رفت. تنها دو دقیقه بعد و زمانی که یک ضربه ایستگاهی به سود استقلال اعلام شد، بیک‌زاده این توپ را به سمت دروازه تراکتورسازی زد که اشتباه عجیب حامد لک توپ را مقابل ابراهیمی انداخت و او به راحتی دروازه تراکتور را باز کرد تا حساب کار یک بر یک مساوی شود.

هت تریک در نبرد استقلال و تراکتورسازی
هت تریک در نبرد استقلال و تراکتورسازی

 اما این پایان کار دو تیم در نیمه اول نبود و در دقیقه 1+45 این دیدار ادینیو روی اشتباه مدافعان استقلال صاحب فرصت خوبی شد و دروازه آبی پوشان را برای بار دوم باز کرد. با آغاز نیمه دوم در حالی که انتظار می‌رفت استقلالی‌ها برای به تساوی کشاندن بازی دست به حملات پیاپی بزنند، این تراکتوری‌ها بودند که گل سوم را در دقیقه 55 به ثمر رساندند. پاس ادینیو به سامان نریمان جهان او را صاحب فرصت کرد که ضربه سر این بازیکن از میان پاهای فروزان به گل سوم تراکتوری ها تبدیل شد.

پس از گل سوم تراکتوری ها، استقلالی ها در دقیقه 60 فرصت مناسی را به دست آوردند اما شوت خسرو حیدری را لک با واکنشی به موقع در آغوش خود گرفت. همچنین ضربه سر عجیب برهانی در دقیقه 62 هم راهی به دروازه تراکتوری ها پیدا نکرد.

در دقیقه 69 این دیدار استقلالی ها می توانستند اختلاف را به احداقل برسانند. شوت خوب شهباززاده را حامد لک با واکنشی دیدنی به کرنر فرستاد. او یک دقیقه بعد از این فرصت هم شوت کرار را در آغوش خود گرفت.

در اواخر نیمه دوم این دیدار استقلالی ها فشار زیادی روی دروازه تراکتوری ها ایجاد کردند ولی با توجه به ارائه بازی احساسی‌شان، حملاتشان آن قدر زهردار نبود تا دروازه تراکتوری‌ها را باز کند و اندک فرصت های آنها هم یا راهی اوت شد یا این که حامد لک به راحتی آنها را در آغوش خود گرفت.

hat-trick-in-esteghlal-tracture-club-game
hat-trick-in-esteghlal-tracture-club-game

در آخرین دقایق بازی باز هم سامان نریمان جهان توانست گلزنی کند و با هت تریک خود نقش بزرگی در پیروزی پر گل تراکتورسازی ایفا کند.

به این ترتیب با پیروزی تراکتورسازی،‌ نفت تهران و سپاهان سرنوشت قهرمانی لیگ برتر چهاردهم به هفته آخر کشیده شد.

تراکتورسازی در ورزشگاه آزادی تهران استقلال را از پیش رو برداشت. نفت هم در پایتخت صبا را شکست داد. سپاهان نیز در مسجدسلیمان، نفت این شهر را از پیش‌رو برداشت تا با این نتایج سرنوشت قهرمانی لیگ چهاردهم به هفته آخر کشیده شود. با هم مروری داریم بر نتایج کسب شده در آن روزها و تیمهایی که در لیگ بازی می کردند و بسیاری از آنها دیگر در لیگ حضور ندارند.

هت تریک در نبرد استقلال و تراکتورسازی
هت تریک در نبرد استقلال و تراکتورسازی

*************

استقلال یک – تراکتورسازی 4

گلزنان: امید ابراهیمی (30) برای استقلال و سامان نریمان جهان (6، 56و 87) و ادینیو (45) برای تراکتورسازی

دیدار تیم‌های استقلال و تراکتورسازی با برتری چهار بر یک تیم تبریزی به پایان رسید. با این پیروزی تراکتورسازی در کورس قهرمانی باقی ماند اما استقلال اندک شانسش برای آسیایی شدن را هم از دست داد.

 

گسترش فولاد تبریز 2 – پرسپولیس یک

* گلزنان: جابر انصاری (13 و 50) برای گسترش فولاد، تادئو (87، پنالتی)

پرسپولیس تهران که با پیروزی یک هفته قبل مقابل پیکان خودش را از منطقه سقوط دور کرد و ماندنش در لیگ مسجل شد، بدون حضور چند بازیکن اصلی خود از جمله محمد نوری و امید عالیشاه به دیدار گسترش فولاد رفت که در نهایت شکست 2 بر یک را در این بازی متحمل شد.

گسترش فولاد نیز که به سه امتیاز این دیدار برای فرار از سقوط نیاز مبرم داشت با این پیروزی 31 امتیازی شد و به رده دهم صعود کرد. پرسپولیس نیز با شکست در این دیدار جای گسترش فولاد را در رده یازدهم جدول گرفت.

 

نفت تهران یک – صبای قم صفر

* گلزن: وحید حمدی‌نژاد (54 پنالتی)

نفت تهران که با 54 امتیاز و هم امتیاز با تراکتورسازی در رده دوم قرار داشت، با پیروزی در این دیدار همچنان رقابت خود را با سرخ‌پوشان تبریز برای رسیدن به قهرمانی حفظ کرد. نفت با سه امتیاز این دیدار 57 امتیازی شد و به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به تراکتور در رده دوم قرار گرفت. بدین ترتیب قهرمان لیگ برتر در هفته پایانی مشخص شد.

 

نفت مسجدسلیمان یک – سپاهان اصفهان 3

* گلزنان: مهدی شریفی (11)، عبدالله کرمی (43) و محمدرضا خلعتبری (91) برای سپاهان فرزاد محمدی (78) برای نفت مسجدسلیمان

نفت با این باخت راهی دسته پایین‌تر شد و سپاهان به قهرمانی در لیگ برتر چهاردهم امیدوار ماند. سپاهان در هفته پایانی لیگ برتر میزبان سایپا بودند و با برد مقابل این تیم و تساوی دو تیم تراکتور و نفت، برای پنجمین بار قهرمان ایران شدند.

 

ذوب آهن اصفهان 2 – ملوان بندرانزلی صفر

گلزنان: گل به خودی (77)، مصطفی تبریزی (87)

بهترین تیم نیم فصل دوم لیگ برتر در ادامه نتایج خوب خود ملوان را هم با یک گل از پیش رو برداشت و با 51 امتیاز در رده چهارم باقی ماند.

 

فولاد خوزستان صفر – پدیده مشهد صفر

 

پیکان تهران 2 – راه آهن 3

گلزنان: حسین کریمی (56) و احمد جمشیدیان (64) برای پیکان و موتومبا (55)، رامین رضائیان (66 و 94) برای راه‌آهن

رقابت قعرنشینان لیگ برتر با پیروزی شاگردان فرهاد کاظمی خاتمه یافت تا راه آهنی‌ها همچنان امیدوار به ماندن در لیگ برتر باشند. راه‌آهن با پیروزی در این دیدار 28 امتیازی شد و با توجه به شکست استقلال خوزستان، به رده دوازدهم جدول صعود کرد و سرانجام در لیگ ماند.

 

سایپا البرز3 – استقلال خوزستان 2

گلزنان: میلاد میداوودی (6) و مجتبی رمضانی (2) و ابراهیم صادقی (90) برای سایپا، میثم مجیدی (45) و سید مهدی سید صالحی (77) برای استقلال خوزستان

 

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «هت تریک در نبرد استقلال و تراکتورسازی» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره هت تریک در نبرد استقلال و تراکتورسازی فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.